20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene  (Lest 15488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #30 på: 01. Des. 2005, 17:27 »
Bitre Bobby

Har han lyst å ta over oss igjen då?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Des. 2005, 17:48 »
Sitat fra: "Nordin"
Det er vel nesten det samme som Tegnestiften og resten av Blackburn-supporterne på VGD sa om Souness når han var på vei bort til Newcastle.

Stiften er en debattant jeg har stor sansen for. Dette er hva han sa i det Souness forsvant.

tegnestiften [24379] 10.08.05 01:20  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre
Å kalle Souness for tidenes dårligste manager er egentlig bare synonymt med å innrømme at man ikke har den minste snøring på fotballhistorie.

Ja, mannen har gjort mye rart, og føkka opp litt her og der.

Men samtidig kan det ikke stikkes under en stol at det han gjorde i Rovers fra ansettelsen i 2000 da man lå på nedre halvdel i 1.divisjon, og i løpet av et par år vinne en cup, rykke opp, ende på 6.plass i PL, og kvalifisere laget til Europa to år på rad er en bragd av de større, like oppunder hva feks Wenger gjorde med Arsenal.

Nå viser jo historien at han ikke greide å holde Rovers like høyt oppe som han tok dem med en gang, og derfor er uønsket og sendt videre til Lillebror i Geordieland, og således ikke kan sammenlignes med nevnte Wenger per se.

Men å påstå at mannen er tidenes verste.....idioti
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Des. 2005, 21:09 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Otto er vel ikke toppen på min liste, men langt i fra de som ligger på bunnen heller. Er litt usikker på hvordan tysk  jerndisiplin vil fungere i Newcastle.

Når det gjelder Bruce så har han vel ikke bodd i Newcastle siden han var 15 år gammel. Skal vi ansette en geordie mener jeg Alan Shearer er den rette fram til sommeren. Hvorfor skulle ikke han lykkes når spillere som Pearce, Bruce og Coleman har gjort det "ok". Skal man bruke mye penger penger på å sparke Souness og i tillegg bruke mange penger på å skaffe en manager bør det være en som har noe å vise til. O`Neill eller Big Sam er mine ønsker men de kommer aldri til Newcastle.

Enig i at O'Neill eller Big Sam hadde vært fine valg som ny manager, i alle fall på papiret og vurdert ut i fra disse to har fått til med begrensede midler i henholdsvis Leicester og Bolton. Jeg er spent på hva en av disse to hadde fått til med de ressurser som Newcastle har.

Bruce har vel gjort det OK, men heller ikke mer. Har ikke utviklet Birmingham videre, til tross for at han har hatt en del penger til disposisjon, i alle fall sammenlignet med hva O'Neill hadde i Leicester og Big Sam i Bolton. Bruce vil jeg ikke se som manager i Newcastle, det er i alle fall ikke et steg framover!Da er det bedre å la Souey sitte sesongen ut...

Jeg har tidligere nevnt Otto som har gjort stor suksess i sin karriere. Som du sier så har han sin måte å lede laget på, men det var jo de som var skeptisk til en franskmann i Arsenal i sin tid og en spanjol i Liverpool. Begge deler har gått ganske bra.

Skal vi først sparke Souness(som jeg i utgangspunktet er for), så må vi ha en dyktig mann som kan ta over relativt kjapt. Å ansette en midlertidig løsning pleier ikke å være suksessfullt. Om vi ikke skulle komme oss til Europa neste sesong, så må Newcastle kanskje vinke bye-bye til enkelte av sine mest profilerte spillere. Skal vi først ansette en ny mann, så må han f*** meg være en som kan ta Newcastle dit de hører hjemme...
Carr har altfor få landskamper for England!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Des. 2005, 23:58 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Hva med å hente Sir Bobby Robson da? Kan lede ut sesongen så tar O`Neill
over til sommeren! Alt er jo bedre enn Souness.

Hvis O'Neil virkelig vil ta over fra enste sessong og utover og gode gamle Bobby ville tatt på seg den "midertidige" jobben hadde det vært mye bedre enn Souness etter min mening.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. Des. 2005, 00:39 »
Tror du SBR vil ha noe som helst med den feite fyren i stripete dress å gjøre?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #35 på: 03. Des. 2005, 01:46 »
Guardian 3 december:

Across the Geordie nation those words are likely to be regarded an incendiary view of the situation. "I'm an experienced manager," Souness added. "I've worked in several places but the only place I can compare to here is Glasgow. It's more intense than Liverpool, definitely."

However, deep down, Souness knows that dissatisfaction has grown because of bad results and poor performances on the pitch. It is not artificial anger and it means that his chairman Freddy Shepherd is poised to act. Souness argued, though, that over-reacting to one bad display initiates a vicious cycle.

"That puts pressure on everybody," he said. "That brings pressure to bear on people who have to make important decisions. As anyone will tell you the secret of a successful football club is continuity.

"I'm not complaining about getting stick but the media contribute to the reason - there has to be another reason why this club hasn't won anything for 40 years. It can't be 40 years of bad luck, or 40 years of teams not being good enough.

"But I accepted that when I signed the contract. You expect to be criticised [by fans] when you don't play well. How that's dealt with from that point on is different here to anywhere else. But it is not an impossible job. Somebody is going to get it right here, and I believe I can."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Des. 2005, 19:06 »
Sitat fra: "Christian"

-Even til å ta ut det beste laget, og ikkje ha fav. spelar. Dei som er i best form spelar til kvar tid. (les Ameobi vs Chopra)

Les Shearer...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. Des. 2005, 19:41 »
Vel. Når verken Ameobi eller Shearer er i form, og Owen er skadet. Hvem skal han da bruke? Den som har størst sjanse for å score av de to som er i dårlig form, eller den som har størst sjanse for å drible en motspiller, men ikke nødvendigvis scorer spesielt mange mål?

Jeg tror også José Mourinho ville foretrukket Shearer da. Grunnen er at sjansen er større for at Shearer scorer, enn at Ameobi gjør det. Problemet med Souness er at han ikke greier å se dette. Hvis Owen er skadet, bruker han Ameobi som partner til Shearer. Selv om begge er ute av form, og Chopra scorer flittig på reservelaget. Selv om reservelaget er noe helt annet enn a-laget. Hvem ville du satt penger på som målscorer av Ameobi og Chopra, når den ene er totalt ute av form, og den andre scorer hyppig for reservene?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. Des. 2005, 20:57 »
Savner Keegan jeg!!;) Et angrepsvillig Newcastle hadde vært morsomt syntes jeg!! Få tilbake den gode gamle 90talls følelsen!! :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Des. 2005, 22:00 »
Sitat fra: "kesse"
Savner Keegan jeg!!;) Et angrepsvillig Newcastle hadde vært morsomt syntes jeg!! Få tilbake den gode gamle 90talls følelsen!! :D

Tviler på at Keegan ville ført Newcastle noe nærmere toppen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Des. 2005, 22:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "kesse"

Tviler på at Keegan ville ført Newcastle noe nærmere toppen.

Kanskje ikke. Men han har jo bevist en gang i Newcastle tidligere at han kan det... Pluss at det er mange år siden vi har sett et så atraktivt og "sexy fotball" som vi hadde under Kevin. Men han har klart mangler som manager. Men savner fortsatt den tiden!:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. Des. 2005, 23:14 »
FOR GUDS SKYLD. IKKE NEVN BEGREPET "SEXY FOTBALL" IGJEN. Ihvertfall ikke i forbindelse med Newcastle eller Kevin Keegan.
Fotball skal ikke være sexy i England. Det har aldri vært det og vil aldri bli det.

Men jeg forstår hva du mener. Keegan-tiden var en herlig tid. Newcastle spilte for å vinne alle kamper. Det var ikke noe som het forsvar. Angrep var det eneste ordet Keegan visste om. Og det gjorde oss til alles "second favourite team". Hva er vi nå, mon tro? Et grått og kjedelig lag som knapt nok lagets egne fans har sansen for. Knall!
Let it stay like that!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 04. Des. 2005, 00:06 »
Back in the good old days 8)

Hovedproblemet til newcastle etter den tid har vert dårligere managere

Daglish
Gullitt
Souness
Robson var på veg til å byggja op igjen Newcastle og me kom ganske nerme the good feelin men eit eller anna gjekk gale. For mange drittsekker på laget I think soo.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Des. 2005, 01:22 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel. Når verken Ameobi eller Shearer er i form, og Owen er skadet. Hvem skal han da bruke? Den som har størst sjanse for å score av de to som er i dårlig form, eller den som har størst sjanse for å drible en motspiller, men ikke nødvendigvis scorer spesielt mange mål?

Jeg tror også José Mourinho ville foretrukket Shearer da. Grunnen er at sjansen er større for at Shearer scorer, enn at Ameobi gjør det. Problemet med Souness er at han ikke greier å se dette. Hvis Owen er skadet, bruker han Ameobi som partner til Shearer. Selv om begge er ute av form, og Chopra scorer flittig på reservelaget. Selv om reservelaget er noe helt annet enn a-laget. Hvem ville du satt penger på som målscorer av Ameobi og Chopra, når den ene er totalt ute av form, og den andre scorer hyppig for reservene?

Begge :lol:

Vanskelig, spørs om spissene hadde spilt ilag eller spissene sammen med Shearer... Blir jo litt rart dette for det går jo ikke IRL, men hadde Shearer-Ameobi spilt på topp hadde jeg satset på Ameobi som scorer, hadde Chopra-Shearer vært på topp hadde jeg satset på Chopra som scorer og hadde Ameobi-Chopra spilt hadde jeg satt pengene Chopra.
Rotete, men de fleste håper jeg skjønner...