20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene  (Lest 14868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #15 på: 01. Des. 2005, 14:59 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"
Alan Oliver:

But the fact that there is no obvious and available replacement for the Scot means that Souness may get some breathing space.

I was halfway up the M6 last night when I took a call from Glasgow saying that Martin O'Neill would love to try his luck at St James' Park, but that he still needs a few more months while his wife recovers from her illness.

Hva er M6? Ikke at det er så viktig, men resten av den delen, kan noen bekrefte at min engelsk er intakt når den sier "det jeg tror den sier"?  :D

Er iallfall ikke umulig...

Tror M6 er en motorvei. Må vi vente til sommeren for å få Martin venter jeg gjerne de månedene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

• Gjest
Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #16 på: 01. Des. 2005, 14:59 »
Jeg vil mye bruke pengene på å sparke Souness enn på en middelmådig spiller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Om det skulle bli managerbytte iløpet de neste ukene
« Svar #17 på: 01. Des. 2005, 15:04 »
Sitat fra: "chickenman"
Alan Oliver:

But the fact that there is no obvious and available replacement for the Scot means that Souness may get some breathing space.

I was halfway up the M6 last night when I took a call from Glasgow saying that Martin O'Neill would love to try his luck at St James' Park, but that he still needs a few more months while his wife recovers from her illness.

Hva er M6? Ikke at det er så viktig, men resten av den delen, kan noen bekrefte at min engelsk er intakt når den sier "det jeg tror den sier"?  :D

Er iallfall ikke umulig...

Tror M6 er en motorvei. Må vi vente til sommeren for å få Martin venter jeg gjerne de månedene.

Jau.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Des. 2005, 15:11 »
Spark souness nå. Gi Shearer jobben frem til sommeren, så blir han O'Neills høyre hånd etterpå. Mænju kan få hvem faen de vil om vi får O'Neill.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Des. 2005, 15:26 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Des. 2005, 15:41 »
Steve "I am a Geordie" Bruce vil jeg ikke ha som manager. Blir tull å ansette en manager bare fordi han er geordie mener jeg. Synes ikke Birmingham har imponert noe særlig de siste 2 sesongene til tross for at han har brukt flere hundre millioner på spillerkjøp som Heskey, Dunn, Pennant, Forsell, Pandiani, Melchiot+++++. Nei, dersom Bruce er det eneste alternativet ser jeg heller at vi fortsetter med Souness ut sesongen. Og som det tidligere blir nevnt her er Bruce en som blir assosiert med Man U, og de som tror at det blir fyrverkerifotball med Bruce tar feil !!

Selv håper jeg at det blir en evaluering til sommeren, og at vi kan få inn en topp manager da, enten det er Hitzfeld eller O'Neill.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Des. 2005, 15:46 »
Fantastisk:

19 Plass: Birmingham 13  2 3 8  8-17  9

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Des. 2005, 16:18 »
O'leary eller Martin O'neil kan vell godt bli?
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Des. 2005, 16:23 »
Som en hardbarka Villa supporter sier på VGD:

Proffen [10127] 01.12.05 16:01  

Dere må gjerne ta O'Leary fra oss.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Des. 2005, 16:28 »
Fantastisk:

19 Plass: Birmingham 13  2 3 8  8-17  9

Ikke veldig imponerende det der, men som jeg prøvde å si tidligere å... se på hvordan Houlier gjorde det i Liverpool, og se nå på hvordan han gjør det med Lyon.
Mener ikke det trenger å gå samme veien med Bruce, langt ifra, men hvem vet egentlig sikkert?
Men som sagt, Bruce er ikke min favouritt til å lede Newcastle heller...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #25 på: 01. Des. 2005, 16:28 »
Det er vel nesten det samme som Tegnestiften og resten av Blackburn-supporterne på VGD sa om Souness når han var på vei bort til Newcastle.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Des. 2005, 16:48 »
Alan Oliver, som er den journalisten i England med mest "inside information" om Newcastle, skriv at han har info om at Martin O'Neill har veldig lyst på Newcastle-jobben. Men ikkje før om eit par månadar, då han framleis pleier si sjuke kone.
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Des. 2005, 16:51 »
Steve Bruce vil jeg ikke se som Newcastle manager. Birmingham har blitt et grått og utrolig kjedlig lag som prøver å spille kynisk fotball..

O'Leary ville jeg ha til Newcastle før Souness fikk jobben,men begynner litt å tvile på O'Leary nå! Resultatene han har fått med Villa er langt fra overbevisende. Penger har han også svidd av!

Synd at det egentlig er så få å velge mellom, det gjør nok at Soonmess blir sittende en stund til som manager!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Des. 2005, 17:13 »
O `Neill er den einaste av det nevnet som eg vil ha.
Hadde Sheaer sagt ja til å styra fram til O Neill var klar til å ta over så hadde det vert genialt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Des. 2005, 17:21 »
Hva med å hente Sir Bobby Robson da? Kan lede ut sesongen så tar O`Neill
over til sommeren! Alt er jo bedre enn Souness.