20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Graeme Souness må fjernes  (Lest 5135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lurifax

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« på: 26. Aug. 2005, 12:50 »
Jeg er redd for at den nåværende manageren skal gjøre ubotelig skade på klubben i mitt hjerte. Souness er ikke noen god manager, dette viser hans meritter klart. Han er jo mest kjent for å havne i krangel med sine egne spillere og han kan umulig være noen god motivator. Jeg får et inntrykk av at han er rimelig ustabil sosialt sett. Jeg har også kjennskap (fra noen som har vært under han i en klubb) at han ikke har den beste struktur på det han driver med. Nei Newcastle må kvitte seg med han så fort som mulig å få inn et topp internasjonalt navn.

 :x
urifax

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #1 på: 26. Aug. 2005, 13:59 »
Jeg er helt enig.. Skjønner ikke at Nufc, som har amibisjoner og penger, kunne ansette en manager som han.. Vi har jo et ganske godt lag på papiret, men han kjører skuta som en full sjømann....
ynesides black and white army..!

lurifax

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Fjern souness
« Svar #2 på: 26. Aug. 2005, 14:12 »
Jeg har litt kontakt med noen som har spilt under Souness, de sier at han ikke er noen moderne og god trener/manager samt at de aldri viste hvor de hadde han.
Dessuten viste han veldig lite om taktikk og treningsmetoder
Hvis dette er tilfelle så er det ikke rart at Nufc ikke får spillet og samhandlingen til å virke. Det er jo en tankevekker når seks spisser som Souness har prøvt å kjøpe i sommer har sagt nei.
Jeg sitter her og håper at noen med makt i Nufc snart får øynene opp og sparker han og annsetter noen i klasse med de beste.

TOON ARMY!!!!!!!
urifax

lurifax

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
fjern Souness
« Svar #3 på: 26. Aug. 2005, 14:14 »
Er dere klar over at før Nufc brukte penger på stadion (siste mod) så var Nufc nummer to over de rikeste klubbene i UK og nummer 7 i verden!!
urifax

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #4 på: 26. Aug. 2005, 14:20 »
Ja , d er jo sykt.. Newcastle har jo alt som skal til får å bli en toppklubb, men neida!.. Få ut Fat Fred og Souness.. (eller di skal få litt tid med di nye spillerene, men denne trenden burde snu ganske snart..!)
ynesides black and white army..!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #5 på: 26. Aug. 2005, 14:39 »
Sitat fra: "lurifax"

Nei Newcastle må kvitte seg med han så fort som mulig å få inn et topp internasjonalt navn.

Amen.

Den kritikken som du legger fram har tidligere kommet fra blant andre Henning Berg, som spillte under Souness i Blackburn.
Carr har altfor få landskamper for England!

lurifax

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Fjern Souness
« Svar #6 på: 26. Aug. 2005, 14:56 »
Når du ser på hvor stolte og lojale fansen er mot NUFC så er det en skam og en fornærmelse mot alle oss at Sheppard ikke annsetter en manager av topp format. NUFC har noen av de største resursene som er i Engelsk fotball. Jeg mener helt seriøst at vi skulle ligge blant de 4 beste i PL hver sesong med den stadion, de fansa og de resursene vi har. Jeg har selv hatt sesong billett under studie tiden min der, og kan skrive under på at NUFC lett kunne fylt en Statoid på 70-80ooo i hver kamp. Der er jo mellom 10-20000 på rekrutt kampene noen ganger.
Det er derfor så smertelig å se hvordan de som styrer vannskjøter klubben vår.

FÅ INN EN NY MANAGER NÅ
urifax

Noreng

  • Gjest
Graeme Souness må fjernes
« Svar #7 på: 26. Aug. 2005, 15:35 »
Se på prioriteten her, følkens!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #8 på: 26. Aug. 2005, 23:54 »
Det er sant at vi har et av PL`s beste lag på papiret etter sommeren bortsett fra angrepet;) Men det kommer seg før vinduet er stengt, nå syns jeg faktisk de skal legge bort fokuset på Owen, og kjøre på for å få Kuyt!! Owen skal faktisk i forhandlinger med Liverpool etter helgen;) men kan aldri vite:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Yakutza

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #9 på: 04. Sep. 2005, 09:48 »
Souness er det verste som har skjedd newcastle, og så lenge han er i klubben så vil vi aldri bli et vinnerlag, samme hvilke spillere vi får. I øyeblikket har han, som sagt tidligere, en utrolig bra stall på papiret.. men han klarer ikke få potensialet ut av troppen. Souness er ikke bare en dårlig taktikker, han er også en krangle fant av dimensjoner. Han har vel snart hatt en krangel med alle i klubben, og slikt ødelegger miljøet.

Fjern Souness nå, sånn at newcastle endelig kan bli en toppklubb igjen.
t doesn`t matter if you win by an inch or a mile, winning is winning.

plebbster

  • Gjest
Graeme Souness må fjernes
« Svar #10 på: 04. Sep. 2005, 12:37 »
Greame Souness har ikke fått til noe som helst i de klubbene han har vært manager i. Skjønner ikke at noen gidder å satse på han mer.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Graeme Souness må fjernes
« Svar #11 på: 04. Sep. 2005, 13:20 »
Sitat fra: "plebbster"
Greame Souness har ikke fått til noe som helst i de klubbene han har vært manager i. Skjønner ikke at noen gidder å satse på han mer.



Dette er nå ikke helt rett. Mener å ha hørt flere ganger at han har vunnet et trofee i hver eneste klubb han har vært manager for. Så NOE må han da gjøre riktig. Jeg mener vi må gi Souness 10 kamper fremover nå. Klarer han ikke å forbedre laget spillemessig på disse kampene, bærer det rett ut.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #12 på: 04. Sep. 2005, 13:29 »
Sitat fra: "Yakutza"
Souness er det verste som har skjedd newcastle, og så lenge han er i klubben så vil vi aldri bli et vinnerlag, samme hvilke spillere vi får. I øyeblikket har han, som sagt tidligere, en utrolig bra stall på papiret.. men han klarer ikke få potensialet ut av troppen. Souness er ikke bare en dårlig taktikker, han er også en krangle fant av dimensjoner. Han har vel snart hatt en krangel med alle i klubben, og slikt ødelegger miljøet.

Fjern Souness nå, sånn at newcastle endelig kan bli en toppklubb igjen.


Daglish er det verste som har hendt Newcastle
Souness får nøye seg med 2/3plass. Husk på Souness har iallfall forsterka laget mens managere som Daglish og delvis Gullitt ruinerte laget. Souness vil ialfall etterlata seg ein god stall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #13 på: 04. Sep. 2005, 17:45 »
Dalglish var så langt ifra det verste som har hendt Newcastle. Det var bare et par problemer med Dalglish.
Kenny Dalglish var en høyt, høyt respektert manager, og ble mottat som en helt da han overtok for Kevin Keegan. Ingen hadde grunn til å tro noe annet enn at dette ville være "the one". Hans beste egenskap var prinsippet om at spillerne ALLTID skulle støttes offentlig. Men han kunne ofte ta frem pisken på bakrommet. SÅNN skal en manager være!
Han var riktignok noe mer defensivt orientert enn Keegan, men han fortsatte i samme spor som Keegan i det siste halvåret av 96/97-sesongen. Og laget kvalifiserte seg for CL, ved å ta andreplassen i PL for andre år på rad.

Den påfølgende sommeren gjorde han dessverre noen feilvurderinger. Nei, jeg tenker ikke på salget av Ginola, som var mer eller mindre uunngåelig. Men han ble ledet til å tro at 31 år gamle Les Ferdinand ikke var uerstattelig, og at han var på vei over toppen. Fikk inn et bud på Sir Les, og solgte han, mot spillerens vilje. Dermed var det "no turning back" for Ferdinand da Kenny nærmest tryglet han om å komme tilbake da Shearer var blitt skadet. Det fikk han ikke til, og satset på at gamle helter fra Liverpool, som Rush og Barnes, kunne fikse biffen. Det merkeligste av alt var at han la opp til en type fotball som gjorde at Peter Beardsley ble overflødig og kort tid etter solgt. Den påfølgende sesongen ga 13. plass i PL, men den ga oss dog en cupfinale, tross at vi haltet oss videre fra fjerde runde mot Stevenage. Nå hadde vi sørgelig lite å stille opp med i finalen, og ble banket av Arsenal, men ligaplasseringen og en elendig cupfinale til tross, han var høyt respektert blant spillerne, og mye av sesongen ble helt ødelagt da Shearer ble skadet i en pre season-kamp. Han fikk derimot fortsette den påfølgende sesongen, og hentet inn spennende spillere som Jon Dahl Tomasson, Nobby Solano, Stephane Guivarc'h og en del andre. Jeg synes i ettertid at han burde fått sjansen til å rette opp inntrykket den kommende sesongen. Men få kamper inn i 98/99-sesongen ble han erstattet med noe enda verre. Ruud Gullit. Ja, han hadde FA-cup-gull med Chelsea, og var høyt respektert fotballspiller, men han visste ikke betydningen av ordet personalbehandling. Han lovte sexy fotball, og var stor i kjeften. Resultatet var en enda dårligere ligasesong enn under Dalglish, men en noe bedre cupfinale mot ManU, som vi likevel tapte fullt fortjent. Hva tjente vi egentlig på å avsette Dalglish og ansette Gullit?

Høsten 1999 startet heller dårlig. Og foran den viktige derby-kampen mot Sunderland gikk han ut og sa at det bare var en hvilken som helst kamp, og at det ikke var et derby å bry seg om. Det var ikke det minste stort. Følgende satte han Shearer på benken og ga unge Paul Robinson (har noen sett'n siden?) sjansen på topp. Resultatet ble at Sunderland vant fullt fortjent. Gullit trekte seg i all hast før Shepherd rakk å sparke han så det ljomet langt nede i de nederlandske høyfjellene.
Hadde Newcastle vunnet den kampen hadde det neppe gått særlig lang tid før Robert Lee og Alan Shearers tid i Newcastle var historie. Lee fikk ikke engang squadnr. og fikk knapt nok lov å trene med reservene. Shearer ble skjøvet så til de grader ut i kulden, at han vurderte klubbskifte.

Dalglsih var elsket av spillerne og fikk oss til CL. Gullit ble forhatt av spillere, fans og styreformann og førte laget til nok et ydmykende cupfinaletap.

Og Greame Souness? Vel. I fjor gjorde vi tidenes dårligste PL-sesong, og fikk oss til å sammenligne Souness med et navn som ikke bør nevnes i forbindelse med Newcastle, spøkelset Ossie Ardiles. Souness er derimot på godfot med sjefen sjøl, og nyter respekt hos Alan Shearer.
Ja, Souness har gjort noen virkelig gode kjøp, men det holder ikke når ikke laget presterer. Vi burde uten tvil prestert bedre i fjor. Nå har Souness september på seg, til å vise at han kan få laget til å vinne kamper.

Men Kenny Dalglish var altså verre enn alle sammen? Verre enn Ardiles også? Den må du dra lenger ut på landet med. Kenny Dalglish var rett mann til feil tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Graeme Souness må fjernes
« Svar #14 på: 04. Sep. 2005, 20:14 »
Rett og rett. En mann som skal forsvare Newcastle til nye høyder kaller jeg ikke rett. Spesielt når vi så hvordan det gikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida