20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 13/14  (Lest 132134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #75 på: 08. Aug. 2013, 22:56 »
Er jo veldig logisk. Gamsten har tydeligvis dabba av de siste årene (Noe som enkelt bevises med at Joshua King spiller ving i Blackburn - fy faen den fyren mangler end product så mye at Jonas minner om Beckham), begynt å dra på årene - og har en halv million i uka. Vil tro at Gamsten med lønna si tjener mer enn nesten alle i Newcastle. For Blackburn vil det jo rett og slett være et varp og en genistrek om de blir kvitt Gamsten uten å måtte kjøpe han ut av kontrakten.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #76 på: 13. Aug. 2013, 00:12 »
Mye negativitet her for tida, forståelig nok.

Men Ashley, JoKe, overganger osv er noe vi ikke får gjort en dritt med. Og nå som det bare er noen få dager igjen til det braker løs, så er det på tide å få litt godfølelse tilbake i kroppen!



HOWAY!
Same old Shearer, always scoring!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #77 på: 15. Aug. 2013, 11:50 »

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tv-2-sporten-vurderer-premier-leaguelagene-newcastle-4102637.html

Vi blir tippa på ein 8.plass, noko eg hadde vore veldig fornøgd med. Men frykter at vi havner litt lenger nede på tabellen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Premier League 13/14
« Svar #78 på: 15. Aug. 2013, 15:58 »
Er ganske unikt at ekspertene generelt tipper Newcastle høyere enn det fansen fjør. Det er i hvert fall det jeg synes å se når jeg leser tips rundt omkring. Tror det er svært få klubber der fansen er like pessimistiske som oss. Jeg hører jo til den pessimistiske delen selv forsåvidt, og det er jo en grunn til det.

Minner forresten på Supportertipset kl. 20.30 på TV 2 Sport i kveld, der jeg snakker litt om forventningene mine til sesongen.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #79 på: 15. Aug. 2013, 18:50 »
Lenge sidan eg har hatt so låge forventningar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #80 på: 15. Aug. 2013, 19:03 »
Hadde lavere enn gjennomsnittlige forventninger i fjor på grunn av den mislykka transfersommeren. Men i år er jeg veldig skeptisk. Stallen er forsåvidt ikke krisedårlig, får vi inn en rett spiller til, så har det kanskje vært et okei vindu.
Men jeg har vansker med å se frem til det hele. Tror det er den hittils labre aktiviteten i vinduet, samt det faktum at det er lite som tyder på at Pardew har lært fra forrige sesong. Håper han motbeviser meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #81 på: 15. Aug. 2013, 21:07 »
Minner forresten på Supportertipset kl. 20.30 på TV 2 Sport i kveld, der jeg snakker litt om forventningene mine til sesongen.
Synes du klarte deg bra. Morsom han der mackem-bamsen du møtte. Likner i grunn ganske mye på alle Sunderland-supportere jeg vet om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #82 på: 15. Aug. 2013, 21:49 »
Spiller for spiller kunne vi kanskje klart en åttendeplass, men for oss er det faktisk IKKE positivt med kontinuitet på trenersiden.  :thumbd:

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #83 på: 15. Aug. 2013, 22:26 »
Vi får se hvordan ting utarter seg nå, før vi fortsetter slaktingen. Har ikke stor tro jeg heller, men nå har vi en tilnærmet frisk stall og ikke EL å skylde på. Da får Pardew vise hva han kan og står for, samtidig som vi bør forsterke med et par spillere til.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #84 på: 16. Aug. 2013, 15:23 »
8 plass tror jeg fort er realistisk, drøss med spillere inn i januar, en inn i sommer, ingen viktige ut.
Spillerene blir mer samspilt og 11 laget er mer enn godt nok for 8. Utsatt for skader på noen plasser, men laget vi har nå er mye mer balansert enn laget fra 2011/2012 sesongen.
Tror det blir en mye bedre sessong enn i fjord, tipper vi viser at vi hører hjemme på øvre del av tabellen med god margin.. Mbiwa og cisse kommer til å bli klasse i år:)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Premier League 13/14
« Svar #85 på: 16. Aug. 2013, 16:58 »
Det som er interessant med Newcastle er at de "alltid" gjør det motsatt av det vi tror.

Etter at vi rykka opp trodde vi at det kom til å bli en bikkjefight for å holde oss, men vi hadde en god sesong og endte komfortabelt midt på tabellen.

Etter en elendig preseason i den påfølgende sesongen trodde de fleste at vi kom til å gjøre det dårlig, så hadde vi en kjempesesong og nesten kapret en CL-plass.

I fjor var forventningene høye, men det gikk rett på ræva og endte nesten i nedrykk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #86 på: 16. Aug. 2013, 17:06 »
Sant nok. I følge en slik logikk bør vi havne på en ganske grei plass på øvre halvdel litt bak topp 6 altså. Guardian sine skribenter tipper oss på 12. plass ser jeg. Blir nok garantert jevnt bak topp 6 - samt at der kanskje er en overraskelse ala Everton eller Swansea ute og går. Legger forøvrig også merke til at det er ekstrem spredning på hva folk mener om Sunderland. Enkelte tror Di Canio kjører de ned, mens andre mener han vil føre de til øvre halvdel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #87 på: 16. Aug. 2013, 17:19 »
Jeg tipper vi kommer på 11 plass og S'land ender på en rolig 13 plass.
Same old Shearer, always scoring!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #88 på: 16. Aug. 2013, 17:43 »
Har heller ikkje trua på neste sesong, tipper oss 1 eller 2 plasser over nedrykk!
Men håper selvfølgelig at det blir ein sesong som 11/12.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 13/14
« Svar #89 på: 16. Aug. 2013, 17:48 »
Jeg tipper 14. plass.