20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ut med Butt!!  (Lest 4773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« på: 19. April 2005, 01:00 »
Da Newcastle kjøpte Butt i sommer ble jeg meget glad! Vi hadde da fått en av de beste D.midtbanespillerene i England til klubben vår for en billig penge. Men nå i ettertid virker det som det er ManU som gjorde den beste handelen..

Nicky Butt begynte sin Newcastle karriere på en fin fin måte. Før jul var han en av våres beste spillere, men så tok det slutt.

Fortiden virker Butt helt ute av det. Tror han at han spiller for Manchester United enda? Det kunne nesten virke som han gjorde det i semifinalen i Fa cupen.

Passningene hans har vært elendige og viljen til å vinne tacklinger har vært helt fraværende. Butt i Newcastle drakta holder knapt PL nivå..

Les dette innlegget av Alan Oliver:

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=15415391%26method=full%26siteid=50081%26headline=it-s-over-name_page.html

Jeg er enig i alt han skriver og håper at Butt forsvinner fra Newcastle i sommer, vi trenger ikke typer som ikke vil spille fotball for oss i stallen!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ut med Butt!!
« Svar #1 på: 19. April 2005, 01:10 »
Ingen tvil om at Alan Oliver skriver gode artikler. Fikk følelsen av at han var litt bitter på Butt etter å ha blitt behandlet dårlig. Men han begrunner allikevel saklig hvorfor han mener som han gjør. Han trekker også fram andre spillere som har spilt for dårlig.

Butt har gjort en elendig jobb i 2005. Og han må skjerpe seg raskt og mye for at han skal fortjene å heve lønna si fra St James Park. Jeg har ikke noen som helst tro på at Butt er Newcastles framtid. Vrakgods fra Manchester blir vrakgods i United.
Toon, Toon,
Black and white army

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #2 på: 19. April 2005, 08:44 »
Les dette skrevet av Norman Hubbard:

http://soccernet.espn.go.com/feature?id=331059&cc=5739

Jeg er mildt sagt helt enig med Hubbard her.

Hva har skjedd med Butt?

Var aldri noen fan av Butt i Man U tiden hans, men det får være måte på hvor dårlig en spiller kan bli!
ignert Morten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ut med Butt!!
« Svar #3 på: 19. April 2005, 15:34 »
Vil alle plutselig ha vekk Butt nå? Jaha. Er ikke hans skyld at han spiller dårlig lenger. Han spilte så bra i starten, men Newcastle har ødelagt han over tid. Som vi har gjort med mange andre spillere...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #4 på: 19. April 2005, 16:47 »
Butt han egentlig ikke noe grunnlag for å skylde på klubben, manageren eller noe annet enn seg selv. Butt har blitt rævva, og det er hans egen skyld. Kanskje han fortsatt henter lønna si på Old Trafford.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #5 på: 19. April 2005, 20:32 »
Jeg har begynt å bli usikker på Butt etter at han stadig har blitt dårligere og dårligere. Og jeg kan kanskje være for et salg av Butt i sommer, dersom han ikke begynner å innfri litt igjen. Innsatsen hans mot ManUtd var, slik jeg har forstått det og overhodet ikke tviler på, under enhver kritikk. Oliver har tidliger klaget på at Butt ikke er spesielt snakkesalig av seg, så at han ikke ville la seg intervjue kom ikke som noen bombe. Heller har jeg aldri tvilt på at hans hjerte er i Manchester. Men jeg forventer at han vet hvilket lag han spiller for, og at han alltid gir 100% for laget. Det har han derimott slitt med å gjøre, og det er bekymringsfullt.
Men jeg velger å la tvilen komme tiltalte til gode og halshugger han ikke ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #6 på: 19. April 2005, 21:17 »
Forstår jeg deg rett, Joakim, så så du ikke kampen mot Manchester. Jeg tviler ikke på at du tror på det som er sagt om Butt. Og jeg vet du har en kjærlighet for denne spilleren (omtrent lik hatet mitt for Milner). Nå har Butt vært veldig dårlig i flere kamper på rad. Det er hans jobb å overbevise oss nå. Han har tiden fram til sommeren å gjøre det på. Har han ikke klart det fram til da, er det på tide å si adjø.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #7 på: 20. April 2005, 10:48 »
Syns vi kritiserer spillerne alt for mye..En spiller må selvfølgelig ha moral for laget, men det er jo Managerns kanskje viktigste oppgave å mottivere spilleren e...Syns Butt har spilt bedre enn Faye, så derfor syns jeg vi ikke skal gi han skylda for at Newcastle er reva i år, ja jeg sa reva. Men er enig at til sommeren må vi handle inn `sultne` spillere som vill blø for drakten..pluss at vi må handle inn spillere som faktisk har egenskaper for å spille i Premier League..å da må vi kaste spillere som ikke har egenskaper for d, som - Viana, O`Brian, Milner og kanskje Ambrose også.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #8 på: 20. April 2005, 11:12 »
Nå skal ikke du glemme at Milner bare er 18 år enda!
Han er enda et stort talent, storspiller jo på Englands U-lag, og han vil bli en god Premier League spiller om noen år. Så jeg mener at Milner ikke er en av de spillerne vi bør kvitte oss med først. Viana og Ambrose kan jeg være enig i, men dette er også unge spillere som har fått for mye press på skuldrene. Jeg har derfor enda truen på at disse to blir gode spillere, men kanskje aldri for Newcastle United.

De som bør gå til sommeren er derimot: Butt, O'Brien, Bowyer, Viana, Kluivert og Carr.

Bellamy ser jeg på som en selvfølge at han forlater, enda han er vår kanskje beste spiller  :roll:
ignert Morten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ut med Butt!!
« Svar #9 på: 20. April 2005, 18:01 »
Tilbake til Butt:

Nicky Butt er blitt ødelagt av Newcastle united FC. Forstår dere ikke det? Mange gode spillere som kommer til klubben blir ødelagt. Syntes Newcastle er for dårlige til å håndtere nye spillere, og kanskje ikke så rart med Souness som manager?
Husk nå at Butt har lenge slitt med skade og har aldri fått noe særlig spilletid etter det. Syntes Souey ødelegger det Bobby startet på.

djmattis

• Gjest
Ut med Butt!!
« Svar #10 på: 20. April 2005, 20:12 »
Syns Butt bør revurderes på alvor!
har vært for dårlig innsats i det siste.
men feil og bare skylde på han...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #11 på: 20. April 2005, 20:37 »
Dette har vært en svært vanskelig sesong for Butt. Han startet meget godt. Scoret et viktig og særdeles bra mål mot Birmingham i høst, og var viktig i flere kamper. Han mista hodet i hjemmekampen mot israel-araberne, men jeg synes likevel han kom seg bra etter den tid. Har flere ganger gjort manns jobb på midtbanen. Da vinteren nærmet seg ble han skadet, og ble borte en god stund. Faye ble handlet inn ved årssikftet, og imponerte i Butts skadefravær. Når Butt var tilbake fra skade var situasjonen den at han måtte spille seg inn på laget igjen, og det har vist seg å være fryktelig vanskelig. Av og til har Butt fått sjansen, ofte sammen med Faye, men har ikke grepet sjansen tilstrekkelig. Og mot Man Utd kom dråpen som fikk begeret til å flyte over for mange. Noe jeg ikke helt skjønner. I og med at jeg synes Butt har vært bedre enn unde tunger har ment. Det har jeg selv sett ved flere anledninger. Selv om jeg også har sett Butt gjøre svake kamper. Det er korrekt at jeg ikke så ManU-kampen. Var dessverre forhindret fra det. Jeg skulle gjerne ha sett den, bare for å få sett med egne øyne hvor dårlig Butt egentlig var (angrer meg for at jeg ikke tok opptak av kampen). Jeg tviler ikke på rapportene, men samtidig har jeg litt vanskelig for å tro fullt og helt på at Butt var så fryktelig dårlig. Likevel synes jeg det blir feil å skyte Butt etter én eneste totalt ræva kamp. Han har hatt svake matcher før, men aldri vært så fullstendig på trynet ræva som rapportene sier at han var mot ManU. Derfor føler jeg det er best å fortelle Butt nøyaktig hva vi mener om en slik illojalitet som man etter sigende var vitne til søndag, og legge saken bak oss, og ønske Butt lykke til videre i den flotte United-drakta. Han har en ny mulighet i kveld og på søndag til å vise seg verdig kontrakten han har fått. Jeg tør å mene at Butt er bedre enn Faye. Men jeg er fullt klar over at Faye har imponert i større grad enn Butt. Selv føler jeg forventningene til Butt var vel høye i forhold til Faye, og at det derfor er lettere å skyte Butt når han gjør en feil, enn Faye. Det er synd, for de er jevngamle, og jevngode. Men ja, Faye har spilt bedre over lengre tid enn det Butt har. Jeg skal ikke benekte det. Og jeg skal ikke benekte at Faye fortjener plassen sin i laget. Men Butt bør få sjansen til å overbevise kritkerne nå. Men hvis den dårlige trenden til Butt fortsetter ut sesongen, og han fortsetter å være elendig, så skal jeg være enig i at man kan vurdere et salg. Men det tror jeg ikke skjer. Jeg håper og tror at ManU-kampen var et engangstilfelle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #12 på: 20. April 2005, 23:10 »
Vi kan godt håpe og tro at det var et engangstilfelle, Joakim. Butt var virkelig elendig, og helt ærlig og oppriktig mener jeg at den kritikken han har fått etter den kampen har vært for mild. Butt vil nok igjen få sjansen mot Manchester på søndag. En kamp hvor han i tillegg slipper å slite med Scholes. For Scholes må vel stå over mot oss? Da får vi benke oss foran TVen og se hvordan Butt kan gjøre det.
Toon, Toon,
Black and white army

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #13 på: 21. April 2005, 10:10 »
har jo ingenting å si at Scholes er borte..Rooney og Ronaldo leker jo på kantene med Babayaro og Carr....I semifinaln i fa cupen så det ut som backene våre spilte 3 divisjons fotball..

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Ut med Butt!!
« Svar #14 på: 21. April 2005, 11:55 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
har jo ingenting å si at Scholes er borte..Rooney og Ronaldo leker jo på kantene med Babayaro og Carr....I semifinaln i fa cupen så det ut som backene våre spilte 3 divisjons fotball..

Det vil helt klart bli lettere for Butt å spille bra når ikke Scholes er på banen. Det her ingenting med backene våre å gjøre.
Toon, Toon,
Black and white army