20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100  (Lest 34398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #315 på: 01. Nov. 2011, 15:31 »
Når man sjår på dei 2 billige straffesparka som blir utdelt, så kunne det fort blitt rødt kort på Perch, han viser knotter, det gjer ikkje Stoke spelaren. Og hadde han fått rødt kort der, hadde det vert katastrofe.
Newcastlesupporter siden 1992

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 01. Nov. 2011, 15:34 »
Det er en overhengende fare for at mange her inne får seg en down-to-earth-opplevelse.
Sa pessimisten..
Beklager at jeg er pessimist. Dette er en feig taktikk for min egen del for å lindre en eventuell skuffelse noe. Har aldri for høye forventninger, selv om jeg alltid har et stort håp.
Da er vi i samme bås. Bare at i år ser det ut som håpet tar over for forventningene. :)
Og hvordan slipper Stoke spillerne unna gult kort? Tipper Raylor kjenner det i kroppen både her og der. Fortsetter laget i denne duren skal mange på benken få slite med å komme med i første elveren. Er ikke en spiller som fortjener å bli satt ut. For første gang var jeg også nervøs når Raylor låg nede. Det har ikke skjedd før. Forsvaret igår var bunnsolid.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #317 på: 01. Nov. 2011, 15:42 »
Angående Krul så synes jeg han hadde et par underlige involveringer.
  • Den ene som han like gjerne kunne mistet inn i mål.
  • En hvor han og forsvarer ikke prater sammen og den nesten blir snappet opp. Krul må bare pole den av gårde "helt plutselig".
  • En hvor forsvarer skjermer ballen inn til keeper men han avventer litt lenge og det ser ut som han må ta et rask skritt eller to frem for å nå den "plutselig".
  • Feilberegnet innlegg/skudd som så ut som det holdt på å gå over Krul og i mål. Fikk nå tak i det også selv om det plutselig ble en reddning av det i stedet for blåbærsanking som det egentlig var.
  • 2-3 utspark rett ut på høyre-side.
  • Et par boksinger som han rett og slett feilberegner - også de gikk det faktisk bra med.

Virker som den første "feilen" gjorde ham noe mer nervøs, men han klarte likevel å holde tritt selv om det, for meg, virket som han hadde en noe "off day"...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 01. Nov. 2011, 15:47 »
Føler meg fortsatt ikke sikker når Krul skal ut i feltet. Er et eller annet..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 01. Nov. 2011, 15:55 »
Da må nok jeg ha bedre nerver, for jeg er fullstendig trygg på Tim Krul, også i feltarbeidet. Kan bli en helt fantastisk keeper. Tror, mest på grunn av rekkevidden, at han kan overgå Given.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 01. Nov. 2011, 16:22 »

Men i motsetning til Given patruljerer han feltet. Har så mye å si når man spiller mot lag som Stoke. Gjennom en hel sesong vil han avverge flere gode muligheter gjennom godt feltarbeid. De vil veie opp for en tabbe i ny og ned.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 01. Nov. 2011, 16:36 »
Føler meg ganske trygg på at siden Krul var så aktiv i feltet avverget det minst én scoring. Han var veldig aktiv, og da er det også lettere å gjøre tabber. Synes du, Elvenkind, at han skulle ha holdt seg på streken? Det ville gitt Stoke sine hodesterke spillere en mye større mulighet til å få avsluttet. I tillegg blir han jo bare bedre i feltet av å tørre å gå ut slik han gjør. Jeg er storfornøyd med hvordan Krul opptredde i går, med unntak av den ene upressede missen som like gjerne kunne gått i mål. Kunne blitt årets tabbe.

Kort sagt synes jeg det er utelukkende positivt at Krul har såppas selvtillitt at han tør å gå ut fra streken og bokse/holde ballen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #322 på: 01. Nov. 2011, 16:42 »

Veit du hva? ikke jeg heller. Og det til tross for at jeg har vært soleklar på at det er han jeg vil ha i mål. Alltid likt Krul, og det er en av topp 3 på Newcastle for min del.
Nervene mine må ha noe med at han er keeper på Newcastle. Med denne klubben hersker Murphy's law for min del :P

Men han imponerer meg til stadighet, og er meget glad for at vi har denne burvokteren!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #323 på: 01. Nov. 2011, 16:44 »
Nai, synes overhodet ikke han skulle holde seg på streken. Sier vel heller ikke egentlig noe spesifikt om Krul annet enn å sitere mine egne observeringer. Han er tross alt bare gutten enda, og har tatt sju-mils-skritt i riktig retning. Krul kommer til å bli *god*!

Men, det må være lov å påpeke at det er godt med rom for forbedringer og jeg står for det jeg sa om at det virket på meg som han hadde en "off day" med noen flere plundrete innvolveringer en hitil i år.

Likevel er det et utrykk for hvor god han kan bli at han "holder nullen" (utenom straffen seff, men det *skal* være mål) selv på en dårligere dag enn normalt.

PS: Må også nevnes reddningen han hadde på det ene skuddet som kom på mål (flott reddning!) samt innvolveringen på det lave innkastet som ble hoppet over. På reprisen så det for meg ut som han hadde en finger eller tre på den, men kan ikke være sikker. Gutten har reaksjonen i orden - ingen tvil om det.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 01. Nov. 2011, 17:41 »
Jeg er enig i Elvenkinds observasjoner. Det var et par ting som så litt merkelige ut. Men jeg satt likevell med en følelse av at han var på offensiven. Hadde en slags faenivoldskhet over seg, sammen med resten av laget. De boksingene synes jeg var meget bra. Det var møljefotball til tider. Den ene fikk han vippet/bokset ut til siden før Huth kom elgende inn i feltet. Hvis jeg ikke husker feil bokset han og traff reint på et innlegg, og ballen føk langt vekk også.

Jeg vil se det positive i at han ikke ble stresset av de småtingene som du nevner. Tenk for en enorm erfaring for en keeper å spille mot stoke. Det er jo selve fagprøven i feltarbeid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #325 på: 01. Nov. 2011, 18:47 »
Ser mange kritiserer Krul. Synest at han gjorde en veldig bra kamp igjen. Ballen han glapp som kunne gått i mål er slik som kan skje når ballen er våt osv, og du ser ved senere anledning så velger han å bokse ballen istede for å ta den ned.
Det må også tas i betraktning at det er sykt mye vind på Britannia stadium og derfor er felt arbeidet spesielt vanskelig her, de gangene han kom ut så tok han som regel ballen. På cornere og dødball er det vanskelig for keepern å komme seg ut når det er 2 mann som står å blokkerer han fra motstanderlaget, allikevel greide han å få henda på ballen når det trengtes. Et par av gangene når han nølte med å gå ut så var det duell mellom Taylor og spisse, og som gammel midtstopper så setter jeg pris på at keepern holder seg i mål og ikke kommer på halvdistanse, på den ene så burde han kanskje klarert den med engang men han prøvde å vente den inn i 16 metern.

Må si hele laget spilte bra i går. Guthrie overrasket meg stort, Ba er et arbeidsjern og en målskårer, t.o.m Obertan i første omgang var bra på kontringene, sistnevnte faller veldig bort i 2. omgang i alle kamper. Pardew hadde gjort arbeidet og traff med taktikken i første omgang, men vi sleit litt mer i 2. omgang.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 01. Nov. 2011, 19:22 »
http://oatcakefanzine.proboards.com/index.cgi?board=Potters&action=display&thread=177862

"We're hardly in a position to piss and moan about teams wasting time away from home."

"Thought it was a good tactic from them. They see Stoke waste time doing it so thought they'd rub our noses in it. To hear our supporters booing them for it just emphasised the point."

"I hope and pray that the FA ban totally the use of the bl**dy towels. I don't blame Castle one bit for their throw in time wasting, we do it all the time, winning or losing. The long throws are OK once in a while but I find them a total embarassment when used time after time. Do we not have any other ideas or options, after five years of them? Our goals for column is embarassing and TP needs to think how he intends to improve it and quickly, because it's going to cost us dear."

:wub:

"Dodgy knee...feck off!! Dont West Ham have docs on the staff? Do Newcastle?? Someone got it fuc*ing wrong big time...he played brilliantly well done lad....rub that salt in...I would have celebrated by limping past the Stoke dugout....3 fecking times!!!!"

:lol:

« Siste redigering: 01. Nov. 2011, 19:26 av Hans J »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 01. Nov. 2011, 19:23 »
Episk intervju med Jonas og Ba i bar overkropp. Damba i bar overkropp og med hansker. :)
Jonas er rå.

http://www.skysports.com/video/inline/0,,23396_7284408,00.html
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 01. Nov. 2011, 19:46 »
"It's okay, I drink it."  :lol: