20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100  (Lest 37647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #45 på: 31. Okt. 2011, 10:50 »
Vi vinner lett men vi må ha barfa, obertan, marve på banen. Trikset er å bruke små raske spillere mot store sterke trege tankser. Vi er et helt annet lag i år så dette tror jeg går fint. Tipper 3-0 til oss.

Då må me i so fall få 0 frispark, innlegg og cornera imot.  :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #46 på: 31. Okt. 2011, 11:47 »
Vil være helt orgasmisk med en seier idag. 3. plass etter 10 kamper er jo en helt vill prestasjon!

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #47 på: 31. Okt. 2011, 11:51 »
For en gangs skyld syntes jeg at Obertan ikke bør starte. Har ikke spilt bra nok. Håper på en 4-5-1 med barfa og ba.
Toon till I die.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #48 på: 31. Okt. 2011, 12:29 »
Håper vi stiller med det samme laget som slo Wigan - med unntak av Ben Arfa inn for en syk Leon Best. Blir rett og slett hissig om Löven starter, selv om Ben Arfa ikke er helt match fit. Skal vi vinne denne kampen, må vi vinne midtbanen. Har vi Ben Arfa på banen, er det liten tvil om at vi kan klare å holde ballen i midtbaneleddet, med tre ballsikre spillere.

Et bytte som også kunne vært en idé er å sette på Santon for en av backene, da han rett og slett er høyere og antakeligvis sterkere i lufta enn de andre to. Når det er sagt, forventer jeg ikke at han skal være i stand til å hamle opp med Huth, Shawcross, Woodgate, Jones eller Crouch uansett (no offense)

Gruer meg til kveldens kamp, men historien har vist at de kampene vi er dømt til å tape - det er i nettopp de kampene vi spiller best :)

Howay the lads - og for guds skyld - ikke klarer utover sidelinjene! :D

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #49 på: 31. Okt. 2011, 15:20 »
Synest vi skal starte med samme laget som startet mot Wigan om de er friske. Rundt 60-70min hiv innpå Marveux og Ben Arfa mot slitne ben.

Er sykt skeptisk til denne kampen da Stoke er tøffe på hjemmebane.

ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #50 på: 31. Okt. 2011, 15:23 »
Skeptisk og nervøs foran kampen. Må til gamle-naboen å se da nettet mitt har tatt kvelden... blir jo nervøs tur dit. Håper bare ikke det blir "forbanna-tur" hjem :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #51 på: 31. Okt. 2011, 15:45 »
Mange mener man begynner å få et bilde av tabellen etter 10 spilte kamper, og vi ligger jo ganske godt an. ;) Fornøyd om vi klarer uavgjort idag.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #52 på: 31. Okt. 2011, 15:56 »
Sitter med en god følelse her, tipper vi drar i land 3 poeng og fortsetter festen! hvis vi sier 1-3 i vår favør, og mål av Ba, Jonas og Saylor tenker jeg vi er inne på noe!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #53 på: 31. Okt. 2011, 15:59 »
Det er en overhengende fare for at mange her inne får seg en down-to-earth-opplevelse.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #54 på: 31. Okt. 2011, 16:16 »
Med Barfa og Tiote i dag:  :)
Uten Barfa og Tiote i dag:  :(
Tror vi kommer til i slite HARDT ikveld om vi lar Stoke bryte opp kampen i mange frispark og dødballer. Spesielt viss vi spiller med f.eks Guthrie på midten, for å evt "spare" Barfa til å komme inn i andre omgang. Jeg tenker helt omvendt. Denne kampen må vi komme inn i før det står 00:00:01 på klokka til Mike Dean. Vi er nødt til å starte med Barfa og Jonas, og Marveaux om Tiote ikke er klar. Noen som vet noe mer om Tiote?

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #55 på: 31. Okt. 2011, 16:16 »
Tror vi kan gå på en smell her altså. Stoke har ikke bare åpnet sesongen bra, men de knuste oss også 4-0 i fjor.

Jeg håper vi kan stille med samme lag som sist. Tror det er bedre om Ben Arfa og Marve kan komme inn fra benken avhengig av kampbildet.

Jeg blir veldig fornøyd hvis vi klarer uavgjort i denne.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #56 på: 31. Okt. 2011, 16:26 »
Spesielt viss vi spiller med f.eks Guthrie på midten, for å evt "spare" Barfa til å komme inn i andre omgang.

Trur eigentleg Guthrie står betre til Stoke enn det HBA gjer. Dette blir neppe nokon fintspelande kamp med flotte detaljar på bakkenivå. Dette blir nok derimot ein knokkelkamp der vi må gi alt for å vinne duellar og andreballar, hindre innlegg og dødballar inn i boks og håpe at vi kan knekke Stoke på deira svakheiter. Guthrie er ingen krise mot ei relativt middelmådig sentral midtbane, men både trur og håpar Mr. T blir klar.

In Pardew we trust.
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 16:37 av Hans J »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #57 på: 31. Okt. 2011, 16:32 »
Det er en overhengende fare for at mange her inne får seg en down-to-earth-opplevelse.

Tenkt på det samme selv. :/ Men det har vi tenkt i de fleste kampene hittil.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #58 på: 31. Okt. 2011, 16:35 »
Det er en overhengende fare for at mange her inne får seg en down-to-earth-opplevelse.

Njaa, ekke sikkert man får en down-to-earth-opplevelse selv om man ser positivt frem til kampen og vi ryker på en smell.

Personlig er jeg smertelig klar over at dette blir en vanskelig kamp, men vi har i år et lag som jobber mye mer kollektivt enn i fjor. Samtidig har vi også en mer sammensatt stall enn vi kunne skilte med sist vi møtte dem. Stoke er et veldig vrient lag å slå på Britannia, men de har også en veldig standard måte å spille på. Knekker vi koden bør det ikke være noe problem å vinne, uten at det betyr en lett match av den grunn.

Jeg tror også at Pardew har lært av feilene i fjor, og jeg føler han har gjort nødvendige grep for å unngå at vi går skikkelig på trynet som sist. Han har jo vist seg å være en langt bedre manager enn de aller aller fleste Newcastle-supportere forventet!

Registrerte bare at du svarte på dette etter mitt innlegg, derfor jeg svarer!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Stoke - Newcastle 31/10 kl. 2100
« Svar #59 på: 31. Okt. 2011, 17:17 »
Dette blir en tøff bortekamp. Tror vi skal prise oss lykkelige dersom det blir poengdeling i kveld. Krysser fingrene for at Tiote er klar.