20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Demba Ba  (Lest 92045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Demba Ba
« Svar #45 på: 22. Okt. 2011, 11:01 »
Jeg har digga denne signeringen fra første stund, og har vært positiv som faen. Høhøh! 8)

-boris
Søte, søte blekkspruter.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #46 på: 22. Okt. 2011, 12:06 »
Ba er så latterlig konge. Ser ein bort frå den fantastiske målratioen, så er han utrulig viktig for laget med tanke på det oppbyggande spelet. Thomas er heilt spot on her.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: 31. Okt. 2011, 23:16 »
Ba for next nr9!! :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 31. Okt. 2011, 23:55 »
Flere enn meg som har tenkt det samme? Hvorfor ikke gi Ba nr 9? :) Er jo en goalgetter som kan score 20+ for oss og bli en nøkkelspiller. :) Ikke lokal, men alikevel.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Nov. 2011, 07:57 »
Ba er så latterlig konge. Ser ein bort frå den fantastiske målratioen, så er han utrulig viktig for laget med tanke på det oppbyggande spelet. Thomas er heilt spot on her.
Ikke bare er han ekstremt viktig der, men har er utrolig viktig defensivt og.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Nov. 2011, 16:55 »
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 01. Nov. 2011, 17:12 »
Avstemning!!!Bør han få drakt nr 9 neste sesong? Litt tidlig å si, men fortsetter han i samme trend så er det ingen tvil for min del :)

bjartek

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #52 på: 01. Nov. 2011, 17:16 »
Er utrolig deilig med en spiss som fungerer. Det setter også press på Ameobi som nå virkelig må skjerpe seg hvis han skal drømme om å spille igjen.

Håper fremdeles vi henter en skikkelig god spiss i Januar vinduet slik at det blir mer konkurranse om plassene. Vi er utsatt for skader.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 01. Nov. 2011, 17:18 »
Avstemning!!!Bør han få drakt nr 9 neste sesong? Litt tidlig å si, men fortsetter han i samme trend så er det ingen tvil for min del :)

La han få ein heil sesong hjå oss først. Fortset det slik leggje han inn ein sterk søknad.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #54 på: 01. Nov. 2011, 18:08 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10023409

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Er vel ingen tvil om at vi er en "storklubb" om dagen i hvert fall...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 01. Nov. 2011, 18:09 »

La han få ein heil sesong hjå oss først. Fortset det slik leggje han inn ein sterk søknad.

De fleste ville jo at vi skulle kjøpe inn spiss i sommer som umiddelbart skulle få nr 9.. Så hvorfor ikke?

Vi kan også være storklubb om vi klarer å holde på spillerne våre. Handler bare om amboisjoner og om vi virkelig vil være det.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 01. Nov. 2011, 18:35 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10023409

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Er vel ingen tvil om at vi er en "storklubb" om dagen i hvert fall...

Hehe, ja gårsdagens seier var utrolig sterk! Men tøff tid i vente, hvor vi fort kan ramle 5-6-7 plasser.

Uansett så har vi ikke økonomiske midler til å holde på spillere om Chelsea, Tottenham osv kommer på banen.

Når det er sagt, så tviler jeg meget sterkt på om Ba ønsker å forlate oss! Virker som han føler seg hjemme <3
Same old Shearer, always scoring!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #57 på: 01. Nov. 2011, 18:54 »
Signer Ba på 5+ årskontrakt med engang sier jeg. Liker ikke at han bare er på 3års kontrakt..
Han har vært veldig bra siden Blackburn kampen. Er det bare meg eller virker det som Lundekvam hater Newcastle? Han var veldig negativ i studio om oss, og på spørsmålet om Demba Ba kunne bli toppskårer i Premier League så svarte han: NEI!!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 01. Nov. 2011, 18:56 »
Frykter ikke at BA forsvinner med det første. Ingen av topplaga er i noen akutt spiss-krise for øyeblikket, så BA vil vi nok få ha i fred enn så lenge. Han skrev vel en 3-års kontrakt så regner nesten med om han fortsetter trenden vil få en ny, lengre og bedre kontrakt utpå våren engang. Selv Mr.T Tiote måtte vise at han dugde.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 01. Nov. 2011, 19:14 »
Lundekvam var jo veldig positiv, kalte oss en stor klubb med supportere som fortjente all suksess som kunne komme deres vei. Når det er sagt er han vel også realistisk - jeg vil enda ikke utrope Ba som favoritt til å bli toppscorer kontra en spiss fra et av topplaga.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida