20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #45 på: 10. Nov. 2010, 19:36 »
Som sagt, de har sine øyeblikk, som gjør det verdt å se på. Men det som ikke er bra, det er rett og slett direkte dårlig. Direkte dårlig etter enhver komikers standard.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: TV-tråden
« Svar #46 på: 10. Nov. 2010, 19:52 »
For all del, de er fortsatt morsomme sammenlignet med andre, men etter deres egen standard skuffer de stort og dermed har programmet vært godt under forventet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #47 på: 01. Des. 2010, 17:12 »
The Walking Dead!!!! Fantastisk serie =)
Misunner dere som kan se de første 5 episodene sammenhengende nå!
Spenning fra første øyeblikk...

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #48 på: 01. Des. 2010, 18:28 »
The Walking Dead!!!! Fantastisk serie =)
Misunner dere som kan se de første 5 episodene sammenhengende nå!
Spenning fra første øyeblikk...
Herlig serie! Er vel regissøren fra The shawshank redemption som står bak produksjonen om jeg ikke tar helt feil ;)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: TV-tråden
« Svar #49 på: 01. Des. 2010, 18:36 »
Takk for tipset! Denne serien skal jeg se  :P

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #50 på: 01. Des. 2010, 18:41 »
The Walking Dead!!!! Fantastisk serie =)
Misunner dere som kan se de første 5 episodene sammenhengende nå!
Spenning fra første øyeblikk...
Er det ikke jævla skummelt? Jeg er verdens største pingle når det kommer til grøssere.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #51 på: 01. Des. 2010, 18:50 »
The Walking Dead er en Drama-serie, og langt ifra skummelt.

Tegneserien er sinnsykt knall, men TV-serien har skuffa meg en del. Mye ræva skuespill og til tider flaut dårlig dialog. Serien har et ekstremt stort potensial til å bli tidenes tøffeste serie, men det her holder rett og slett ikke mål. Veldig skuffende, som jeg sikkert allerede har sagt. Men stort pluss for effektene og sånn. Gammeldagse effekter er alltid stor kos!

Episode:
1 = Bra
2 = DRITDÅRLIG, og totalt KRISE!
3 = Veldig bra!
4 = Middelmådig til kjedelig.
5 = Bra.

En episode igjen av sesong en. Håper ikke den er dårlig igjen. Da blir jeg faen meg skuffe ass.

Håper sesong to blir langt bedre. Den MÅ bli bedre. Kan ikke ødelegge et så fett konsept som det her.

Alle som ikke har lest tegneserien burde lese den. Les først, også hopper dere over på TV-serien.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #52 på: 01. Des. 2010, 20:18 »
Sitat
Walking Dead Writing Staff Let Go

Deadline is reporting that executive producer Frank Darabont has let go of the show's entire writing staff, including his number 2, Charles H. Eglee (Dexter, The Shield)

http://tv.ign.com/articles/113/1137550p1.html
Nei.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #53 på: 19. Jan. 2011, 09:22 »
Imorgen er det premiere på tv-serien jeg har arbeidet med det siste halvåret, "Et lite stykke Thailand", og jeg forventer at alle skal se denne serien! :P

Den går klokken 20:30 på TvNorge i morgen kveld, og jeg anbefaler virkelig alle å se på! :D

Edit:
Her er noen smakebiter for dere som er interessert :)
http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/et-lite-stykke-thailand
« Siste redigering: 19. Jan. 2011, 15:04 av tveit »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #54 på: 19. Jan. 2011, 21:01 »
The Walking Dead er en Drama-serie, og langt ifra skummelt.

Tegneserien er sinnsykt knall, men TV-serien har skuffa meg en del. Mye ræva skuespill og til tider flaut dårlig dialog. Serien har et ekstremt stort potensial til å bli tidenes tøffeste serie, men det her holder rett og slett ikke mål. Veldig skuffende, som jeg sikkert allerede har sagt. Men stort pluss for effektene og sånn. Gammeldagse effekter er alltid stor kos!

Episode:
1 = Bra
2 = DRITDÅRLIG, og totalt KRISE!
3 = Veldig bra!
4 = Middelmådig til kjedelig.
5 = Bra.

En episode igjen av sesong en. Håper ikke den er dårlig igjen. Da blir jeg faen meg skuffe ass.

Håper sesong to blir langt bedre. Den MÅ bli bedre. Kan ikke ødelegge et så fett konsept som det her.

Alle som ikke har lest tegneserien burde lese den. Les først, også hopper dere over på TV-serien.

Serien e heilt grei zombie underhaldning. Tykkjer det er på det jevne. Kan ikkje heilt sjå korleis det har potenisal til å verta tidenes serie ;) Teikneserien har eg ikkje lese, burde sikkert gjort det!

Simmi

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #55 på: 19. Jan. 2011, 21:02 »
Imorgen er det premiere på tv-serien jeg har arbeidet med det siste halvåret, "Et lite stykke Thailand", og jeg forventer at alle skal se denne serien! :P

Den går klokken 20:30 på TvNorge i morgen kveld, og jeg anbefaler virkelig alle å se på! :D

Edit:
Her er noen smakebiter for dere som er interessert :)
http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/et-lite-stykke-thailand

Fett! Hva jobber du helt konkret med? :)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #56 på: 19. Jan. 2011, 21:47 »
Et lite stykke Thailand, ja,... samme mennesketypen som de gutta her.:



Forresten, noen som vet hvilken episode i 4 stjerners reise der Aune Sand er reiseleder? gikk glipp av det :P

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #57 på: 19. Jan. 2011, 21:52 »
The Walking Dead er en Drama-serie, og langt ifra skummelt.

Tegneserien er sinnsykt knall, men TV-serien har skuffa meg en del. Mye ræva skuespill og til tider flaut dårlig dialog. Serien har et ekstremt stort potensial til å bli tidenes tøffeste serie, men det her holder rett og slett ikke mål. Veldig skuffende, som jeg sikkert allerede har sagt. Men stort pluss for effektene og sånn. Gammeldagse effekter er alltid stor kos!

Episode:
1 = Bra
2 = DRITDÅRLIG, og totalt KRISE!
3 = Veldig bra!
4 = Middelmådig til kjedelig.
5 = Bra.

En episode igjen av sesong en. Håper ikke den er dårlig igjen. Da blir jeg faen meg skuffe ass.

Håper sesong to blir langt bedre. Den MÅ bli bedre. Kan ikke ødelegge et så fett konsept som det her.

Alle som ikke har lest tegneserien burde lese den. Les først, også hopper dere over på TV-serien.

Serien e heilt grei zombie underhaldning. Tykkjer det er på det jevne. Kan ikkje heilt sjå korleis det har potenisal til å verta tidenes serie ;) Teikneserien har eg ikkje lese, burde sikkert gjort det!

Om du leser tegneserien vil du nok fort forstå hva jeg mener. Som jeg sikkert har sagt før er de 10-15 første nummerene av Walkign Dead veldig standard, men fra der av går det rett til himmels. HELT - JÆVLA - UTROLIG - FETT! Og en del orginale twists som virkelig får det til å pirre i underlivet.

For min del var serien en stor skuffelse, da jeg hadde forventet noe virkelig bra. Men er en stor del av det som var med på serien som ikke er med i tegneserien. Mulig "spoiler", uten at jeg skal si så veldig mye: siste episode f.eks er jo en 100% filler og har absolutt ingenting med tegneserien og gjøre.

Men stort pluss for at store deler av effektene er old fashioned. Bruker litt CGI her og der, men det er egentlig veldig sjeldent. Ser dog for meg at neste sesong kan preges av en del CGI da det tar langt mindre tid og er enklere, og tid = penger. Håper dog jeg tar feil.

Men for min del hadde/har serien potensiale til å bli tidenes feteste, uten at jeg tror den når opp dit.

Edit: Men ser for meg at de dropper en del av morroa da det fort kan bli litt sterk kost for TV, noe som hadde sugd helt utrolig mye. Men neste sesong vil jo ha 12-13 episoder, og en del av de som var med og fiksa sesong en har jo fått sparken, noe jeg er ytterst positiv til. Så jeg har ikke mistet helt troen enda.
« Siste redigering: 19. Jan. 2011, 22:00 av boris. »
Nei.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #58 på: 19. Jan. 2011, 22:00 »
Imorgen er det premiere på tv-serien jeg har arbeidet med det siste halvåret, "Et lite stykke Thailand", og jeg forventer at alle skal se denne serien! :P

Den går klokken 20:30 på TvNorge i morgen kveld, og jeg anbefaler virkelig alle å se på! :D

Edit:
Her er noen smakebiter for dere som er interessert :)
http://www.tvnorge.no/programmer-tvn/et-lite-stykke-thailand

Fett! Hva jobber du helt konkret med? :)
På denne serien har jeg vært klippeassistent ;) utdanner meg til å bli filmklipper :)

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #59 på: 19. Jan. 2011, 22:01 »
Et lite stykke Thailand, ja,... samme mennesketypen som de gutta her.:



Forresten, noen som vet hvilken episode i 4 stjerners reise der Aune Sand er reiseleder? gikk glipp av det :P
Haha, du får se på imorgen vettu, så kanskje du endrer det synet :P