20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)  (Lest 33697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #225 på: 21. Des. 2009, 08:56 »
er det noen som sitter på noe statistikk over hvor mange mål vi har sluppet inn når vi har hatt følgende bakre 5er på banen: Harper-Simpson,Saylor, Colo, Jose??

når jeg ser raskt over resultater og lagoppstillinger så ser det ut som om det er 3 mål totalt i serien!!
« Siste redigering: 21. Des. 2009, 09:52 av SveinInge »

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #227 på: 21. Des. 2009, 18:31 »
Guthrie har godt driv, men han er kanskje litt for svak i kroppen ennå. Men innleggene hans er veldig gode. Bare han får tid til å sikte blir de farlige. Problemet er at vi trenger en bedre høyreback. En back som oftere går på løp fremover. Dette vil gi Guthrie bedre rom og tid. På 2-målet var faktisk Simpson med fremover. Da kan det hende vi har en fremtidig Becks på laget? Han gikk utfordtret aldri motstanderbacken, men hans defensive egenskaper og innlegg gjorde han god.

Yahh

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #228 på: 21. Des. 2009, 21:13 »
Ser forresten at Colo har fått 62.8% av stemmene for BB på nufc.co.uk. Er ikke ofte en spiller som ikke har stått for noe mål i den gjeldende kampen har fått så mange stemmer  :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #229 på: 21. Des. 2009, 22:43 »
Guthrie har godt driv, men han er kanskje litt for svak i kroppen ennå. Men innleggene hans er veldig gode. Bare han får tid til å sikte blir de farlige. Problemet er at vi trenger en bedre høyreback. En back som oftere går på løp fremover. Dette vil gi Guthrie bedre rom og tid. På 2-målet var faktisk Simpson med fremover. Da kan det hende vi har en fremtidig Becks på laget? Han gikk utfordtret aldri motstanderbacken, men hans defensive egenskaper og innlegg gjorde han god.

Valget står mellom Simpson og Raylor, og når venstresida og laget ellers er såpass produktive, så mener eg det er riktig av Hughton å kjøre litt safe på høyresida med The Dannys

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #230 på: 22. Des. 2009, 01:00 »
Hehe, Danny Simpson fortalte forresten etter denne kampen at Guthrie gikk under navnet "Becks" mens han var i ManU på grunn av sin eminente høyrefot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Middlesbrough(20.desember 14:00)
« Svar #231 på: 22. Des. 2009, 17:46 »
Var der og satte publikumsrekord i Championship..For en opplevelse og for en stemmning, spesielt i 2.omgang.
Spillet var ikke så bra i 1.omgang, men tok seg opp i 2.omgang, da viste gutta at de er et hakk bedre enn Boro.

Var ihvertfall utrolig morro og det blir garantert tur neste år også, da forhåpentligvis mot enten Man U eller Sunderland

By the way, jeg syns også Colo var man of the match, men både Jonas, Enrique og Guthrie imponerte...
Ble en hjemmedrakt med nr.8 Guthrie og en bortedrakt md nr.27 S.Taylor på meg også (bortedrakta blir bare finere og finere i mine øyne og nå syns jeg faktisk at den er blant de beste bortedraktene vi har hatt)