20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 81684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjartan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #15 på: 20. April 2009, 09:24 »
Hvilke kanaler viser Championship? Viasat? Best å vere forbredt.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #16 på: 20. April 2009, 10:13 »
Vi har ikke rykket ned enda, det er poeng som det skal bli spilt om, men jeg ser ikke at vi skal klare å hevde oss så veldig mye mer enn vi har gjort tidligere.

Dersom jeg skal være optimistisk så tror jeg vi kan vinne mot Boro og Pompey, og muligens få et poeng fra en av de andre kampene. Det gir oss 7 poeng, som kanskje er nok.

Jeg tror Hull tar minst 4 poeng på de siste kampene nå, selvom også de har vært dårlige, så tenker de det samme som oss. vi MÅ vinne mot Stoke og Bolton, jeg tror de vil krige til seg minst 4 poeng på disse kampene. Og da rykker vi ned dersom vi ikke får mer enn 7 poeng..

Dersom vi ender på like mange poeng som Hull, har vi per i dag 4 mål i bedre målforskjell, det kan også være utslagsgivende dersom vi har ekstremt flaks.

« Siste redigering: 20. April 2009, 10:16 av Lars Thomas Nistad »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #17 på: 20. April 2009, 13:04 »
Personlig, så har eg fortsatt tro på PLspill også neste sesong. Men da er vi avhengige av at ALLE yter sitt beste, og at Shearer plukker ut det beste laget til hver kamp! Dette blir kanskje for mye å håpe på, at Butt og Co kommer til å spille brukenes, men alt kan skje;D
Tror også at det blir en kamp mellom Hull, Boro og oss, der vi trekker det lengste strået.
Alle tre har vanskelige kamper igjen, men tror vi har en fordel her likevel.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #18 på: 20. April 2009, 13:48 »
Vi gjorde en bra 2 omg mot Stoke og en (jeg vil kalle det) godkjent 2 omg i går. Hvis vi klarer to slike omganger mot Pompey er det store muligheter for 3 poeng.

Problemet er at 1 god/brukbar omg sjeldent holder til seier.   Og en og annen god omg har vi spilt med jevne mellomrom gjennom hele sesongen, så det er egentlig ikke noen forbedring som er kommet i det siste.

Hull har tøft program ja, men Villa er ustabil for tiden, Stoke og Bolton kan de fort ta både 1 og 3 poeng mot, og Man utd kan godt være ligamestere når de møter Hull.   Og det er slett ikke sikkert Juniorene til Man Utd tar alle poengene mot ett hardt arbeidende Hull.

Boro tror jeg får det tøft.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #19 på: 20. April 2009, 15:19 »
Jeg vil ikke bli veldig overrasket dersom Boro stjeler poeng fra gullkandidatene i avslutningen av sesongen. Jeg vil ikke utelukke at de tar poeng mot Chelsea. Aldri i verden om de slår ManU, men ett poeng er i aller høyeste grad fullt mulig på Riverside. Innen de møter Villa er nok de ute av kampen om CL, men har nok sannsynligvis sikret seg plass i EL. Det betyr at de har minimalt å spille for.  Noe som kan bety gode muligheter for Boro, som møter dem på hjemmebane.

Aldri har en kamp mellom Newcastle og Middlesbrough vært av større betydning. Og aldri har nok Boro vært mer sikre på å slå oss. Og aldri har jeg vært mer redd for å møte Boro. At det er på SJP har null betydning. Vi har vært omtrent like elendig både borte som hjemme i år, og har gitt fra oss altfor mange gavepakker på eget gress denne sesongen. Så Boro har nok vel så store fordeler som oss i så måte.

Hull ser jeg i utgangspunktet ikke stort håp for. De virker enda dårligere enn oss, og fullstendig ute av stand til å få med seg poeng. Men større under har skjedd før. Og som ratatosk sier, ManU kan fort være ligamestere innen de møter Hull. Og da kan det bli fryktelig spennende, om Hull har greid å få blod på tann.

Vi har i utgangspunktet et "lett" program igjen. Men på Anfield får vi juling så det synger. Da er vi pokka nødt til å ha slått Pompey på forhånd. Hvis ikke kan selv ikke høyere makter hjelpe oss med å holde plassen. For da skal det VELDIG mye til for at vi skal greie å motivere oss for å slå Boro. Og det kan fort være sånn at vi vil være nødt til å vinne mot Fulham for å overleve. Kanskje trenger vi også poeng mot Villa for å overleve. Det kommer til å bli farlig jevnt i bunnen, og alle kan slå alle på slutten av sesongen. Hvem av Liverpool og ManU som holder hodet kaldest mot de dårligste lagene kan avgjøre såvel toppstriden som bunnstriden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #20 på: 20. April 2009, 19:02 »
Helt enig med Joakim her.. Men WBA vet alle at rykker ned, spørsmål er hvem de to andre blir. Det står mellom Middlesbrough, Hull og Newcastle. Kun ett av de tre lagene spiller Premier League fotball neste år, og la oss alle krysse fingrene for at det blir Newcastle.
Dessverre er jeg skråsikker på at vi spiller CCC neste sesong. Jeg har null tro på laget mitt, og det gjør fryktelig vondt å si det.
Hull kan plutselig slå et bra lag, mens Middlesbrough nylig slo Liverpool. Jeg er faktisk ikke sikker på at vi vinner noen flere kamper i år.
Så dårlige er vi faktisk. Jeg har på følelsen at vi står igjen med 34-35 poeng når sesongen er over.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #21 på: 20. April 2009, 19:06 »
Enig med dåkker, er jeg redd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DeinDaPain

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #22 på: 04. Mai 2009, 21:54 »
Noen som vet hvordan man eventuelt kan følge med newcastle på tv (hvis!!) det blir championship neste år? Har Viasat rettigheter til disse kampene?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #23 på: 04. Mai 2009, 22:02 »
Viasat sender vel kamper fra Championship ja.
Men om de sender så mange, vet jeg ikke.

Ellers så har jeg i det siste fått med meg at SkySports og Setanta også sender noen kamper fra Wankership, så vi kan samles på britiske puber rundt om i landet også neste sesong, og se en og annen kamp, om det skulle gå så galt at vi rykker ned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #24 på: 04. Mai 2009, 23:28 »
Med Newcastle i Championship vil eg ihvertfall forvente at Newcastle blir vist ofte.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #25 på: 05. Mai 2009, 11:08 »
Hvis vi vinner mot Boro og Fulham klarer vi oss. Jeg har litt trua, men faen jeg er nervøs as.. For å snu det til det absurd positive så har det ikke vært så interessant å være Newcastle-fan siden Bobby og Keegans glansdager.. 
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #26 på: 05. Mai 2009, 16:07 »
interessant på feil måte
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #27 på: 05. Mai 2009, 16:11 »
Hadde vi slått Portsmouth så hadde vi ikke liggi på nedrykk nå, og det irriterer meg sykt.
Tror det blir vanskeligere og slå Middlesbrough av en eller annen grunn, og Fulham blir sikkert også tøffe.
Klarer nesten ikke å se på kampene.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #28 på: 05. Mai 2009, 18:26 »
Hadde vi vunnet den og den og den kampen, så hadde ikke ting sett sånn og sånn og sånn ut. Ingenting blir så fort historie som en fotballkamp, sa en vis mann en gang. La oss heller konsentrere oss om å slå Boro, så tar vi det derfra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #29 på: 07. Mai 2009, 11:17 »
Dette er ikke umulig! 6 poeng på de neste 2 kampene kan vi lett klare! håper virkelig det er en gud der oppe! vedsidenav han som trener oss selvfølgelig