20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ODDSEN!!  (Lest 33706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« på: 16. April 2005, 14:30 »
Her kan en poste sine forslag til oddstipping..
Ser gjerne at de kommer mange tips før kampene begynner..

Har funnet mange godbiter på dagens oddsprogram:

Dagens tips

Renns-Saint Etienne H 1.77 BetOnBet kl.19.55

Renns er steingode hjemme, har vunnet de 8 siste kampene hjemme og har totalt 12-2-2 på hjemmebane. Laget ligger på 5.plass og kjemper for Europacup spill..

Saint.Etienne vinner sjelden borte (2-7-6) og har tapt sine 3 siste..
Tidligere møter:

20/11-2004      Saint Etienne - Rennes   1-0       
06/02-2001   Rennes - Saint Etienne   3-0       
30/09-2000   Saint Etienne- Rennes   0-2       
11/03-2000   Saint Etienne-Rennes   1-0       
23/10-1999   Rennes-Saint Etienne   4-1       
09/04-1996   Rennes-Saint Etienne   3-0       
04/11-1995   Saint Etienne-Rennes   0-0   

Birmingham-Portsmouth H 1.9 BetOnBet kl.18.10

Birmingham har tatt 10 poeng på sine 4 siste hjemmekamper. Izzet og Dunn er skadet. Er litt ujevne hjemme med 6-5-5 men føler de har noe på gang nå..

Portsmouth får det ikke til å stemme på bortebane. Er svakere enn Newcastle med sine 2-4-10. Har fått ny manager og banket Charlton 4-2 sist. Men nå er det bortekamp og da taper Pompey..

Tidligere møter:

14/08-2004  Portsmouth- Birmingham City      1-1       
12/04-2004  Portsmouth- Birmingham City      3-1       
27/09-2003  Birmingham City-Portsmouth      2-0       
07/04-2002  Birmingham City-Portsmouth      1-1   (1. divisjon)   
30/10-2001  Portsmouth-Birmingham City      1-1   (1. divisjon)   
16/04-2001  Birmingham City-Portsmouth      0-0   (1. divisjon)   
28/10-2000  Portsmouth-Birmingham City      1-1   (1. divisjon)   
07/03-2000  Birmingham City-Portsmouth      1-0   (1. divisjon)   
06/11-1999  Portsmouth-Birmingham City      2-2   (1. divisjon)   
06/03-1999  Birmingham City-Portsmouth      4-1   (1. divisjon)

Har stor tro på disse kampene her i dag!!
Spiller singel og en dobbel..

Total oddsen blir:3.36
Innsats: 250kr!

Lykke til om du følger da!!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
ODDSEN!!
« Svar #1 på: 16. April 2005, 14:32 »
Det er for stor sjanse til å ryke på Birmingham - Portsmouth kampen. Pompey er et lag som hele tiden overrasker.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
ODDSEN!!
« Svar #2 på: 16. April 2005, 15:13 »
Godt at folk legger ut slike klipp. Birmingham - Portsmouth er vel ikke en så klar hjemmekamp. Oddsen er langt jevnere enn det som er skrevet. Uavgjort kan det fort bli i slike oppgjør.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #3 på: 16. April 2005, 16:24 »
Sitat fra: "Mack"
Det er for stor sjanse til å ryke på Birmingham - Portsmouth kampen. Pompey er et lag som hele tiden overrasker.

Ja, blir nok en jevn kamp. Men jeg tror at hjemmebanefordelen gjør at Birmingham vinner. Synst heller ikke 1.9 er så ille..
Norsk tipping gir kun 1.8..

Vi få se klokka 20.00 da når kampen er ferdig :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #4 på: 16. April 2005, 17:05 »
Det er nesten så jeg får lyst til å sette meg ned og se kampen, men det har jeg ikke tid til. Det er jo en del spennede spillere på begge lag, egentlig. Burde hatt tid til å se den. Begynner kl 1815, om jeg ikke tar helt feil.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #5 på: 16. April 2005, 17:38 »
Sitat fra: "Mack"
Det er nesten så jeg får lyst til å sette meg ned og se kampen, men det har jeg ikke tid til. Det er jo en del spennede spillere på begge lag, egentlig. Burde hatt tid til å se den. Begynner kl 1815, om jeg ikke tar helt feil.

Blir nok en spennede kamp ja. Pandiani mot Yakubu osv...
For min del håper jeg Pandiani har den beste dagen :D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #6 på: 16. April 2005, 19:20 »
Kom igjen da Birmingham.. Trenger mål......

0-0pause

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #7 på: 16. April 2005, 20:09 »
Fyttigrisen for en kjedelig kamp. Det var svært lite som skjedde. 0-0, men Birmingham passerte Newcastle på tabellen med et poeng. Og når kommentatoren avslutter det hele med: "Men en god nyhet er det - kampen er slutt!" Da kan man kanskje forestille seg hvordan det var å se dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #8 på: 16. April 2005, 20:15 »
Ja, møkka kjedlig kamp!!!!
Elendig av Birmingham og ikke ta 3poeng i dag!!
Da gikk tippinga til h.....

En ting til.. Håper ikke Bruce blir manager i Newcastle og at Pandiani kommer!!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #9 på: 16. April 2005, 20:20 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
En ting til.. Håper ikke Bruce blir manager i Newcastle og at Pandiani kommer!!!

Satt litt med den samme følelsen gjennom kampen jeg også. Fikk ikke lyst på Lua Lua tilbake engang.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #10 på: 19. April 2005, 23:58 »
Kamp: New Jersey Nets(-6.5) - Washington Wizards
Tips: Nets vinner
Odds: 1.92 @ multibet
Innsats: 500
Spillstopp: 20/04-05 01:35

New Jersey Nets startet opphentingen akkurat i tide til å nå sluttspillet, og med 40-40 er man likt med Cavaliers i kampen om siste sluttspillplass i øst, men i og med at Nets leder 3-1 innbyrdes denne sesongen, så går man foran laget fra Cleveland. Nets i glimrende form med seier i 8 av de 10 siste kampene, og samtidig 8-2 ATS på de samme 10 kampene. 4-1 SU og ATS siste 5 hjemme, og alle seirene har kommet med 12 poeng eller mer! Feide senest playoffjagende 76'ers av banen med hele 104-83 hjemme i New Jersey og viste strålende fighter vilje der. Vil med i sluttspillet, koste hva det koste vil, og anført at Vince Carter og Jason Kidd som virkelig er store om dagen, så virker Nets nærmest uståppelige.

Nets med en dag hvile før denne, og står med glimrende 24-16 SU og 24-14-2 ATS med en dag hvile denne sesongen. Ikke noe mindre sterkt med 14-8 SU og 14-7 ATS med en dag hvile mot lag med en dag hvile denne sesongen(Wizards også med en dag hvile). Og som ikke det var nok, så er Nets 3-0 SU og 3-0 ATS hjemme etter å ha vunnet med 20 poeng eller mer denne sesongen(vant med 21 poeng sist). Og til slutt, så må jeg bare ta med at Nets er flotte 12-3 ATS som favoritter med 3-6.5 poeng denne sesongen, noe som viser at laget er flinke til å dekke spreaden som favoritter. Ingen nye fravær for Nets som stiller fullt skjerpet og meget tent til denne utrolig viktige kampen som KAN(dersom Cavaliers ikke vinner) sikre laget sluttspillplass.

Washington Wizards har egentlig ikke veldig mye mer å spille for før sluttspillet, bortsett fra at laget har en teoretisk muighet til å passere Bulls i kampen om 4. plassen i Øst, noe som gir hjemmebanefordel i 1. runde i sluttspillet. Kommer uansett til å møte Bulls der, men man er 1 seier etter laget fra Chicago, og vil ventelig ikke klare å ta det igjen dersom det blir tap her. Bulls spiller hjemme mot Knicks, en kamp vi må forvente at laget vinner. Dermed må Wizards vinne denne, samt siste kamp mot Knicks for å passere Bulls, samtidig som Bulls taper siste kampen borte mot Pacers. Skal mye til for at det skjer, spesielt fordi Wizards her møter et heltent Nets som spiller meget godt om dagen.

Wizards med 4 strake seire før denne, alle hjemme i Washington. Møtte der Bobcats, Cavaliers, Bulls og Bucks, og selvom Bulls og cavs er sterke lag, så skal vi huske på at da laget spilte mot Bulls, så var Chicago laget uten flere av sine beste. Cavaliers er dessuten i svak form, mens Bucks og Bobcats er elendige borte. Slet dessuten veldig hjemme mot svake Bobcats sist da man satte vinnerpoenget i siste sekund. Kom ut av de kampene med 2-2 ATs, men totalt sett har man svake 3-7 ATS siste 10. Har tapt de 2 siste borte mot henholdsvis Pacers(med 10 poeng) og Pistons(12 poeng), noe som gir et mer riktig bilde på hvor laget står ettersom det er lignende motstand som venter i natt. 25-14 SU med en dag hvile, men 18-20-1 ATS med en dag hvile. Står dessuten med 15-10 SU og 11-13 ATS når man spiller med en dag hvile mot lag med en dag hvile denne sesongen. 4-6 SU og 5-5 ATS borte etter å ha vunnet med 0-4 poeng(vant med 2 poeng sist). Svake 5-13 ATS borte mot lag over 50% seire denne sesongen, Wizards er 4-10 ATS son "undersdog" med 6-9.5 poeng denne sesongen. Ingen nye fravær, og Michael Ruffin ventes tilbake igjen til nattens kamp.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #11 på: 20. April 2005, 15:35 »
Noen som fulgte denne??

Den gikk inn da :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
ODDSEN!!
« Svar #12 på: 20. April 2005, 23:13 »
Jeg tipper helt sikkert ikke på noe jeg ikke har forutsetning for selv å vurdere. Men gratulerer!
Toon, Toon,
Black and white army

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: ODDSEN!!
« Svar #13 på: 14. Mars 2007, 16:53 »
Oddstips onsdag. Norsk Tipping

Manchester City - Chelsea   1,40 B
Plymouth - Barnsley      1,70 H
West Bromwich - Crystal Palace   1,60 H
Werder Bremen - Celta Vigo   1,35 H
Tottenham - Sporting Braga   1,30 H

Innsatsen kan du jo velge selv, men si at du setter 100 kroner på disse så får du en eventuell gevinst på 668 kr. Oddsen er altså på 6,68.

Nå er jeg ikke helt sikker på formen til eks. Plymouth, men kanskje noen andre vet det? Jeg vet i så fall at de er gode hjemme, men faren er at de spiller grusomt mye uavgjort!

--------------------------

PS! Denne tråden bør jo tas opp igjen, slik at det kan komme noen oddstips i ny og ne, eller gevinsterklæringer!
« Siste redigering: 14. Mars 2007, 16:57 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: ODDSEN!!
« Svar #14 på: 14. Mars 2007, 16:58 »
Tror nok ikke du vinner på denne, men du skal nå ha lykke til :)

Synes 1,40 på Chelsea på bortebane er for lavt til å spille...
Engelsk første div spiller jeg så og si aldri. Det mener jeg er ren bingo. Det som taler til din fordel er at 4 av 5 lag har hjemmekamp.

Tottenham og Werder (?) vant vel borte, så da trenger de ikke vinne hjemme, men tror nok de gjør det uansett...