20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 103936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #15 på: 26. Sep. 2008, 15:02 »
Dette er ikke en manager jeg har voldsomt store tanker om, men håper vi kan få en liten ”ny manager” effekt, uavhengig av hvor dyktig manageren er.
Det er det eneste som betyr noe, ettersom dette uansett er en veldig midlertidig løsning.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #16 på: 26. Sep. 2008, 15:05 »
Jaja, Smith, Geremi og Butt er nok glade nå. De er sikret plass på midtbanen, like the good old Big Sam days!!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #17 på: 26. Sep. 2008, 15:09 »
Har han tittelen "manager" eller "care-taker manager"?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

sergeant

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #18 på: 26. Sep. 2008, 15:16 »
Han var blan annet i Luton, Nottingham og Wimbledon..... 92-99 i Wimbledon men måtte trekke seg pga helseproblemer. Da tok Drillo over og alle vet hvordan det gikk..... rakt ät helve...........Holdt vel Dons i toppserien hele perioden helt til han fikk hjerteinfarkt.
Han var vel 2 sesonger i Luton før han gikk til Nottingham hvor han ble sparket etter 1 år.

Kjent for gampefotball....

Hvis han klarer å snu denne trenden Newcastle er inne i så fortjener han virkelig å bli slått til ridder.....
er redd for at dette er en desperat handling fra Wise som tidligere har soilt under Kinnear.

Hvis vi er ekstra "heldige" så snur han trenden og det går dritbra frem til kampen mot Liverpool 28.12 da han dør av nytt hjerteinfarkt på St James.

Hadde ikke det vært typisk etter all den dritten vi har vært igjennom i det siste?

/s
"It is my club, I scored 206 goals for them and played for them for a decade — I would do anything to help them." -Alan Shearer

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #19 på: 26. Sep. 2008, 15:27 »
Var Wise i Chelsea i 1992? Er for ung til å huske det, men trodde Wise var veldig bra under Kinnear i Wimbledon.

Ja tror han gikk dit i 1990.

På nufc.com står det: "His link inevitably seems to be with Dennis Wise, even though he'd departed for Chelsea before Kinnear took charge of the Wombles. "

Men eg ekje sikker.



Magz

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #20 på: 26. Sep. 2008, 15:36 »
Det er bare en midlertidig løsning, så bare la oss støtte han og laget i de få kampene det blir. Han sier jo selv at han bare skal være i 6-8 kamper til. Da skal vi ha nye eiere, og Keegan/Shearer er muligens på plass

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #21 på: 26. Sep. 2008, 15:46 »
Kunne heller vert managerløs. Maen har vert ute av fotballen lenge har ingen link til klubben tidligere eller cv til og juble av.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #22 på: 26. Sep. 2008, 15:49 »
Mye bedre å ha Kinnear i 6-8 kamper enn å ha Hughton(sikker feil skreve), for han har ivertfall ikkje peiling på hvordan han skal få Newcastle spillerene te å spille. Skulle tro at han hadde lært litt av Keegan, men ser ut som han ikkje hadde det.

Få bare håpe vi får den der ny managerfølelsen og begynner å vinne kamper igjen, noe vi trenger stort nå.
Newcastlesupporter siden 1992

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #23 på: 26. Sep. 2008, 16:09 »
Wise hadde nok stikki når Kinnear tok over "Crazy Gang".

Jeg må si jeg var likegyldig til hvem vi skulle få som manager i denne lille perioden, bare han har erfaring så kunne jeg tatt hvem som helst.

Vi må huske at det er ikke en drømmejobb han takker ja til, manager i et par måneder er det ikke mange managere med respekt for seg selv som vil takke ja til. Derfor må vi velge mellom noen avdankede managere, og Kinnear er helt greit.

Viktig å få en autoritær person i garderoben igjen, det gir spillerne en ny giv. Det å ha Hughton i garderoben de siste kampene har jo ikke gitt resultater, virker som spillerne også har ventet på å få en ny person inn, og derfor har ikke Hughton fått den innvirkningen på spillerne som han burde.

Paul Ince mot Joe Kinnear i helga...Howay the lads!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #24 på: 26. Sep. 2008, 16:10 »
Det er helt greit med Kinnear i noen kamper, mye mye bedre enn at Hughton må ta alt alene hvertfall.. At vi i det hele tatt fikk inn en manager nå er bra :)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #25 på: 26. Sep. 2008, 16:14 »
Ser ut til at Joe ikke tar over før mandag, så får klare oss en kamp til uten manager...men uansett tror jeg spillerne vil få en boost av at det endelig skjer noe..

Og dette sitatet fra Kinnear liker jeg:)

"- Jeg er veldig klar over at klubben har Alan Shearer og Kevin Keegan «parkert» rett rundt hjørnet."
« Siste redigering: 26. Sep. 2008, 16:29 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #26 på: 26. Sep. 2008, 16:34 »
En herlig fyr denne Kinnear :-)

The Dubliner also revealed he did not apply for the job.

He continued on BBC Radio Five Live: "It was a call out of the blue to be honest."

And he added: "The fans are going to be disappointed. I am aware of that and I can do nothing about that.

"My shoulders are broad enough to take any criticism.”
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #27 på: 26. Sep. 2008, 16:49 »
En herlig fyr denne Kinnear :-)

The Dubliner also revealed he did not apply for the job.

He continued on BBC Radio Five Live: "It was a call out of the blue to be honest."

And he added: "The fans are going to be disappointed. I am aware of that and I can do nothing about that.

"My shoulders are broad enough to take any criticism.”


Det er jo sterkt å si da! Det skal han ha.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #28 på: 26. Sep. 2008, 16:50 »
Joe Kinnear ny Newcastle manager.


http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4197675,00.html

Nå blir det lange høye flate ballær på SJP.


Hvorfor i granskauen bruker du det mot ham som var så stor fan av Allardyce??????

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #29 på: 26. Sep. 2008, 16:51 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."