20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 103937 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« på: 26. Sep. 2008, 14:26 »
Joe Kinnear ny Newcastle manager.


http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4197675,00.html

Nå blir det lange høye flate ballær på SJP.
« Siste redigering: 15. Des. 2008, 17:09 av Daniel »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #1 på: 26. Sep. 2008, 14:27 »
Hurraglad. Ta her bli bra gutta....

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #2 på: 26. Sep. 2008, 14:31 »
Uansett hvem det hadde blitt så hadde Asbjørn vært negativ..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #3 på: 26. Sep. 2008, 14:36 »
Venables hadde vært en drøm i forhold.!!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #4 på: 26. Sep. 2008, 14:37 »
Uansett hvem det hadde blitt så hadde Asbjørn vært negativ..

Så du foreslår heller at vi skal danse og synge i kor av glede?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #5 på: 26. Sep. 2008, 14:43 »
Antyder jeg noe som helst hva som er min mening om Joe Kinnear? Jeg husker ikke han som manager, og vet ikke hva han står for. Men nå trenger vi den "input" vi kan få, og da sier jeg: "ok, så får vi se hva som skjer"..


BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #6 på: 26. Sep. 2008, 14:48 »
Uansett hvem det hadde blitt så hadde Asbjørn vært negativ..

Ja hadde f.eks Houllier, Shearer eller Mancini tatt over hadde jeg vært negativ.

Du får danse på bordet du som kan over denne ansettelsen.

Det skal sies at Joe Kinnear i det minste er en kul fyr i motsetning til El Tel og OBleary. For de som klaget over spillestilen til Big Sam bør nok ikke se Newcastle kamper live med Joe Kinnear som Newcastle manager. Det kan fort føre til nakkeskader.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #7 på: 26. Sep. 2008, 14:50 »
Eg seier, det kan ikkje verte so mykje verre uansett!

Fram til nye eigarar so er det eit feitt om Kinnear eller Venables site på benken. Taper vi kvar kamp framover, ja ok, det er det vi har gjort 4 siste og. Og vi visste alle at ingen gode managerar ville komma hit, mest latterlege klubben i heile Storbritannia.

Eg ser ikkje noke krise i samma kva som kjem krypande for å coacha dette laget. Dei nye eigarane vil nok mest sannsynleg gjera det på sin måte uansett.

Kampen i måro er ein sekspoengar! Howay the lads.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #8 på: 26. Sep. 2008, 14:51 »
Joe Kinnear gjorde det greit med Wimbledon tidlig på 90 tallet. Utover det har han ikke gjort stort...

Jeg trodde faktisk mannen var død eller ute av fotballen for godt. Jeg kan ikke si det er det verste valget vi kunne ha gjort, da ikke en engang gud kunne ha gjettet at han skulle ta over. Men er jeg fornøyd, NEI. En god venn av Dennis Wise forresten....

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #9 på: 26. Sep. 2008, 14:51 »
Hvis jeg husker riktig så var det han som var manager for "the crazy gang" i Wimbledon så kanskje han kan få inn litt entusiasme igjen. Det trenger vi hvertfall nå. Noe mer om han vet jeg ikke om han, men hvis det er slik at han er for lange baller og kynisk spill blir det vanskelig får han å lykkes i NUFC.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #10 på: 26. Sep. 2008, 14:53 »
Tar han kampen i morra?

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #11 på: 26. Sep. 2008, 14:54 »
Er nok Dennis Wise som også står bak dette, da han har hentet sin gamle manager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #12 på: 26. Sep. 2008, 14:56 »
Er nok Dennis Wise som også står bak dette, da han har hentet sin gamle manager.

Trur Wise var komme seg til Chelsea då...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #13 på: 26. Sep. 2008, 14:57 »
Var Wise i Chelsea i 1992? Er for ung til å huske det, men trodde Wise var veldig bra under Kinnear i Wimbledon.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Dette er ingen spøk
« Svar #14 på: 26. Sep. 2008, 15:00 »
Var Wise i Chelsea i 1992? Er for ung til å huske det, men trodde Wise var veldig bra under Kinnear i Wimbledon.

Ja tror han gikk dit i 1990.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."