20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 783720 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #705 på: 06. Juni 2008, 16:23 »
Ja, hun er litt av et drops..noen som så trusebildene? Håhå
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #706 på: 06. Juni 2008, 20:44 »
hvor hvor??:P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #707 på: 06. Juni 2008, 20:54 »
Harry Potter dør i den siste boken for dere som har tenkt å lese den.

 :P
Vel, uansett om du snakker sant eller ikke, dette har jo ligget i kortene ganske lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #708 på: 15. Juli 2008, 22:47 »
Så Sicko i dag. Jævla bra film.
Ja, selv om han tar vel hardt i og selvfølgelig ikke er direkte upartisk i alt, budskapet i filmen er fantastisk og utrolig treffende, og forteller noe om hvor fucka og gal tankegangen til USA er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #709 på: 16. Juli 2008, 14:56 »
Får ta å sjå Sicko eindag.  ;)

Har kjøpt meg Coen brothers collection, og eg må seie at Miller's crossing, Fargo og Raising Arizona er 3 fantastiske filmar!  Anbefaler alle på det sterkaste.

Ellers så såg eg Deer Hunter i dag, enda ein fantastisk "De niro" film!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #710 på: 16. Juli 2008, 14:57 »
Ahh, Deer Hunter, den er det lenge siden jeg har sett. Helt fantastisk bra film!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #711 på: 16. Juli 2008, 15:15 »
Noen som har sett The Hurricane? Fantastisk film, spesielt hvis man har lest seg opp på historien filmen bygger på.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #712 på: 16. Juli 2008, 15:19 »
Noen som har sett The Hurricane? Fantastisk film, spesielt hvis man har lest seg opp på historien filmen bygger på.

Utruleg bra film, basert på ekte historie!
Du har kanskje hørt Bob Dylan - Hurricane? Visst ikkje , så bør du anskaffe låta snarast! Handlar om denne bokseren.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #713 på: 16. Juli 2008, 16:46 »
Noen som har sett The Hurricane? Fantastisk film, spesielt hvis man har lest seg opp på historien filmen bygger på.

Utruleg bra film, basert på ekte historie!
Du har kanskje hørt Bob Dylan - Hurricane? Visst ikkje , så bør du anskaffe låta snarast! Handlar om denne bokseren.

Selvfølgelig. Helt rå låt!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #714 på: 16. Juli 2008, 17:25 »
vet at dette ikke handler om film, men synes ikke det er vits å starte ny tråd.   Er det noen som har lest Shearer sin bok? Det er vell 3 bøker ute, og jeg tenkte å kjøpe en. Men vet ikke hvilken som er best, eller hvilken som tar med seg det meste av karrieren hans fra han var liten til han la opp. Kan noen hjelpe meg?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #715 på: 16. Juli 2008, 20:58 »
Hvorfor skriver du dette under filmtråden da, hvis du er så lat at du ikke gidder å starte ny tråd?
Da må du heller lete opp en Shearer-tråd en annen plass på forumet da.

Det er sikkert noen mennesker på dette forumet som leser bøker, også fotballbiografier.

Nå har jeg bare lest "My Illustrated Career", og der får du jo oppsummert hele karrieren hans, inkludert noen få ord om hvordan han møtte kona. Han forteller en del om overgangen til Blackburn, og sitt vennskap med Kenny Dalglish. Han forteller også en del om overgangen til Newcastle, men går ikke så mye i dybden som jeg hadde håpet. Som tittelen sier er boken rikt illustrert med bilder som oppsummerer karrieren hans, fra miniputt til han la opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #716 på: 16. Juli 2008, 23:12 »
takk for hjelpen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #717 på: 17. Juli 2008, 00:00 »
Hahah nokon som har sett Game of death?

Dette skulle vere ein Bruce Lee film, men han er berre med i 15 minutt, og det er dei 15 siste. Forøvrig einaste sjåferdige på heile filmen, dei minutta er rett og slett herlige! Det har vel noko med at godeste Bruce døydde før han fekk begynt skikkeleg på filmen.

Men uansett, store delar av filmen blir spelt av ein random kineser som er bruce lee o.s.v. Rett og slett latterligt dårligt!
Er ein scene der haudet til Bruce Lee er klipt inn på skuespelaren, skikkeleg crappy spesialeffect som ein må le av!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #718 på: 17. Juli 2008, 01:09 »
De som ennå ikke har sett 3:10 to Yuma må se den snarest. Beste western-filmen jeg har sett ihvertfall. Kongehistorie. Kongeskuespillere.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #719 på: 17. Juli 2008, 01:12 »
De som ennå ikke har sett 3:10 to Yuma må se den snarest. Beste western-filmen jeg har sett ihvertfall. Kongehistorie. Kongeskuespillere.

Joda, meget god western-film det! Men havner litt ned på listen når det kjem til den sjangeren. Er så villt mykje bra western-filmar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!