20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 784097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #660 på: 03. Mars 2008, 23:12 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.

enig med dæ dær, jævli bra film! synes det er to ekle scener i den filmenden ene er selvfølgelig den du nevner hær (uten og nevne den), men også helt i starten da de tar hevn! den er selvfølgelig ikke like provoserende da....

Ja, det første kvarteret i filmen eller no slikt er jævla ubehagelig, utrolig bra laget. Den første scenen blir også ganske provoserende i ettertid jo, når du skjønner sammenhengen.
Uansett en film som folk bør se! Skal mye til for at en ikke blir påvirka av den.

også et ganske ubehageli navn på et gay-bar(?), bendelormen!

Feil, gaybaren heter Rectum, men en person som tilfeldigvis oppholder seg der blir kalt Bendelormen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #661 på: 04. Mars 2008, 11:57 »
Faen så ekkel Irreversible var. Og det skal ganske mye til for at jeg sier det...

Grandmas Boy så jeg i forrige uke. Jævla morsom hvis du liker American Pie humor

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #662 på: 04. Mars 2008, 22:19 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.

enig med dæ dær, jævli bra film! synes det er to ekle scener i den filmenden ene er selvfølgelig den du nevner hær (uten og nevne den), men også helt i starten da de tar hevn! den er selvfølgelig ikke like provoserende da....

Ja, det første kvarteret i filmen eller no slikt er jævla ubehagelig, utrolig bra laget. Den første scenen blir også ganske provoserende i ettertid jo, når du skjønner sammenhengen.
Uansett en film som folk bør se! Skal mye til for at en ikke blir påvirka av den.

også et ganske ubehageli navn på et gay-bar(?), bendelormen!

Feil, gaybaren heter Rectum, men en person som tilfeldigvis oppholder seg der blir kalt Bendelormen!

Ja, det stemme! men ubehagelig nok likevæll! har sjedd den filmen hær 1 gang for 2-3 år siden så æ huske ikke alle detaljan så godt!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #663 på: 05. Mars 2008, 00:54 »
Hehe, ja, så den igjen for et par uker siden. Var enda værre andregangen syns jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #664 på: 05. Mars 2008, 20:39 »
kanskje æ ska plag mæ igjenom dein en gang til æ å..... for sjå en komedie etter dein da for og prøv og glæm kor jævli dein e!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #665 på: 21. Mars 2008, 02:57 »
Såg "Oldboy" i forgårs, utruleg bra film frå sør-korea. Anbefalast!  Utruleg gjennomført film.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #666 på: 27. Mars 2008, 03:58 »
Så Taxi Driver nettopp...De Niro er skremmende bra
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #667 på: 27. Mars 2008, 10:31 »
Så Taxi Driver nettopp...De Niro er skremmende bra

Ein av favoritt filmane mine. Fantastisk film rett og slett! Kjempe rolle av godeste De Niro.

Såg Dead mans shoes i forgårs. Ein gripande psykologisk thriller. Paddy Considine og Toby Kebbell gjer det utrulegt bra i sine roller. Bør sjåast!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Ole939

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #668 på: 27. Mars 2008, 18:00 »
Jeg har nettopp sett Shoot 'Em Up og den er rett og slett genial!
Tenk deg en gulrotspisende britte, som har en baby på slep og folk som vil drepe den babyen.
Det er en film som MÅ sees!

Forresten så er The Kingdom med Jamie Foxx også meget god

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #669 på: 27. Mars 2008, 22:54 »
Jeg har nettopp sett Shoot 'Em Up og den er rett og slett genial!

Jeg så nettopp også denne, utsagnet støttes. En av de kuleste filmene jeg har sett.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #670 på: 28. Mars 2008, 04:21 »
Klinte til med The Deer Hunter i dag, gud bedre meg for en film...klump i halsen etterpå
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #671 på: 28. Mars 2008, 08:25 »
Klinte til med The Deer Hunter i dag, gud bedre meg for en film...klump i halsen etterpå

Enda ein kanonfilm av De Niro. Er du glad i De Niro, so kan eg verkeleg anbefale Goodfellas og Raging Bull. Siste nemnte er forøvrig den beste boksefilmen som har blitt laga.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #672 på: 01. April 2008, 19:28 »
The man from earth og Into the wild er to filmer jeg anbefaler på det sterkeste! ;)

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #673 på: 05. April 2008, 14:01 »
Klinte til med The Deer Hunter i dag, gud bedre meg for en film...klump i halsen etterpå

Enda ein kanonfilm av De Niro. Er du glad i De Niro, so kan eg verkeleg anbefale Goodfellas og Raging Bull. Siste nemnte er forøvrig den beste boksefilmen som har blitt laga.

Sett begge to, enorme greier ja...skal sette av tid til å se Once upon a time in America snart, et firetimers epos med De Niro og James Woods. Har sett den før, men det var flere år siden
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Filmtråden!
« Svar #674 på: 05. April 2008, 19:20 »
Filmer som du må se:

Ringenes Herre-trilogien
The Shawshank Redemption
La Vita El Bela
Independence Day
The Matrix
The Hills have Eyes
Gudfaren-trilogien
Simpsons The Movie
The Blair Witch Project
Shanghai Noon
Schindlers Liste
Apocalypse Now
The One
Snatch