20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 781147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #645 på: 02. Jan. 2008, 23:52 »
Fear n Loathing , ingen over, ingen ved siden.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #646 på: 27. Feb. 2008, 12:08 »
Nokon som har sett Cidade de Deus? Fantastisk film! :)
Handler i grove trekk om det harde miljøet i Rio De Janeiro. Anbefalast på det sterkaste.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Juicypopz

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #647 på: 29. Feb. 2008, 00:33 »
Alpha Dog er en sick film. Den anbefales på det varmeste.
&
Hooligans. Tøft om hooligans miljøet rundt West Ham United.

Det er to av de jeg har sett mest i det siste i hvertfall.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #648 på: 29. Feb. 2008, 01:20 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Filmtråden!
« Svar #649 på: 01. Mars 2008, 12:01 »
There Will Be Blood og Jumper er de filmene som frister mest på det aktuelle kinoprogrammet per dags dato. Juno har jeg hørt mye godt om, men det er virkelig ikke min type film...

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #650 på: 02. Mars 2008, 13:40 »
Såg Cinderella man på Laurdag, og eg må seie at Russel Crowe har tilgode å gjere EIN dårleg rolle. Fantastisk dyktig skuespelar. Alt i alt ein meget bra film, som er basert på ein ekte historie. For min del, så rager Raging Bull øverst som tidenes boksefilm.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #651 på: 02. Mars 2008, 20:39 »
Sett ganske mange filmer på kino i den siste tiden...

Filmer som er å anbefale:
No country for old men
There will be blood
Rambo
Arn...

Drageløperen kan også anbefales for de som liker slike typer film. Bra historie, men vil ikke gi den toppkarakter...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #652 på: 02. Mars 2008, 22:25 »
Rambo var jævla tøff. Scenene der er jævla bra, og filmen er jo i rein klassisk Rambo-stil. Enkel og grei underholdning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #653 på: 03. Mars 2008, 01:54 »
så rambo i dag! helt sinsykt kult! mån får det man vill ha! hardass action med masse vold!

vurdere og fær på kino i morgen og, no contry for old men friste!

er det noen som har sett sweeny todd? er den bra??
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #654 på: 03. Mars 2008, 01:58 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.

enig med dæ dær, jævli bra film! synes det er to ekle scener i den filmenden ene er selvfølgelig den du nevner hær (uten og nevne den), men også helt i starten da de tar hevn! den er selvfølgelig ikke like provoserende da....
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #655 på: 03. Mars 2008, 02:05 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.

enig med dæ dær, jævli bra film! synes det er to ekle scener i den filmenden ene er selvfølgelig den du nevner hær (uten og nevne den), men også helt i starten da de tar hevn! den er selvfølgelig ikke like provoserende da....

Ja, det første kvarteret i filmen eller no slikt er jævla ubehagelig, utrolig bra laget. Den første scenen blir også ganske provoserende i ettertid jo, når du skjønner sammenhengen.
Uansett en film som folk bør se! Skal mye til for at en ikke blir påvirka av den.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #656 på: 03. Mars 2008, 22:01 »
sweeny todd?
Er en musikal bare så du vett det liksom.. mye dårlig og kjedli synging til tider.. Tok selv filmen av etter 30min..
Er vell en film for de som liker "den type" film og ikke alle andre.. om du fatter:P

Rambo er jo hardbarska Action film som er utroli bra;)

Nevner noen filmer folk må se om de ikke har sett dem :
The Shawshank redemption - Goodfellas
One Flew Over The Cuckoo's Nest - City of God
Schindler's List - Once Upon a Time in America
Full Metal Jacket - Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Og seff Heat og Scarface ;)

Så er vell dette filmer folk flest har sett men ville bare nevne noen alle bør se;) ;D ;D
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #657 på: 03. Mars 2008, 22:27 »
ska væll gi den en sjangse til tross for at det er musikal! man veit jo aldri....

"The Wicker Man"! det er en film alle bør se!! altså da den gammle, kom en ny en i fjord som jeg ikke har sett enda, har kjøpt den men er litt for redd for at en av mine favoritt filmer skal bli ødelagt! er et noen som har sett den nye?? hvis, hvordan er den?

Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Filmtråden!
« Svar #658 på: 03. Mars 2008, 22:30 »
Irreversible.
Skrudd fransk film, som jeg personlig ble nesten fysisk dårlig av. Den er jævla uhyggelig, og er laget slik at alt foregår bakvendt. Begynner med slutten og avslutter med begynnelsen.
Og der er spesielt ei scene i den filmen som jeg syns er så forbanna avskyelig at jeg blir dårlig og jævla sint på en og samme gang. Anbefales på det sterkeste.

enig med dæ dær, jævli bra film! synes det er to ekle scener i den filmenden ene er selvfølgelig den du nevner hær (uten og nevne den), men også helt i starten da de tar hevn! den er selvfølgelig ikke like provoserende da....

Ja, det første kvarteret i filmen eller no slikt er jævla ubehagelig, utrolig bra laget. Den første scenen blir også ganske provoserende i ettertid jo, når du skjønner sammenhengen.
Uansett en film som folk bør se! Skal mye til for at en ikke blir påvirka av den.

også et ganske ubehageli navn på et gay-bar(?), bendelormen!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Filmtråden!
« Svar #659 på: 03. Mars 2008, 23:10 »
Nå er jo denne norske action-filmen komme til kino. Ulvenatten, het den vel.