20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 784525 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1245 på: 15. Des. 2009, 11:46 »
Sitat
Kan faktisk ikkje fordra verken Gladiator eller The Last Samurai.

Det kan eg faktisk ikkje skjønna. Gladiator fekk vel øve 10 oscar og i tillegg til at Crowe gjer ei fantastisk rolle så øvegår jo Joaquin Phoenix han med si rolle.

Uansett, alle ha føskjellig smak. Er einige i nokre filmar du har der men ueinig i nokre og :P Kor er Sunshine foreksempel? Eit mesterverk av geniale Danny Boyle.




Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1246 på: 15. Des. 2009, 12:52 »
Sitat
Kan faktisk ikkje fordra verken Gladiator eller The Last Samurai.

Det kan eg faktisk ikkje skjønna. Gladiator fekk vel øve 10 oscar og i tillegg til at Crowe gjer ei fantastisk rolle så øvegår jo Joaquin Phoenix han med si rolle.

Uansett, alle ha føskjellig smak. Er einige i nokre filmar du har der men ueinig i nokre og :P Kor er Sunshine foreksempel? Eit mesterverk av geniale Danny Boyle.

Vel Oscar bryr eg meg fint lite om. Synst i botn og grunn det er noko tull heile greiene.  Når filmar som The English Patient(9 oscar) og Titanic(11 Oscars)er blant dei mestvinnande så kan ein ikkje ta det alt for seriøst. Mange av mine favorittfilmar har ikkje vunnet oscar, men er dog eit hav av kvalitet bedre enn mykje av det hollywood prestere å spy ut. 

For min del blir Gladiator ein voldsomt oppskrytt film. Nå er eg av den oppfatning at filmen består av to svært så kjedlige og eindimensjonale karakterar. Tillegg så er jo kvar ein drama/actionscene så overdramatisert at det gjer låkt. Eg synst personleg at eit ord som pompøs passar perfekt til Gladiator. Eg vil nok seie at filmen er såpass populær pga actionet, og ikkje p.g.a sterk historie og regissering. Filmen ER veldig forutsigbar og klisjéfull. Filmen er er i botn og grunn eit dårlig skreve shakespeare-drama. Dialogane er forferdelege.

For å seie noko positivt om filmen da, er at den har eit bra soundtrack og dei visuelle effektene er flotte. But then again så blir det berre jokking av dei, og ikkje brukt særlig effektivt.

Sitat
Bad Religion: Man On Wire som eneste dokumentar på listen over tiårets beste? Den var fin den, men det har vært mange dokumentarer som var bedre enn den. Men ser jo utifra listen at vi har ganske forskjellig smak uansett. :P

Hmm, burde utvilsomt ha nemnt Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father, det er jo blant dei beste dokumentarane eg har sett!



Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1247 på: 15. Des. 2009, 13:10 »
Har aldri skjønt den store hypen rundt junkie-filmer som Trainspotting og Requiem for a Dream jeg. Syntes de var dritkjedelige da jeg så dem. :P

Jeg digger begge, jeg ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1248 på: 15. Des. 2009, 13:24 »
Sitat
Kan faktisk ikkje fordra verken Gladiator eller The Last Samurai.

Det kan eg faktisk ikkje skjønna. Gladiator fekk vel øve 10 oscar og i tillegg til at Crowe gjer ei fantastisk rolle så øvegår jo Joaquin Phoenix han med si rolle.

Uansett, alle ha føskjellig smak. Er einige i nokre filmar du har der men ueinig i nokre og :P Kor er Sunshine foreksempel? Eit mesterverk av geniale Danny Boyle.

Vel Oscar bryr eg meg fint lite om. Synst i botn og grunn det er noko tull heile greiene.  Når filmar som The English Patient(9 oscar) og Titanic(11 Oscars)er blant dei mestvinnande så kan ein ikkje ta det alt for seriøst. Mange av mine favorittfilmar har ikkje vunnet oscar, men er dog eit hav av kvalitet bedre enn mykje av det hollywood prestere å spy ut. 

For min del blir Gladiator ein voldsomt oppskrytt film. Nå er eg av den oppfatning at filmen består av to svært så kjedlige og eindimensjonale karakterar. Tillegg så er jo kvar ein drama/actionscene så overdramatisert at det gjer låkt. Eg synst personleg at eit ord som pompøs passar perfekt til Gladiator. Eg vil nok seie at filmen er såpass populær pga actionet, og ikkje p.g.a sterk historie og regissering. Filmen ER veldig forutsigbar og klisjéfull. Filmen er er i botn og grunn eit dårlig skreve shakespeare-drama. Dialogane er forferdelege.

For å seie noko positivt om filmen da, er at den har eit bra soundtrack og dei visuelle effektene er flotte. But then again så blir det berre jokking av dei, og ikkje brukt særlig effektivt.

Sitat
Bad Religion: Man On Wire som eneste dokumentar på listen over tiårets beste? Den var fin den, men det har vært mange dokumentarer som var bedre enn den. Men ser jo utifra listen at vi har ganske forskjellig smak uansett. :P

Hmm, burde utvilsomt ha nemnt Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father, det er jo blant dei beste dokumentarane eg har sett!

Som sagt Crowe og Phoenix er kjempebra i Gladiator.

Har du sett Sunshine? Viss mi er ueinige om den så verte mi ikkje einige :P

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1249 på: 15. Des. 2009, 13:35 »
Ja, også var jeg stor fan av Nicholas Cage, men syns han har hatt noen veldig daue roller de siste årene...

Grunnen til eg forsatt ser filmer fordi Cage er med er vel enda pga dei store filmene på 90 tallet "The Rock" og "Face off" så med det grunnlaget så føler eg ofta at han ikkje han passer inn i mange av dei nye filmene som blir laga no til dags.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1250 på: 15. Des. 2009, 13:48 »
"The Rock" er fortsatt ein av dei beste action-filmane eg har sett. Synst Sean Connery og Cage sitt samspel i den er skikkleg herle. Bra historie og masse og action sjølvsagt. Ein klassikar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1251 på: 15. Des. 2009, 13:51 »
Den er helt rå, men jeg er like svak for Face Off. Syns samspillet mellom Travolta og Cage er fantastisk der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1252 på: 15. Des. 2009, 17:00 »
Har ikkje fått sett Sunshine faktisk når du nemne det lgrinde så den må eg vel sjå før eg kan gi nokon dom over den!

Nicolas Cage var god på 90-tallet, og både Face/off og The Rock er bra filmar. Men slik ståa er nå så begynne Nicolas Cage å fallne voldsomt som skuespelar, og dei siste rollane hans kan for min del bli kategorisert saman med Steven Seagal, så begredeleg er det!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1253 på: 15. Des. 2009, 17:15 »
Den anbefalar vertfall eg. Er vel ein ganske ukjent film for dei fleste.

Ja Cage stakkar, han har tapt seg. Men det er verre med Al Pacino og De Niro!!! Greit nok det kjem an på valg av film/manus men dei burde pensjonert seg for lengst! Etter Heat. Hei, nok ein klassikar ;D hehe

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1254 på: 15. Des. 2009, 19:00 »
Jeg syns at Cage gjorde en ganske god rolle i "Lord of War", som btw hadde en meget sterk åpningssene!:)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1255 på: 15. Des. 2009, 19:19 »
Ja enig. Det er vel den beste av dei nyaste filmane hans som eg har sett ialfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1256 på: 15. Des. 2009, 20:20 »
Filma som eg syns eg gode:

Snatch
Lucky number Slevin
2012(Saftige effekter)
Fight Club
Gladiator
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1257 på: 15. Des. 2009, 22:14 »
Er ikkje så voldsomt begeistra for Brad Pitt, synes han er vel kjedelig, og hans rolle i Inglorius Basterds der han skulle være morsom ødela mykje av filmen for min del. Generelt har eg mest sansen for skuespelarar med særtrekk.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1258 på: 15. Des. 2009, 22:52 »
Clint Eastwood er fanmeg rå! Både som skuespiller, og bak kamera. I alle fall det jeg har sett av ham. The Good, The Bad and The Ugly er jo en megaklassiker, men jeg synes også f.eks. at han gjør en veldig god rolle som gammel grinebiter i Gran Torino.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1259 på: 15. Des. 2009, 23:01 »
Når jeg tenker meg om, så hadde det vært jævlig fett med David Beckham som skuespiller.

Listen over de filmene jeg synes er best:
- American Pie (bortsett fra den siste)
- Cast Away
- Taken
- Get ready to be boyzvoiced (dog lenge siden jeg har sett denne)