20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Danny Guthrie  (Lest 46702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pane

  • Gjest
Danny Guthrie
« på: 12. Juli 2008, 13:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1342903,00.html


NEWCASTLE United have completed the signing of midfielder Danny Guthrie from Liverpool.


The 21-year-old put pen to paper on a four-year contract at St. James' Park on Friday evening after the Magpies agreed a fee with the Reds.

 

Danny, signed for an undisclosed fee, told nufc.co.uk: "I'm really happy to be joining Newcastle United.

"I'm ready to get involved straight away and I cannot wait to meet the boys and get started."

Danny spent last season on loan at Bolton Wanderers and was well liked by fans at the Reebok Stadium during his time there.

United boss Kevin Keegan told nufc.co.uk: "I'm absolutely delighted that we've got Danny.

"He proved himself in the Premier League last season so we know he can play at that level.

"He's at the right age and is a good signing for us."

Shrewsbury-born Danny is Newcastle's second signing of the summer following the arrival of Argentine international Jonas Gutierrez from Real Mallorca.



Hva tror så folket om denne karen?
« Siste redigering: 12. Juli 2008, 14:09 av pane »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #1 på: 12. Juli 2008, 14:40 »
Er det ikke kommet noe bilde av Guthrie (og Gutierrez for den del) i Newcastle-drakta?

Jeg er positivt delt i mine meninger til denne signeringen. Han er ung, engelsk og litt spennende, men hadde, som mange andre har sagt, håpet på noe mer spenstig. Jeg vet vi ikke er verdens største klubb, og dermed må klare oss med denne typen spillere. Og det kan jeg innfinne meg med.
Prisen er ikke skyhøy, og det kan bli spennende å se hva han kan finne på. Tviler ikke på at han får sin del med sjanser under King Kev.
Totalt sett føler jeg at signeringen er "grei nok", og blir spennende å følge Guthrie de årene han blir her :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #2 på: 12. Juli 2008, 17:02 »
Er det ikke kommet noe bilde av Guthrie (og Gutierrez for den del) i Newcastle-drakta?

De har bare ikke kjøpt den enda ;D
Ja heia gutta!

RHCP14

  • Gjest
Sv: Danny Guthrie
« Svar #3 på: 12. Juli 2008, 21:33 »
Må sei eg aldri "har sett" Guthrie spille fotball. Det vil sei at eg såg han visstnok i heimekampen Newcastle hadde mot Bolton. Ka kvaliteter er det denne mannen har? Veit han blei kalla "den nye Gerrard" ein gong i tida, men når Liverpool er villig til å selge for ein lav sum kan han umulig være det heilt store talentet. Håper for Kegans (Guds?) skyld at eg tar feil :)

Det som vertfall er gledelig er at transfersommeren for alvor har begynt, og det vil nok komme både ein og to spillere til ;D

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #4 på: 12. Juli 2008, 21:37 »
regner med at han blir mer eller mindre en squad player.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #5 på: 14. Juli 2008, 15:49 »
Jeg synes ihvertfall att dette er ett helt greit kjöp..Han er ung, engelsk og kan spille på flere posisjoner...Jeg er veldig spent på å se denne karen spille, for jeg har heller ikke sett så mye av han..

Lykke til Danny :D

Anthony

  • Gjest
Sv: Danny Guthrie
« Svar #6 på: 15. Juli 2008, 13:21 »
Håper at han leverer varene tiltross for hans alder. Et helt greit kjøp for den del, men ikke noe mere enn det. Håper han får spille en del slik at han utvikler seg...

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #7 på: 01. Aug. 2008, 13:36 »
banens beste mot doncaster og målgivende + mål mot hartlepool. Virker som en forrsterkning spør du meg.. men så skal det ikkje så jevli masse til å forsterke den midtbana som var fra før..
- carry on!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #8 på: 01. Aug. 2008, 17:09 »
Geremi var konge i fjorårets pre-season også. Så hvordan det gikk...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #9 på: 01. Aug. 2008, 17:31 »
Geremi var konge i fjorårets pre-season også. Så hvordan det gikk...

Han var no konge på slutten av sesongen og, under KK.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #10 på: 01. Aug. 2008, 17:33 »
Nå bør det være forskjell på Geremi og Guthrie da. Selv om Geremi i utgangspunktet skulle være i utmerket alder for en fotballspiller i fjor, så bør det likevel være mer håp for Guthrie, som får all verdens lovord med seg på veien av Liverpool-supportere over hele landet, og som tross alt bare er enogtjue år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #11 på: 02. Aug. 2008, 23:16 »
Det virker uansett som om Guthrie har fått en bra start i den svarte og hvite tröja og jeg håper att det kommer mer fra denne karen...Kanskje han kan väre en lösning på den offensive midtbaneplassen som vi sliter "litt" med...Har på fölelsen att Guthrie kan komme til å overraske stort i år.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #12 på: 04. Aug. 2008, 00:18 »
Må seie meg veldig imponert over Guthrie i grunn. God teknikk, godt blikk, utrulig pasningsikker o.s.v. Mangler litt på fysikken med det kjem seg etter kvart tenkjer eg. Håper og trur Keegan kan gjere at til ein meget god speler for Newcastle !
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #13 på: 04. Aug. 2008, 00:22 »
Guthrie har vært brukbar det jeg har sett av han, ganske god mot Hertha og en grei innsats mot Mallorca i kveld. Men likevel, tror jeg ikke løsningen vår i starten av PL er å kjøre Guthrie rett inn i 11'ern. Men at han etterhvert får sjansen og viser seg verdig en startplass. For det er ikke noe eksepsjonelle ting han har vist hittill, og når vi vet at vi kan kjøre Zog i midten, så synes jeg det er en bedre løsningen sammen med rutinen til Butt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Danny Guthrie
« Svar #14 på: 04. Aug. 2008, 10:43 »
Synst ærlig talt ikkje N'Zogbia bør spele sentralt. Han er ALT for slurvete i pasningspelet. Foretrekke å ha han på ving, der han kan utfordre og slå inn innlegga sine. Han kan no faktisk å legge inn i motsetning til Milner!

Håper Danny får endel speletid, MEN eg ser helst at vi henter inn ein playmaker i midten. Har mine tvil om at det skjer da men!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!