20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 103216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Chris Hughton
« på: 28. Feb. 2008, 09:10 »
Vår nye assisterende manager ;) skal vist fikse det elendige forsvaret vårt

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #1 på: 22. April 2008, 14:50 »
... Og det vil jeg si han har klart med glans. Etter at han ble ansatt, har forsvaret vært meget sterkt, sett bort ifra 3-0 kampen mot Liverpool.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. April 2008, 17:54 »
Mener å huske en tråd der Asbjørn (tror jeg det var) rakka kraftig ned på Hughton da han ble ansatt, ble stille fra den kanten da vi begynte å vinne fotballkamper :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. April 2008, 17:56 »
Mener å huske en tråd der Asbjørn (tror jeg det var) rakka kraftig ned på Hughton da han ble ansatt, ble stille fra den kanten da vi begynte å vinne fotballkamper :P

Asbjørn har kjedet seg siden Birmingham kampen.. ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. April 2008, 17:58 »
Hvis vi ikke vinner våre tre siste kamper er krisemaksimeringen i full gang igjen. Trust me.
Det å vinne fotballkamper har alltid vært det viktigste. Hadde vi vunnet hver eneste kamp hadde det vært fryktelig stille rundt denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. April 2008, 22:44 »
Ikke for å nevne noen navn, men synes det er opptil flere brukere som nærmest har forsvunnet den siste tiden. Pussig det der.  :P

Ole939

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. April 2008, 23:29 »
Kanskje dodraugen kom og tok de ::)

Til saken, hva han har gjort med gudan er noe ikke engang mirakelmannen Jesus ville klart.
Han har gjort noe som hadde flere hull enn en voodoo dukke til en gal kvinne, til å bli nesten hullfri.
Tror han burde ha en del av æren av seierne de siste kampene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. April 2008, 16:21 »
Hughton har helt sikkert gjort et veldig viktig bidrag. Men jeg vil nok si at en gjeng med gode spillere, med liten selvtillitt, kombinert med en veldig god motivator i Kevin Keegan, som også har vist seg som en slu taktiker, har gitt disse gode spillerne selvtilliten tilbake, og da begynner de plutselig å se ut som gode spillere igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Aug. 2009, 00:17 »
Man kan si mye om Chris Hughton, og at han neppe er en god manager. Men vi skal jammen være takknemlig for at en person gidder å utføre noe som må være fotballverdenens mest utakknemmlige jobb, nemlig å stå på treningsfeltet å coache et lag intedanende om hva som foregår rundt klubben og i styrerommet. Ikke kan han ane hva som kan skje i morgen, da klubben plutselig kan være solgt, eller en spiller kan være borte uten at han får greie på prosessen rundt det.

Fortjener faktisk litt creds dette. Så får vi håpe han sammen med Calderwood og Barron klarer å utføre den taktiske biten best mulig når det kommer til kampene, noe jeg imidlertid tviler litt på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Aug. 2009, 00:19 »
Støtter opp om dette. All mulig respekt for Hughton, han kunne for lengst sagt nok er nok - og forlatt skuta, men istedet har han stått rakrygget og gjort en jobb han strengt tatt ikke skal gjøre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Aug. 2009, 00:55 »
Enig! Du sa vel noe lignende om han tidligere i en annen tråd Kristoffer. Jeg for min del skjønner ikke at han gidder, men er jævlig takknemlig for at han gjør det :)
« Siste redigering: 05. Aug. 2009, 00:57 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Aug. 2009, 00:57 »
Gjorde det ja! :P
Han har uansett en helvettes jobb, og en jobb han nok ikke vil ha egentlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Aug. 2009, 10:37 »
Det er heilt utruleg faktisk. Hadde spelarane vore like lojal som han. Sjølv om dei fleste har fått nok av Ashley så må ein gjera jobben sin. Uten CH hadde denne klubben hadde endå fleire problem (om det er mogleg ::))

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Aug. 2009, 11:30 »
Jeg vil ha CH vekk så raskt som overhodet mulig. Det begynte å gå nedover med castle i PL da han vikarierte for Kinnear. Mannen gjorde alt for feige og dårlige taktiske valg. Han spilte med de "store" uten å tenke på om spillerene passet sammen eller om de var motiverte nok.
CH er fornøyd med å være i castle. Han er en middelmådig trener for en stor klubb. Slik vil det alltid være i organisasjoner i krise: De mindre flinke blir igjen, mens de flinke får seg  jobb andre steder.

Det vi trenger er en manager med erfaring i massevis, som samtidig ikke er redd for å ta litt kontroversielle avgjørelser som på sikt kan føre godt med seg. Dvs spille i større grad med ungdom i stedet for de etablerte. De sistnevnte i klubben er ikke sultne nok på suksess og da hjelper det så lite at enkelte sier de er motiverte, når innsatsen på banen viser noe helt annet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Aug. 2009, 13:49 »
Kan jo godt være han tjener ganske bra da?
Penger betyr jo endel i fotball.
Eller kansje bare han er en venn med Ashley.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.