20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam allerdayce SPARKET!  (Lest 15068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Liqqa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sam allerdayce SPARKET!
« på: 09. Jan. 2008, 19:04 »
Mer om nyheten på nufc.com

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #1 på: 09. Jan. 2008, 19:09 »
Nei, dæven. Nå står det også på nufc.co.uk også! Vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Mannen fikk jo ikke en sjanse til å bygge opp laget sitt. På en annen side synes jeg at Newcastle ble et forferdelig kjedelig lag under hans ledelse.
Hvem burde vi nå hente inn? Mourinho er ledig!

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #2 på: 09. Jan. 2008, 19:31 »
 :o
Hmm. Jaja, et faktum da. Sikkert mange glade her inne nå. Synes selv det er synd. Blir veldig spennende å se hvem som tar over nå! Bør bli en skikkelig en. Når først Sam skulle sparkes, så er jo tidspunktet helt helt på viddene spør du meg, midt i transferåpningen.

Mourinho hadde selvsagt på enkelte områder vært bra, men så vidt jeg vet så spiller ikke han verdens mest morsome fotball. Så om laget blir noe mindre kjedelig under han enn Sam er uvisst.
Men er ikke han mer som klar for A.C Milan da? Eller bare rykter?

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #3 på: 09. Jan. 2008, 19:33 »
Mourinho har vel karantenetid.. Fikk just mld fra Newcastle om at Keegan svirrer rundt i et helikopter der... :)
Ja heia gutta!

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #4 på: 09. Jan. 2008, 19:35 »
Kødder du nå?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #5 på: 09. Jan. 2008, 19:40 »
Skal vi spille underholdende fotball, må vi ansette Martin Jol eller Kevin Keegan.
Skal vi vinne fotballkamper må vi ansette Lippi, Mourinho eller en annen world class manager.

Jeg vet ikke hva dere andre vil, men jeg kan bytte bort det aller meste her i verden mot et ligatrofé.
Jeg kan bytte bort veldig mye mot FA-cup-trofeet.
Og jeg er villig til å kaste absolutt alt over bord for at vi begynner å vinne fotballkamper. Ikke bare frem til mai, men i flere år fremover.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #6 på: 09. Jan. 2008, 19:50 »
Det var det det stod på mld jeg fikk far Newcastle. Om han blir ansatt, vet jeg ikke...
Ja heia gutta!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #7 på: 09. Jan. 2008, 19:53 »
Keegan og helikopter-ryktet er nok mer en morsomhet, vil jeg tro.
Aldri i verden om Kevin Keegan blir manager i Newcastle igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #8 på: 09. Jan. 2008, 20:11 »
Dette kom ikke som noe sjokk.
Under Allardyce ledelse har klubben spilt noe av den jævligste fotballen jeg har sett.
Ikke minst har de underprestert noe inni granskauen mot bunn 10 lagene i Premier League...

Nå blir det spennende å se hvem som hentes inn.
Håper de har en snarlig løsning å komme med slik at neste manager kan benytte seg av nåværende tranfervindu.
Vi har en gedigen krise i midtbaneleddet og i angrep og her MÅ det komme forsterkninger snart,
ellers så er jeg stygt redd resten av sesongen fortsetter å være det reneste MARERITT!!!

Bye, bye Small Sam!!!!

(PS: Syntes Moyes er en spennende managertype....
 Sier jo ikke nei til Keegan heller...Han er grunnen til at jeg begynte å heie på Newcastle  ;))

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #9 på: 09. Jan. 2008, 20:48 »
Kom som et sjokk på meg, men jeg mener det er det rette. Så dårlige kamper og resultater til Newcastle å være, holder ikke.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #11 på: 09. Jan. 2008, 20:56 »
Jeg vil ha en manager med store ambisjoner, som liker å spille offensiv fotball.

Styret har jo sagt at de vet hvem de vil ha, så det må jo være noe de har tenkt på lenge. Håper virkelig vi får en manager som ikke sitter på rumpa i 90 minutter som Sam gjorde.

Ønskeliste:

1.Marcelo Lippi
2.Jorgen Klinsman
3.Kevin Keegan(Alan shearer som assist)
4. Jose Mouriniho
5. Nils Arne Eggen

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #12 på: 09. Jan. 2008, 20:56 »
Kom som et sjokk på meg, men jeg mener det er det rette. Så dårlige kamper og resultater til Newcastle å være, holder ikke.
Det kom som et stort sjokk på meg, og jeg mener det var et helt feil valg. En gang i livet MÅ vi tenke L A N G S I K T I G. Og jeg godtar dette KUN dersom vi ansetter en world class manager. Om vedkommende heter Lippi, Hitzfeld, Mourinho eller Ferguson er nøyaktig det samme for meg.

Resultatene har ikke vært SÅ dårlig. 11. plass i PL er ikke verdens undergang, og spillet har tidvis vært helt okey. Dette er så vanvittig som det bare går an å få blitt. Det er helt på jordet. Helt hinsides enhver fornuft.

David Moyes, Alex Ferguson, Martin O'Neill, Mark Hughes, Arsene Wenger. Ja, i det hele tatt. KONTINUITET. LANGSIKTIG TENKING.

Med fare for å gjenta meg selv, og min kjære bror. Langsiktig tenking er en fin bil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #13 på: 09. Jan. 2008, 21:04 »
Før var jo St'james park vår festning, det har jo Sam klart å ødelegge helt. Helt greit at han ble sparket etter min mening. Jeg var i allefall skeptisk til han når han ble ansatt.

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #14 på: 09. Jan. 2008, 21:05 »
Dette er fullstendig krise! jeg blir også arg på noen av dere som alltid er kritiske hele forbanna veien.
hør her: (dette hadler ikke om alle her, men om noen av dere!) :P

Sam er en bra trener og hadde ikke muligheten til å bygge det laget han ville ha. det kan jeg vedde penger på at ikke neste mann får til heller om han skal få 24 kamper han også! dette er en dårlig måte å drive fotball klubb på og dere utolmodige drittunger som bare vil vinne og se raske resultater hele tiden er med på å påvirke denne dårlige trenden!
Stå heller bak laget og managern så vil du se resultater ( det viser til og med forskning innen fotballen). klarer du ikke akseptere eller leve med at newcastle er et midt på tabellen lag, så er du heller ikke en ekte  newcastle fan.

jeg håper vi får en manager som blir lenge og jeg tror siden Mike A. og Martin J. er venner blir det trolig Martin Jol.
håper på den ekte #9  vender til bake da! ;D



ill the Enemy, we are the Toon Army...