20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 128905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MatsNorway93

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #390 på: 16. Okt. 2007, 21:21 »
Er jo rett ved der jeg bor det!
Burde ikke være vanskelig å gi meg et medlemsblad innen tiden da!

Vis de ikke har kødda igjen å annulert mitt medlemskap!

Er det noen som har planer om å kontakte f.eks. TV2-Hjelper deg?


Vi forresten svar på mailen min angående Sesong DVDen 06/07!

Det står i den at de har gitt opp å få tak i DVDen og jeg derfor skal gi dem kontonummeret mitt så de kan levere tilbake pengene!

-Først annonserer de for DVD, men får den ikke! Men de gidder da ikke å informere de som har betalt for den om det!
Weiseth prøver her desperat å vinne tilbake tillit.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #391 på: 16. Okt. 2007, 23:40 »
Følgende er en emailkonversasjon mellom meg og CW i dag Rødt er meg,blått er CW

Det er dessverre ikke alle ting man rår over selv. Bladet er
forsinket fra trykkeriet og postes ikke før på fredag. Dermed har du
det i løpet av neste uke. Beklager forsinkelsen.


---- Original Message ----
From: bjornif@webmail.no
To: info@newcastle.no
Date: Tue, 16 Oct 2007 18:24:00 +0200

>Hvor blir det av medlemsbladet?
>Best det kommer snart for nå er jeg forbanna lei av alt tullet i
>denne
>"supporter"-klubben. Eier du ikke skam i livet Christian Weiseth? Jeg
>trodde faktisk bedre om deg enn som så, men nå driter du skikkelig på
>draget.
>
>Håper på (sant) svar



Dette sier vel alt om når medlemsbladet kommer... Svaret er ALDRI :(

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #392 på: 17. Okt. 2007, 09:43 »
Dette er direkte latterlig, komitragisk og patetisk. Har vært medlem i NUSSC i mange år, vet ikke helt hvorfor, men medlemsbladene var det jeg meldte meg inn for, så vidt jeg kan huske. Det har aldri vært noe kvalitet på de elendige bladene dog. Små, rundt 30 A6 sider med 3 måneder gammelt stoff og 3 måneder gamle tabeller. Lavmål har det vært. Det har vel ikke dukket opp noe medlemsblad i postkassen siden før sommerferien nå? Kan ikke huske sist, var sikkert rundt påsketider. Må nok melde meg ut av dette skvipet. Husker en gang jeg skulle til Newcastle også, skulle skaffe billetter hos CW. Det ble aldri Newcastle-Chelsea, men Middlesbrough-Everton...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #393 på: 17. Okt. 2007, 13:23 »
Vedr, aksjene:

Jeg vil tro disse er ekte i seg selv. Det jeg tipper han har gjort, er at han har "hamstret" innrammede enkeltaksjer i sitt navn på sine turer til England (evt. på internett), for så å selge dem videre som verdiløse klenodium til norske fans. Tid og energi på omregistrering av aksjene har han naturligvis ikke tatt seg bryet med.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #394 på: 17. Okt. 2007, 13:58 »
jeg tipper han har kjøpt en selv, scannet den inn, endret navn, og sendt ut i hopetall

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #395 på: 17. Okt. 2007, 17:45 »
Jeg synes dere som ikke har meldt dere ut av NUSSC ennå bør få ræva i gir. Så lenge christian Weiseth sitter som leder kommer ingenting til å skje. Elendigheten kommer fremdeles til å prege supporterklubben. Jeg kunne tenkt meg en masseutmelding av medlemmer, slik at medlemstallet synker langt ned på hundretallet, om ikke under 100. Ikke at CW kommer til å bry seg, men det er på tide at folk kommer seg ut av dette helvete en gang for alle.

Jeg har betalt kontingenten i altfor lang tid i håp om at en vakker dag endrer alt seg og det blir en fryd å være medlem av nussc. Jeg ga opp når "Lene Jensen" avslørte seg, og jeg skammer meg over å se at det fremdeles er altfor mange som ikke har fulgt mitt eksempel. At jeg brukte 265 kroner i sommer på dette tullet er så sin sak. Det var verdt pengene å melde seg ut av driten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #396 på: 17. Okt. 2007, 17:56 »
Hvis du gidder kan du vel få tilbake pengene siden du ikke har fått det du lovde.

På en måte Joakim er det jo positivt for CW at folk melder seg ut nå etter og ha betalt kontigenten. Dermed får jo han 265 kroner fra deg uten at han trenger å yte noe tilbake.

På den andre siden forstår jeg meget godt at du nå har gått til dette skrittet. Jeg fikk selv tilbud om 5 års gratis medlemskap, noe jeg takket bestemt nei til. Jeg vil ikke ha mitt navn i medlemslistene til en klubb som står for noe som jeg er så totalt i mot...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #397 på: 17. Okt. 2007, 17:56 »
Ja må si jeg er litt overrasket at det fortsatt er noen som ikke har takket for seg. Selv om dere sier opp nå, har dere enten krav på pengene i retur, eller å motta alle medlemsbladene for denne sesongen (det vil vel si 0 tenker jeg...).

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #398 på: 17. Okt. 2007, 17:57 »
For meg er det ikke så farlig om jeg ikke får igjen pengene, eller ikke mottar medlemsbladene for sesongen. Det viktigste for meg var at jeg kom meg ut av det helvete uten problemer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #399 på: 18. Okt. 2007, 08:18 »
jeg tipper han har kjøpt en selv, scannet den inn, endret navn, og sendt ut i hopetall

>> Står det navn på aksjene? Isåfall kan det være at vi snakker om dokumentfalskeri, og det blir sett på som en alvorlig forbrytelse.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #400 på: 18. Okt. 2007, 17:33 »
Har sendt 3 SURE mail der jeg klager på div saker NUSSC har gjort. Som firsinkelse av ONE Newcastle, medlemskapet jeg betalte for ifjor og aldri fikk og en Newcastle drakt jeg kjøpte med autografer som nok er verdt null og niks. Fikk svar fra CW nå og fikk et brev fra han. Skal få tilbake 70 % av det jeg betalte for ONE Newcastle....er bedre enn ingenting, men fortsatt utrolig misfornøyd og har allerede vært i kontakt med politiet og advokat.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #401 på: 18. Okt. 2007, 18:44 »
Dagbladet linker jo fortsatt til nyheter på newcastle.no siden.

Så kan ikke alle som har lest denne tråden gå på dagbladet.no og skrive inn hver sin klage eller tips eller hva man gjør og få de til å fjerne den linken!

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #402 på: 18. Okt. 2007, 20:04 »
jeg tipper han har kjøpt en selv, scannet den inn, endret navn, og sendt ut i hopetall

Ja den teorien støtter eg....har selv fått to i bursdagsgave og de er helt like med nummer og alt....

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #403 på: 18. Okt. 2007, 20:10 »
Dette må da være ein vanntett bevis for svindel ?
Synd me ikkje har notisen med reklameringa her nå, så me hadde hadt løgnene svart på kvitt. Nå kan han jo bare sei det stod sånn og sånn i annonsa og komme seg unna nok ein gang
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #404 på: 18. Okt. 2007, 20:15 »
Annonsen finnes kanskje i noen gamle supporterblader?