20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 129105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #360 på: 12. Okt. 2007, 23:50 »
Jeg betalte for ONE-livstidsmedlemskap, men er svært usikker på om dette var vært pengene. Venter på det nye medlemsbladet og supporterbevis. Tviler sterkt etter å lest disse artiklene på nett. Vil ha pengene tilbake og jeg er absolutt med på en kamp mot NUSSC!

Arne"taylor"Bleie

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #361 på: 13. Okt. 2007, 11:44 »
Problemet er at det er ikke alt man kan skrive i avisen. Han i aftenposten hadde mye mer, men i fare for å bli saksøkt tilbake må man skrive en litt beskjeden reportasje desverre...

Altså en som jobber i aftenposten som gravde i saken?
http://fotball.aftenposten.no/england/article91574.ece

Tusen takk. Jeg har ikke inngående kunnskap i saken, men den gir kanskje en grei oppsummering? Litt dumt at afteposten satset på å avdekke alt. Så lenge journalisten har avklart dette med redaktøren burde det ikke være noe problem. En stor avis som AFtenposten burde jo håndtere CW glatt.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #362 på: 13. Okt. 2007, 12:10 »
Poenget vil jeg tro er vel at ingen aviser kan skrive hva de vil. De må ha bevis for det de skriver av flere grunner. Den første er at personen de skriver om kan gå til søksmål hvis avisen skriver noe usant om dem. Aftenposten er også en meget seriøs avis, med et godt omdømme. Det er derfor viktig for dem at de er til å stole på, og at de skriver korrekte fakta i sakene sine...

Petter Sunde

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 88
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #363 på: 13. Okt. 2007, 14:08 »
CW har sikkert tjent en del spenn på de auksjonene hans, der Newcastlevarer med autografer har gått for høye summer. Autografene var mest sannsynlig fake.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #364 på: 13. Okt. 2007, 20:21 »

Jaja ser ut til at mannen driver ufortrødent videre, og bare gudene vet hva hans neste stunt blir... Er det forresten noen av de som har betalt årets kontigent/livstidsmedlemskap som har mottatt noe blad denne uken? Skulle jo sendes mandag/tirsdag, så noen av dere på østlandet bør i allefall ha fått det... Hvis ikke bør dere bombardere mailadressen med mas!!!

siva83

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 28
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #365 på: 13. Okt. 2007, 21:31 »

Jaja ser ut til at mannen driver ufortrødent videre, og bare gudene vet hva hans neste stunt blir... Er det forresten noen av de som har betalt årets kontigent/livstidsmedlemskap som har mottatt noe blad denne uken? Skulle jo sendes mandag/tirsdag, så noen av dere på østlandet bør i allefall ha fått det... Hvis ikke bør dere bombardere mailadressen med mas!!!

Vi bor ca 10 min kjøring unna MR.Weiseths hus og 7 min unna kontoret, og vi har ikke fått noe blad.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #366 på: 13. Okt. 2007, 22:47 »
Jeg er vel fortsatt medlem(hvis man fortsatt kan si det slik), forumet er borte og alt ser ut til å ha gått skikkelig til helvete. Men hovedsida oppdateres...

Jeg bor på østlandet, ikke langt unna geordie-olav, har ikke fått noe blad.

Dere som bor 10 min unna mannen, stikk bort med tv2-hjelper deg eller noe? De er sikkert med hvis dere spør dem, hvis dere har mest info om saken.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #367 på: 13. Okt. 2007, 22:52 »
Hvorfor ikke ringe på døra hans og skjelle han ut? Jeg hadde ikke hatt guts nok, men det er det sikkert mange her som har.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #368 på: 13. Okt. 2007, 22:57 »
Kolbeinsen så jo ganske stor ut på tv, kunne jo skremt han litt :)

Men problemet er vel at Kolbeinsen ser ikke så farlig ut. God supporter han!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #369 på: 13. Okt. 2007, 23:00 »
Vet ikke hvem Kolbeinsen er, men så lenge han er stor burde det jo duge. Send forresten ikke meg folkens! Jeg er altfor pinglete.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #370 på: 13. Okt. 2007, 23:06 »
Hvorfor ikke ringe på døra hans og skjelle han ut? Jeg hadde ikke hatt guts nok, men det er det sikkert mange her som har.

Jeg hadde turt å gjort det hvis jeg hadde blitt skikkelig svindlet......men jeg har ikke deltatt på noen av bankettene eller blitt svindlet på noen måte...Hvis jeg hadde skulle jeg faen meg gitt mannen det glatte lag....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

siva83

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 28
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #371 på: 14. Okt. 2007, 12:00 »
Vet ikke hvem Kolbeinsen er, men så lenge han er stor burde det jo duge. Send forresten ikke meg folkens! Jeg er altfor pinglete.

Han er ikke såå stor, men muskler det har han. Problemet er vel at han sitter i rullestol og da klarer vel weiseth og være pinglete nok til å gå en plass hvor Kolbeinsen ikke får tak i han :P

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #372 på: 14. Okt. 2007, 12:16 »
Vet ikke hvem Kolbeinsen er, men så lenge han er stor burde det jo duge. Send forresten ikke meg folkens! Jeg er altfor pinglete.

Han er ikke såå stor, men muskler det har han. Problemet er vel at han sitter i rullestol og da klarer vel weiseth og være pinglete nok til å gå en plass hvor Kolbeinsen ikke får tak i han :P

Blir vel i Chesterfield-salongen bak ryggen til mor og far tenker jeg...

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #373 på: 14. Okt. 2007, 17:41 »
Hehe CW har ialfall vert kreativ. Utrolig mange finurlige måter han har klart og lure folk på.

For en del år siden kjøpte jeg aksje for en god del mer enn hva den kostet men i innramming :) når Mike Ashley tok over i sommer ringte jeg til de som hadde ansvaret for transaksjonene rundt dette for å selge aksjen. De hadde ikke registrert aksjen på meg og visste ingenting om aksjen. jeg tok da kontakt med styreleder ihht Brønnysundsregistret, han visste ingenting om saken men jeg fikk etterhvert en mail fra leder av newcastle.no, han mente at aksjen kun var for morro skyld og at jeg ikke kunne forvente meg noe mer....

Tror eg husker dette. Tror den aksja var rimelig dyr og. Og så var den seff falsk i tillegg

Merkelig. En kompis av meg kjøpte en slik aksje via internett fra en engelsk side, og når Ashley var i prosessen med å kjøpe opp klubben, så fikk han flere brev fra klubben om at han måtte selge den innen rimelig tid for X antall penger, hvis ikke kunne han risikere å miste aksjen for slikk og ingenting. Det var jo bare en aksje, så han dreit i det tror jeg, men det er jo bevis på at "aksjen" du kjøpt bare var humbug.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #374 på: 14. Okt. 2007, 18:04 »
Husker eg vurderte å kjøpe ja. Nei de er ikkje bra. Skreiv vel at han bare solgte den og ikkje hadde ansvar for det som skjedde vidare. Det måtte du kontakte dei i Newcastle for eller ka det no var