20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nicky Butt  (Lest 52534 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Nicky Butt
« Svar #375 på: 23. Des. 2009, 22:55 »
De så vel brassesparket hans  ;D
Den på egen banehalv del som gikk ut til innkast? haha...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 24. Des. 2009, 00:09 »
Husk at Butt har gålla på brassespark for vårs, var vel hans første mål for oss, mener på det var mot Everton eller Brums! Det var ihvertfall en liten lekkerbisken!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #377 på: 24. Des. 2009, 10:12 »
Husk at Butt har gålla på brassespark for vårs, var vel hans første mål for oss, mener på det var mot Everton eller Brums! Det var ihvertfall en liten lekkerbisken!
Har han gjort noe bra etter det? :P
nei...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 24. Des. 2009, 15:44 »
Hehe, han var faktisk en av våre aller beste spillere under Roeder, sammens med Milner, Given og Oba.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 24. Des. 2009, 16:46 »
nei...

Om ikkje forrige sesong, så i alle fall sesongen før så var Butt en av våre klart beste spillere.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 24. Des. 2009, 17:06 »
Lengter etter å bli kvitt han!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 25. Des. 2009, 19:53 »
Så lenge Butt er fornøyd med den rollen han har no, er han perfekt å ha. Eneste minuset er lønna selvfølgelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 25. Des. 2009, 19:56 »
Veldig greit backupspiller på dette nivået ja. Og, jeg tror fortsatt Butt kan være en fremtidig god trenerkapasitet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 26. Des. 2009, 01:42 »
nei...

Eh, jo. Det har han nok. At Butt er gamal og snart pensjonist betyr ikkje at han ikkje har gjort noko bra for denne klubben. No er han ein grei backupspelar som sjølvsagt ikkje treng vera med i planane til neste sesong når vi forhåpentlegvis spelar i PL. Eg har og tru på at han kan ha mykje å utretta som trenar.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #384 på: 29. Des. 2009, 19:16 »
Jeg må si at jeg hadde litt trua på Butt når han kom fra Manchester United, men må si at jeg tok feil der. Det er for meg utrulig at Butt har spilt på et av englands beste lag over så mange år og vært på landslaget det er utrulig det.

En spiller som er 34 år og så urutinert som Nicky Butt skal man leite lenge etter. Hadde Butt vært 17 år og debutert i Premier League så hadde jeg skjønt at han hadde løpt rundt alene å jaktet ballen, men i en alder av 34 år så bør han skjønne at vi må presse kollektivt + brassesparket han tok alene midt på banen tyder vel på at han ikke er den skarpeste kniven i skuffa.

Jeg hadde troa på at Butt kunne bli en bra spiller og fremtidig trener for oss, men etter å ha sett han over de siste sesongene så trenger man vel ikke mye vett for å skjønne at han ikke kan bli noen av delene. Jeg håper at vi heller henter inn Gary Speed for han virker som en som har litt peiling...
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #385 på: 29. Des. 2009, 19:47 »
Jeg må si at jeg hadde litt trua på Butt når han kom fra Manchester United, men må si at jeg tok feil der. Det er for meg utrulig at Butt har spilt på et av englands beste lag over så mange år og vært på landslaget det er utrulig det.

En spiller som er 34 år og så urutinert som Nicky Butt skal man leite lenge etter. Hadde Butt vært 17 år og debutert i Premier League så hadde jeg skjønt at han hadde løpt rundt alene å jaktet ballen, men i en alder av 34 år så bør han skjønne at vi må presse kollektivt + brassesparket han tok alene midt på banen tyder vel på at han ikke er den skarpeste kniven i skuffa.

Jeg hadde troa på at Butt kunne bli en bra spiller og fremtidig trener for oss, men etter å ha sett han over de siste sesongene så trenger man vel ikke mye vett for å skjønne at han ikke kan bli noen av delene. Jeg håper at vi heller henter inn Gary Speed for han virker som en som har litt peiling...

Hadde han vært trener, hadde det nok blitt noen småfrekke brassespark i det fremtidige Newcastle.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 26. Mars 2010, 17:20 »
Hvordan ser det ut i forhold til ny kontrakt? Nei, antar jeg?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 26. Mars 2010, 17:28 »
Det meste tyder jo på at Nicky Butt legger opp etter denne sesongen. Media har spekulert i dette, så jeg tipper det kommer en offisiell uttalelse på dette nå rundt sesongslutt en gang!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #388 på: 26. Mars 2010, 17:29 »
Jeg er helt sikker på at Nicky Butt legger opp, så kontraktsforhandlinger bør bare handle om en trenerjobb.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 26. Mars 2010, 17:39 »
Chris Hughton prata vel nå for ikke så veldig lenge siden om at han tror Nicky Butt kan ha en karriere i fotballen etter endt spillerkarriere. Hvorvidt det ligger noe mer i det angående en trenerkarriere i Newcastle, veit jeg ikke. Men det ville vel ikke vært det aller verste.