20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shola Ameobi  (Lest 219886 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Sv: Shola Ameobi
« Svar #240 på: 30. Aug. 2008, 22:25 »
30. August 2008 er en dag som går inn i historiebøkene. Vi tapte 3-0 borte mot Arsenal, og Ameobi ble historisk for å gitt den dårligste prestasjonen i Newcastle trøya gjennom tidene.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #241 på: 30. Aug. 2008, 22:28 »
Greit Shola var dårlig, men vi spilte borte mot Arsenal og hadde rundt 30% i ballposession, veldig lett å være spiss da, om du så heter Michael Owen, Zlatan Ibrahimovic eller Ruud van Nistelrooy....tosk!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Sv: Shola Ameobi
« Svar #242 på: 30. Aug. 2008, 22:53 »
Greit Shola var dårlig, men vi spilte borte mot Arsenal og hadde rundt 30% i ballposession, veldig lett å være spiss da, om du så heter Michael Owen, Zlatan Ibrahimovic eller Ruud van Nistelrooy....tosk!

Så hvis du spiller spiss og det andre laget kjører på, så har du rett til å være uinteressert og ubrukelig? Om du heter Owen, Ibrahimovic eller Van Nistelrooy har ikke så mye å si, så lenge du gjør en innsats og prøver å være med i spillet. Hei vent nå litt, nå kom jeg på en ting; Owen var jo navnet på han spissen som spillte borte mot Arsenal når vi hadde 30% i ballpossesion, og allikevel gjorde han en decent kamp. Er ikke det heeeelt sykt å tenke på??  Bra argument med Michael Owen btw. Tosk!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #243 på: 30. Aug. 2008, 23:05 »
Du skjønner selv hva jeg mener....Owen var ikke god i dag heller, selv om han var bedre enn Shola. Poenget mitt er derimot at spissene ikke skal ha den største skylda på en dag vi blir rundspilt til de grader.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Sv: Shola Ameobi
« Svar #244 på: 30. Aug. 2008, 23:13 »
Du skjønner selv hva jeg mener....Owen var ikke god i dag heller, selv om han var bedre enn Shola. Poenget mitt er derimot at spissene ikke skal ha den største skylda på en dag vi blir rundspilt til de grader.

Jeg gir han ikke skylda, jeg sier han hadde den dårligste prestasjonen jeg har sett i newcastle trøya. I dag fikk han til og med Ian Rush og John Barnes i newcastle tiden til å se ut gode spillere.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #245 på: 30. Aug. 2008, 23:46 »
Jeg er sikker på at Shola har gjort dårligere kamper enn denne.
Han vant noen hodedueller i andreomgang. Lyktes med et par pasninger og prøvde da i det minste å overgå egne ferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #246 på: 31. Aug. 2008, 05:15 »
Syns Owen gjorde mye ut av seg ut fra det han fikk å arbeide med.
Ameobi var sjokkerende dårlig, helt forferdelig. Han hevet seg andreomgang, men den førsteomgangen han leverte var den dårligste jeg har sett en Newcastle Utd-spiller levere. Han ødela til og med Kong Owen sitt mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #247 på: 31. Aug. 2008, 12:27 »
At du Joakim mener at han har spilt ENDA dårligere tidligere, gjør vel ikke akkurat saken noe bedre?
Shola el Donkey må vekk, om så gratis

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #248 på: 31. Aug. 2008, 13:53 »
Selvfølgelig gjør det ikke saken noe bedre. Sholadinho er selvfølgelig ikke god nok for Newcastle - og jo snarere han drar, jo bedre er det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #249 på: 31. Aug. 2008, 14:32 »
Eg synes det han gjorde i går var blant det bedre han har gjort for oss siden Roeder tiden. Han fikk tat ned ballen noen ganger, dratt av ett par gunners, og slått støtte. Ikke at det er godt nok, men eg synes faktsik både Beye og Zog var dårligere i går!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #250 på: 31. Aug. 2008, 14:35 »
Der var et par ganger han tok ned ballen glimrende. Problemet var at han like etterpå skuslet den vekk. Han er alt for treg når han får ballen ned, han veit jo ikke hva han skal gjøre med den. Teknikken og selvtilliten ser han jo ut til å ha mistet en eller annen plass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #251 på: 31. Aug. 2008, 14:39 »
Ja, han er for treig. Men det han gjorde i går gjrde han enkelt. Det er bra siden han ikke kan gjøre ting vanskligere enn å slå støttepasning.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #252 på: 31. Aug. 2008, 16:25 »
Synes de sa det fint på dansk tv under ett av newcastles angrep, mener det var Owen som hadde ballen i angrep, og sentret til Ameobi, som selvfølgelig rotet bort ballen.   kommentar: "  Nå har Newcastle muligheten til å kunne skape noe, men så spiller de bort ballen ved å sentre til Ameobi"   Og kommentaren kom til og med før Ameobi rakk å skulse bort ballen :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #253 på: 31. Aug. 2008, 16:37 »
det einaste ameobi utretta var å blokere skuddet til owen som mest sannsynlig hadde gått i mål.
- carry on!

Talentet

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 123
    • Vis profil
Sv: Shola Ameobi
« Svar #254 på: 13. Sep. 2008, 19:30 »
Denne spilleren er udugelig. At han startet kampen mot Hull er bare helt utrolig...