20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUSSC - Ny Leder!  (Lest 26265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« på: 24. Juli 2006, 17:59 »
Nå kan vi lese på www.newcastle.no at NUSSC har fått ny leder.
Kilde: HER
Det betyr altså at Weiseth(?) trekker seg :D
Men hva tror dere om den nye lederen? Jeg skjønner at Nordin ikke ville inngå samarbeid med Weiseth, men kanskje det kan skje nå? Er litt kjedelig at den norske newcastle fansen er "splittet". Jeg støtter iallefall NewUtd.com 100% =)

Hva mener dere?

EDIT: Håper jeg postet på riktig sted, og at det ikke finnes en lignende post alt.
EDIT2: Var visst noen som alt hadde nevnt det i Chit Chat forumet (som jeg ikke leser.)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #1 på: 24. Juli 2006, 18:17 »
Spennende nytt.

Er dog skeptisk til om Weiseth trekker seg 100% ut av NUSSC, eller om han bare gir seg som leder. Han står vel fortsatt oppført som eier av bedriften, og jeg tviler på at han gir fra seg muligheten til å tjene grovt på sine egne medsupportere, slik han har gjort i år og dag. Det er pakketurene og supportershopen som er CWs og NUSSCs største inntektskilder. Hvis Weiseth fortsatt får ha ansvaret for dette, så har det absolutt ingenting å si om noen andre tar over selve driften. Det betyr bare at han kommer til å tjene like mye penger på å gjøre enda mindre arbeid.

OM han virkelig er ferdig med NUSSC for godt, så synes jeg det er bra at han bukker under for presset. Det blir i såfall spennende å se hvilken retning "nye" NUSSC går; Om de legger seg i samme spor med skyhøye priser og svindlertilbud, eller om de skifter profil til at de vil Newcastle-fansens beste, slik NewUtd.com har hatt som mål siden oppstarten.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #2 på: 24. Juli 2006, 18:35 »
iom. at mannskapet utvides tviler jeg på at de kommer til å fortsette med så tydelige forsøk som før.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #3 på: 24. Juli 2006, 18:48 »
Jeg mener han postet i forumet at han skulle trekke seg 100%

Et eller annet piss om at: "enten gir jeg alt eller så gir jeg ingenting".

EDIT: Ser også ut som han er borte fra forumet (Brukeren og postene)
Han trakk seg iallefall rimelig fort etter banketten som han sikkert tjente litt penger på.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #4 på: 24. Juli 2006, 18:50 »
Tror nok forsatt Weiseth vil eiga NUSSC. Så det kan jo vera han gir lit retningslinjer på kordan han vil ha det (?)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #5 på: 24. Juli 2006, 19:25 »

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #6 på: 24. Juli 2006, 20:51 »
Jeg synes det hadde vært på tide å samlet Newcastle fansen i et rede, istedenfor å sitte bak hver sin borg å kaste snøballer på hverandre.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #7 på: 24. Juli 2006, 21:33 »
Sitat fra: "MaKo"
Hva tror dere om dette?
http://www.newcastle.no/nyheter/24norwich.htm


Har ikke sett liknende fra den siden før  :shock: Hørtes veldig greit ut. Billettene har vel orginalpris og pakken var rimelig.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #8 på: 24. Juli 2006, 22:39 »
men biletten til kampen er vistnok opp mot 500 kr billigare enn Pl kamp men tror nok dette er den billigaste pakketuren i nussc historie om den blir på 1900.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #9 på: 24. Juli 2006, 23:07 »
eneste problemet er jo at de reklamerer for duff sin debut. noe han ikke kommer til å ha!
Andreas Martins

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #10 på: 24. Juli 2006, 23:47 »
så fint at jeg også trodde CW skulle få mailen jeg sendte inn tidligere idag, da jeg skrev en hel del som var rettet rett imot Sauen sjøl, og at han virkelig måtte gi tapt for alt han hadde bistått med. Fikk svar fra han nye lederen der hvor han var lei seg og skuffet.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Magpie84

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #11 på: 27. Juli 2006, 21:40 »
Sitat fra: "amt"
eneste problemet er jo at de reklamerer for duff sin debut. noe han ikke kommer til å ha!



Hehe, la merke til den eg også. Men får nesten gi personen som skreiv der ein sjanse og anta at han ikkje hadde fått det med seg at han ikkje skulle spele den kampen og ikkje anta at dei nok ein gong prøvde på eit sleipt triks.


Forøvrig så har neppe Weiseth trukket seg 100% ut. Det er garantert han det økonomiske faller på, eg tvile tross alt på at ein gribb gir ifrå seg sitt bytte :roll:

Men det at Weiseth ihvertfall er komen seg sånn halvvegs ut av klubben er jo vel og bra, men allikevel kjeme eg aldri til nå melde meg inn i den klubben igjen, så lenge eg veit Weiseth på ein eller annan måte likke å sjule seg i kulissene der.

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Skummer videre
« Svar #12 på: 11. Aug. 2006, 11:36 »
Weiseth skummer nok videre ja. Men å trekke seg som leder/frontfigur var nok nødvendig etter all negativ fokus.

 http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=945913061
Livet er svart/hvitt!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #13 på: 17. Aug. 2006, 08:46 »
Selskapet er til salgs..

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
NUSSC - Ny Leder!
« Svar #14 på: 17. Aug. 2006, 10:54 »
Hvor da? Kanskje jeg skal legge inn et bud og legge ned skiten :lol: