20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eidur Gudjohnsen  (Lest 14746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« på: 14. Mai 2006, 13:46 »
I følge NoTW og Sunday Sun (som for øvrig ikke er det samme som The Sun), har Glenn Roeder utpekt Eidur Gudjohnsen som erstatteren til Alan Shearer.

Gudjohnsen er etter sigende langt fra fornøyd med tilværelsen på Stamford Bridge.

Ville vært en drøm. Løp og kjøp!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #1 på: 14. Mai 2006, 13:48 »
For øvrig skriver Sunday Sun at Roeder kun får penger til kjøpet av Shearers erstatter. Flere kjøp må eventuelt finansieres ved salg av andre spillere. NoTW skriver at alt må finansieres ved salg.

Med andre ord er det tvingende nødvendig at vi får solgt spillere som Jean-Alain Boumsong, Albert Luque, Nicky Butt og vel også James Milner.

Sol Campbell skal også være et Roeder-target.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Eidur Gudjohnsen
« Svar #2 på: 14. Mai 2006, 14:00 »
Er skeptisk til Campbell. Synes han har tapt seg ekstremt, men i form er han selvsagt en glimrende stopper. Eidur som erstatter for Shearer er det ikke noe å si på. Bare synd at vi må selge flere klassespillere for at vi skal få inn nye.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #3 på: 14. Mai 2006, 14:07 »
Sitat fra: "Nordin"
Er skeptisk til Campbell. Synes han har tapt seg ekstremt, men i form er han selvsagt en glimrende stopper. Eidur som erstatter for Shearer er det ikke noe å si på. Bare synd at vi må selge flere klassespillere for at vi skal få inn nye.


>> Campbell har i år fremstått litt lik Boumsong. Til tider et nervevrak. Man kan selvsagt gamble på at det går over, men per i dag vil det å erstatte Boumsong med Campbell ha lite for seg.

Boumsong har jeg uansett gitt opp. Selv i kampen mot Celtic, hvor han hadde null press på seg, greide han faen meg å forære Celtic et mål. Er sjeleglad for at Roeder satte Boumsong ut av laget nå i slutten av sesongen. Erstatteren Craig Moore var jo en åpenbaring i sammenlikning.

For øvrig kommer Newcastle til å gå med dundrende underskudd i år. Vi skal takke høyere makter for at det sannsynligvis blir UEFA-cup og dermed økende inntekter.

Uansett tror jeg vi alle sammen skal ha svært begrensede forventninger til sommeren. Målet må være en spiss, pluss to backer. Får vi det, skal vi være fornøyde mener jeg. Resten av laget er uansett godt nok til en topp 6-plassering. Minst!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #4 på: 14. Mai 2006, 14:14 »
I morgen signerer Michael Ballack for Chelsea... Da bør det være MEGET gode sjanser for å sikre seg Gudjohnsen. Kan hende blir det ingen ublu pris heller. Mange interesserte blir det nok, men Newcastle kan lokke med nr. 9, fast plass på laget og Michael Owen som makker. I tillegg til tidligere lagkamerater som Celestine Babayaro og Scott Parker.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #5 på: 14. Mai 2006, 14:31 »
Vi bør sånn sett ha en god sjanse til å sikre oss Gudjohnsen ja.
Godjohnsen er en meget god spiller, og blir en finfin erstatter for Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Eidur Gudjohnsen
« Svar #6 på: 14. Mai 2006, 14:33 »
Gudjohnsen er en spiller jeg virkelig har sansens for! Jeg håper VIRKELIG at vi kjøper ham. Han er god og forhåpentligvis billig også.

plebbster

  • Gjest
Eidur Gudjohnsen
« Svar #7 på: 14. Mai 2006, 14:37 »
Gudjohnsen er en av de få sympatiske typene på Chelski for tiden. Ser gjerne han og Owen sammen på topp neste år.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Eidur Gudjohnsen
« Svar #8 på: 14. Mai 2006, 14:43 »
Noen som vet hvilklen pris det spekuleres i?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #9 på: 14. Mai 2006, 14:45 »
Mener å huske at jeg har sett en pris på 4-5 millioner pund, men godt mulig jeg tar feil... Litt rart om Roeder ikke får mere penger til andre spillere om han kjøper enn spiss til 4 mill i stedet for en til 14...

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #10 på: 14. Mai 2006, 14:54 »
Har hørt 4-5 mp. jeg også. Offisielt heter det seg riktignok at Chelsea ikke vil selge, men i stedet diskutere ny kontrakt. Blackburn og Tottenham skal også være interesserte.

Tipper det er ekstremt stor sannsynlighet for at Gudjohnsen forsvinner fra Stamford Bridge. Nå er han ikke bare omgjort til midtbanespiller på Chelsea, men også uten fast plass på laget. Når i tillegg Ballack - en av verdens desidert beste i den posisjonen - signerer i morgen, ser jeg ærlig talt ikke helt hva Gudjohnsen har å gjøre i Chelsea lengre.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #11 på: 14. Mai 2006, 14:57 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Mener å huske at jeg har sett en pris på 4-5 millioner pund, men godt mulig jeg tar feil... Litt rart om Roeder ikke får mere penger til andre spillere om han kjøper enn spiss til 4 mill i stedet for en til 14...


>> Hva er rart med det? Newcastle har - av meget naturlig grunner - ikke penger til spillerkjøp. Av opplagte grunner MÅ man selvsagt erstatte Alan Shearer, så man må nok trylle frem litt penger der. For øvrig må kjøp finansieres av salg, noe jeg også hadde forventet.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #12 på: 14. Mai 2006, 15:31 »
Selg:
Elliott
Butt
Chopra/Ameobi
Faye
Bowyer
Babayaro

Burde vell få inn en del penger der til spillerkjøp.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Eidur Gudjohnsen
« Svar #13 på: 14. Mai 2006, 15:37 »
Ikke selg Ameobi og Chopra! Vi har for få angrepspillere! Men selg resten på listen, og få inn Kuyt, Gudjohnson, Okocha og Bridge :)

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Eidur Gudjohnsen
« Svar #14 på: 14. Mai 2006, 15:52 »
Ja det var det jeg mente med Chopra/Ameobi. En av dem må gå.