20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Moore  (Lest 15086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Craig Moore
« på: 17. April 2006, 10:55 »
Moore synes jeg har vært stabil etter han starta å spille etter skaden. Vis Boumsong blir tilbake til sitt gamle bra spill. Så tror jeg det kan bli et bra stopperpar.Han har vært sterk spiller på banen. Til det han har visst til nå. Så håper han forsetter med det.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Moore
« Svar #1 på: 17. April 2006, 11:24 »
Moore er en skikkelig råtass. Liker spillestilen hans veldig godt.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #2 på: 17. April 2006, 11:55 »
Om Moore er mannen som skal danne stopperpar med Boumsong (eller noen andre) når vi endelig kan toppe laget med samtlige skadefrie og i form er for tidlig å vurdere nå. Men det lille jeg har sett av ham syns jeg han har vist solide takter. Og han er helt klart en ressurs i Newcastle stallen når han er spilledyktig. Nesten en hel sessong på sidelinjen er nærmest uakseptabelt, derfor er jeg glad han begynner å spille og levere varene nå. Om han er et førstevalg blir vanskelig å vurdere, men han er helt klart en ressurs for klubben og etter at han kom tilbake har han iallfall gitt oss valgmuligheter i forsvaret igjen. Moore og Carr tilbake var noe vi trengte sårt. Nå kan ikke lenger spillere som underpresterer være sikre på en plass på laget. I det lange løp er jeg nesten villig til å sette penger på at det ganger alle i klubben!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #3 på: 17. April 2006, 12:13 »
Hvis Boumsong kommer tilbake i den gamle formen, og Taylor blir frisk, samtidig som vi har Moore, vil vi få et skikkelig luksusproblem. Men allikevel bør vi kjøpe en midtstopper til, og hvis vi bare får inn en god venstreback så kan forsvartet vårt bli svært bra!

forresten, Craig Moore skrives med C ikke G  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #4 på: 17. April 2006, 13:36 »
hallo! steven taylor er jo soleklart førstevalg etter min mening. ikke noe og diskutere en gang! 19 år og spiller som han var 30! han har styrke,sterk i lufta og rask. en juvel som kommer til og bli landslagstopper en vakker dag! TRO MEG :)

Taylor Boumsong hadde vært bra, bare boum kunne blitt sitt gamle jeg!

Moore er vel ikke god nok, selv om han klarer seg ok! en grei backup , som han også er når alle er skadefrie! kos kos

og bramble kan han og!

jeg mener vi skulle hente en stopper til feks woodagate. så kunne vi spelt med taylor woody og hatt boum og bramble i bakhånd!
lt;3 Newcastle <3

Agurksaft

  • Gjest
Craig Moore
« Svar #5 på: 17. April 2006, 18:23 »
Etter mitt syn var Craig Moore botnsolid i dag mot Sunderland, han var etter mi meining Newcastle sin beste spelar i dag.
Han har imponert meg stort.
Tydleg at han har lagt kombinasjonen pils og trening på hylla ;)

pane

  • Gjest
Craig Moore
« Svar #6 på: 17. April 2006, 18:36 »
Moore og Taylor neste år!!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #7 på: 17. April 2006, 18:52 »
Moore var betraktelig tryggere enn sin kollega Bramble, og han har overraska meg på den tida han har spilt. Hadde greie forventninger til ham, men han fremstår solid og rutinert, og er generalen bakover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #8 på: 17. April 2006, 19:44 »
Spørs om det skal satses på en spiller som Moore når han snart reiser hjem til australia. Og foresten så har Boumsong underprestert så lenge han har vært i Newcastle. Men det kan sikkert forklares noe av det med enorme problemer han har hatt utenfor banen. For å gjøre meg fornøyd så bør taylor satses på og resten av forsvaret byttes ut med andre. Synd å si det, men de er for dårlige alle mann. Eneste måten titus får stoppet noen på er jo å stå i veien enten med hodet eller kroppen. Han har noen sinnsykt bra taklinger men er altfor hjulbent og treg. Carr virker det som for meg ikke vet helt hvordan han skal spille back. Han er dyktig fremover, men ikke mye å skryte av bakover. Baba er god men er altfor ruskete og har elendige innlegg. han er rett og slett over the top! Ramage har gjort sine saker bra i år, men bør være en reserve mye lenger. Clark kan legge opp og Faye bør selges. Det betyr at vi  trenger en defensiv midtbane som reserve for Parker. Milner bør hentes hjem og aldri selges!. Og vi trenger en erstatter for vår kjære Shearer som nok har spilt sin siste kamp desverre. Det blir totalt sett 5 nye spillere, men det avhenger jo selvfølgelig på om alle blir og jeg ser gjerne at vi forbedrer talent speidingen vår og henter 2-3 spillere til som stallfyll på en allerede meget tynn stall. Har forventninger til Finnigan og Chopra men tror ikke de kan forbedre laget vårt noe særlig. Vi trenger spillere som er langt bedre enn de vi har nå for å etablere oss i toppen og ta opp kampen mot de beste! Det skal faktisk ikke så mye til.
Andreas Martins

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #9 på: 17. April 2006, 19:49 »
Det viktigste er ikke hvem som kommer til å spille sammen. Det viktigste er å få alle 4 stopperne i toppform, slik at vi er godt rustet ved skader.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #10 på: 17. April 2006, 19:51 »
Moore har jo mye rutine, i en alder av 30, snart 31 år(?), og kanskje er han den som kan "kommandere Bramble rundt litt" så han også gjør de riktige tingene på riktig måte, litt slik som Woodgate gjorde i glansdagene. For meg er det slettes ikke noen selvfølge at Taylor går rett inn på laget igjen nå. Han er ung og har vært ute lenge nå. Greitt at han er god, men han er ingen Gud i forsvaret vårt ennå! Han er fortsatt litt for ivrig og blir rett og slett klønete noen ganger, og det kan resultere i farlige situasjoner.

Det handler om å få alle til å bli bedre av å konkurrere med hverandre. Klarer vi det og kan bli flinkere til å unngå så inni villeste helvetes mye skader så er det nettop stopperplassene vi snart har best dekning på.
Bramble og Moore gjorde en OK jobb idag, og som en hard kritikker av Bramble skal han ha bestått de gangene han fortjener det. Hvorfor skal vi da klage og sette de ut så snart Taylor er tilbake? Dersom Boumsong finner tilbake storformen er han antagelig den beste, men frem til da er det ingen grunn til å mase om en forandring ved noe som fungerer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #11 på: 17. April 2006, 19:59 »
Sitat fra: "amt"
Spørs om det skal satses på en spiller som Moore når han snart reiser hjem til australia. Og foresten så har Boumsong underprestert så lenge han har vært i Newcastle. Men det kan sikkert forklares noe av det med enorme problemer han har hatt utenfor banen. For å gjøre meg fornøyd så bør taylor satses på og resten av forsvaret byttes ut med andre. Synd å si det, men de er for dårlige alle mann. Eneste måten titus får stoppet noen på er jo å stå i veien enten med hodet eller kroppen. Han har noen sinnsykt bra taklinger men er altfor hjulbent og treg. Carr virker det som for meg ikke vet helt hvordan han skal spille back. Han er dyktig fremover, men ikke mye å skryte av bakover. Baba er god men er altfor ruskete og har elendige innlegg. han er rett og slett over the top! Ramage har gjort sine saker bra i år, men bør være en reserve mye lenger. Clark kan legge opp og Faye bør selges. Det betyr at vi  trenger en defensiv midtbane som reserve for Parker. Milner bør hentes hjem og aldri selges!. Og vi trenger en erstatter for vår kjære Shearer som nok har spilt sin siste kamp desverre. Det blir totalt sett 5 nye spillere, men det avhenger jo selvfølgelig på om alle blir og jeg ser gjerne at vi forbedrer talent speidingen vår og henter 2-3 spillere til som stallfyll på en allerede meget tynn stall. Har forventninger til Finnigan og Chopra men tror ikke de kan forbedre laget vårt noe særlig. Vi trenger spillere som er langt bedre enn de vi har nå for å etablere oss i toppen og ta opp kampen mot de beste! Det skal faktisk ikke så mye til.

Noen kjappe spørsmål:
- Moore, drar snart tilbake til Australia? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vet at han skal spille VM i sommer med landslaget men etter det er han vel tilbake for å tjene klubben sin?
- Vi må gjerne selge Faye fordi han ikke er god nok. Det er jeg enig i. Men backup til Parker: tror løsningen der heter Lee Bowyer! En spiller vi allerede har. Hvorfor skal de da investeres ressurer i å finne en ny? Det er bare veldig uheldig at både Bowyer og Parker (og i tillegg Emre) er skadet samtidig.
- Hard kritikk mot backene her. OK at vi kanskje trenger en konkurrent til Baba på venstre, og kanskje en til Carr på høyre. Men er det litt etter kampen idag at kritikken kommer? Baba har gjort bra kamper før i år og det har Carr også. Begge disse har jo vert hemmet av skader i løpet av sessongen. Og som jeg hintet til på en annen tråd tror jeg løsningen til mange av våre problemer ligger i å bli flinkere til å unngå skader!

En erstatter til Shearer er jeg enig i at vi trenger, og det blir ingen enkel oppgave. Men alikvel en veldig viktig oppgave. Men det tar vi et annet sted og lar denne tråden fortsette rundet det som nettop tråden handler om. ;)

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #12 på: 17. April 2006, 20:08 »
2 spillere i alle 3 ledda hadde vært kurrant!

venstreback, stopper, kantspiller, sentral mitbane , en stor og sterk spiss, og en hurtig . perfekT!

ja nå glemte jg at vi skulle ta opp det ett annet sted.

men min mening om moore er at han er 30 og er vel egentlig ikke top of the pop. har vel ikke møtt den beste motstanden der bak i det siste ! han har klart seg ok og det er jeg glad for, men til neste år ser jeg helst steven taylor med en knall makker!
lt;3 Newcastle <3

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #13 på: 17. April 2006, 20:13 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "amt"
Spørs om det skal satses på en spiller som Moore når han snart reiser hjem til australia. Og foresten så har Boumsong underprestert så lenge han har vært i Newcastle. Men det kan sikkert forklares noe av det med enorme problemer han har hatt utenfor banen. For å gjøre meg fornøyd så bør taylor satses på og resten av forsvaret byttes ut med andre. Synd å si det, men de er for dårlige alle mann. Eneste måten titus får stoppet noen på er jo å stå i veien enten med hodet eller kroppen. Han har noen sinnsykt bra taklinger men er altfor hjulbent og treg. Carr virker det som for meg ikke vet helt hvordan han skal spille back. Han er dyktig fremover, men ikke mye å skryte av bakover. Baba er god men er altfor ruskete og har elendige innlegg. han er rett og slett over the top! Ramage har gjort sine saker bra i år, men bør være en reserve mye lenger. Clark kan legge opp og Faye bør selges. Det betyr at vi  trenger en defensiv midtbane som reserve for Parker. Milner bør hentes hjem og aldri selges!. Og vi trenger en erstatter for vår kjære Shearer som nok har spilt sin siste kamp desverre. Det blir totalt sett 5 nye spillere, men det avhenger jo selvfølgelig på om alle blir og jeg ser gjerne at vi forbedrer talent speidingen vår og henter 2-3 spillere til som stallfyll på en allerede meget tynn stall. Har forventninger til Finnigan og Chopra men tror ikke de kan forbedre laget vårt noe særlig. Vi trenger spillere som er langt bedre enn de vi har nå for å etablere oss i toppen og ta opp kampen mot de beste! Det skal faktisk ikke så mye til.

Noen kjappe spørsmål:
- Moore, drar snart tilbake til Australia? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vet at han skal spille VM i sommer med landslaget men etter det er han vel tilbake for å tjene klubben sin?
- Vi må gjerne selge Faye fordi han ikke er god nok. Det er jeg enig i. Men backup til Parker: tror løsningen der heter Lee Bowyer! En spiller vi allerede har. Hvorfor skal de da investeres ressurer i å finne en ny? Det er bare veldig uheldig at både Bowyer og Parker (og i tillegg Emre) er skadet samtidig.
- Hard kritikk mot backene her. OK at vi kanskje trenger en konkurrent til Baba på venstre, og kanskje en til Carr på høyre. Men er det litt etter kampen idag at kritikken kommer? Baba har gjort bra kamper før i år og det har Carr også. Begge disse har jo vert hemmet av skader i løpet av sessongen. Og som jeg hintet til på en annen tråd tror jeg løsningen til mange av våre problemer ligger i å bli flinkere til å unngå skader!

En erstatter til Shearer er jeg enig i at vi trenger, og det blir ingen enkel oppgave. Men alikvel en veldig viktig oppgave. Men det tar vi et annet sted og lar denne tråden fortsette rundet det som nettop tråden handler om. ;)


Han spiller nok muligens en sesong til men så er det hjem etter hva jeg har hørt. Hadde han ikke kommet tilbake slik som han gjorde så hadde han nok dratt før.
Liker ikke lee bowyer. aldri gjort det! Beklager. veldig jo jo spiller. Var nok ikke alene om å ønske at han ble solgt når han var aktuell for det. Nei vi må høre på Solano og han sier selv at vi trenger å hente noen til å forbedre oss.

Kritikken mot backene kommer aldeles ikke tter kampen idag. Idag var de jo greie nok uten store feil. Nei det er heller sesongen sett under ett og spesielt carr sin opptreden mot gamleklubben han tottenham når keane scoret.
Selvfølgelig må vi bli flinkere til å unngå skader. Og jeg tror vi har vært maks uheldige i år. Men som sagt i ett annet forum så tror jeg mye av grunnen ligger hos Souness. Så vidt jeg husker så har det alltid vært mange skader der han har vært!  Men vi har for tynn stall!
Andreas Martins

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Craig Moore
« Svar #14 på: 17. April 2006, 20:27 »
Da vet du mer om Moore enn det jeg gjorde. Hadde håpet han kanskje kunne være minst en "OK stallspiller" iallfall i 2-3 sessonger fremover, men har du rett kan det se mørkt ut.

Bowyer har jeg aldri vert verdens største fan av selv, men det er mest Bowyer som person jeg ikke er fra meg av begeistring for! Han er nærmest en perfekt erstatter for Parker så lenge han er fornøyd med å være nettop det.
En annen sak var at han tidligere i år ville vekk selv. Vil han fortsatt det i sommer tror jeg begge parter er best tjent med å avslutte arbeidsforholdet på et noenlunde realt og ordentlig vis! Men før det mener jeg Newcastle bør gjøre sitt ytterste for at han skal bli. Særlig etter et par bra opptredener nå rett før han dessverre ble skadet.

Backene er nok litt opp og ned og jeg syns ikke noen av dem var helt patente idag, men Carr blir bedre og bedre av å spille nå etter et langt skadeavbrekk. Tror faktisk han hadde sin beste periode denne sessongen i høst før det altfor lange skadeavbrekket. Men begge backene våre kunne helt klart hatt godt av bedre konkurranse.

Souness er kilden til mye av årets problemer, det er jeg ikke i to tvil om!