20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle  (Lest 33975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Liverpool - Newcastle
« på: 17. Des. 2005, 20:00 »
For de uopplyste så går kampen 2.juledag, altså 26.desember.

Liverpool har vist en fantastisk form den siste tiden, og har ikke sluppet inn mål på de 10 siste kampene. Om laget kommer ut av rytmen som følge av oppholdet i Japan får tiden vise.

Uansett, så er bortekamp mot Liverpool en av de tøffeste kampene i året. Laget er solide i alle lagdeler, det eneste som er svakheten til Liverpool er at spissene foreløpig ikke har særlig til scoringsrate. I skrivende stund så vet jeg ikke om noen av de faste hos Liverpool som er ute med skade.

Det blir spennende å se hvordan Owen spiller på sin gamle hjemmebane. Han har scoret mange mål der i årenes løp, så om han fortsetter den tradisjonen så kan det bli et hyggelig resultat for vår del. Likevel, jeg frykter Liverpool, og 1 poeng vil jeg si er et godt resultat for Newcastle sin del.

Men, det er over 1 uke til kampen spilles...

Skrevet av Rolfern
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #1 på: 17. Des. 2005, 20:11 »
Hvor spilles kampen: Anfield
Hvor kan man se kampen: På Canal+Sport eller på Sky Box Office 26.desember kl.1600
5 siste oppgjør på Anfield:
2004/2005:3-1
2003/2004:1-1
2002/2003:2-2
2001/2002:3-0
2000/2001:3-0

Som en liten kuriositet kan det nevnes at Michael James Owen scoret 1 mål i både 2003/2004(som var hans siste kamp i Liverpool-drakt) og 2002/2003 samt et hattrick i 3-0 tapet i 2000/2001. I fjor spillte som kjent Owen i Real Madrid. Og i sesongen 1998/1999 scorte Owen 5 mål på 2 kamper mot Newcastle. Vi kan være glad Owen ikke gikk til Liverpool dersom ordtaket "statistikk slår aldri feil" viser seg å ha en stor sannhetsverdi.
Carr har altfor få landskamper for England!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #2 på: 18. Des. 2005, 12:51 »
Hvordan kommer laget til å se ut?
Har trua på at disse 11 starter:
-------------------Given--------------
Ramage---Bramble---Boum---Baba
Solano------Faye------Emre------Ameobi
----------Owen------Shearer----------

Babayaro spiller istedet for Elliott om han er frisk. Liker Elliott svært dårlig, han er for ustabil.  :? Finner på mye rart.
Håper Liverpool åker på en fugleinfluensa eller noe, slik at laget ikke er i toppslag foran møtet. Med seier i denne kampen kan sesongen bli berget!

Lars

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #3 på: 18. Des. 2005, 13:06 »
Skjønner ikke hva Ameobi gjør på venstrekanten!??

De som så kampen mot Hammers forstod hvor tafatt han er... Han gir aldri jernet og bare jogger rundt og prøver på hælsparkfinter osv. OG, man hopper ikke opp med hendene først i egen boks.. I tillegg til dette så spiller han en hodeløs pasning inn mot midtbanen på overtid som det var bare flaks at vi fikk avverget! Ble så provosert over Ameobi og Elliott i denne kampen... At ikke Souness skjønner det! Og Elliott! Hva er det den mannen faktisk kan??

Slår bare feilpasninger og man kunne lett se frustrasjonen til Owen... Hjelper ikke å ha erfaring når man ikke har pasningskvalitet, hurtighet eller teknikk...

Se å få de to ut av laget!!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #4 på: 18. Des. 2005, 13:08 »
Kan ikke få blitt mer enig, Lars! Skjønner ikke hva Souey ser i dem!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Liverpool - Newcastle
« Svar #5 på: 18. Des. 2005, 13:52 »
Føyer meg inn i rekken her. Elliott og Ameobi er to ubrukelige spillere som må frigis før det er for sent.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Anders Østen

  • Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #6 på: 18. Des. 2005, 19:14 »
Hva hadde vi gjort om Elliott ikke hadde vært hos oss da?
Spilt uten venstreback mot West Ham? Jeg er helt enig i at han ikke er god nok. Men han gjør sitt beste, og spiller på det lille han kan. Det skal ingen ta fra Robbie Elliot. Men jeg håper inderlig at Baba er klar til denne kampen.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #7 på: 18. Des. 2005, 19:15 »
Enig han gjør sitt beste og noe klarer han dessverre ikke. Da er det værre med de spillerne vår som liksom skal være så enormt gode og ikke får til en dritt!

Lars

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #8 på: 18. Des. 2005, 19:36 »
Sitat fra: "Anders Østen"
Hva hadde vi gjort om Elliott ikke hadde vært hos oss da?
Spilt uten venstreback mot West Ham? Jeg er helt enig i at han ikke er god nok. Men han gjør sitt beste, og spiller på det lille han kan. Det skal ingen ta fra Robbie Elliot. Men jeg håper inderlig at Baba er klar til denne kampen.


Hva vi hadde gjort om vi ikke hadde hatt Elliott! Føst og fremst hadde vi nok satt inn en annen spiller i den posisjonen (Gate/Huntington/Edgar). Trokke Souey skal være redd for at disse ikke har erfaring nok, da de helt klart kunne gjort en bedre jobb enn Elliott! Man må ikke være venstrebeint for å spille godt på vback, da jeg har gjort dette mange ganger selv!

For det andre hadde vi nok spilt mye bedre fotball uten Elliott på backplassen! Jeg klarte hvertfall ikke holde tellinga på antall feilpasninger og posisjoneringsfeil!!

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #9 på: 18. Des. 2005, 20:29 »
laget blir nok dette her=) :

------------------Given--------------
Ramage---Taylor---Boum---Baba
Solano-----Parker-----Emre-----Luque
----------Owen------Shearer----------

vet ikke hvordan tilstanden til Carr er men viss han blir frisk så spiller han på høyre kanten=).

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #10 på: 18. Des. 2005, 20:41 »
Parker spiller ikke. 5 gule kort.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

  • Gjest
Liverpool - Newcastle
« Svar #11 på: 18. Des. 2005, 21:13 »
-------Given-----
-Ramage-Bou-Tayls-Baba-
-Solano-Emre-Faye-Luque-
-------Owen--Shearer------

4-3 tror jeg!!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #12 på: 18. Des. 2005, 21:49 »
tror ikke på seier her... men jeg er da ingen optimist heller.....   men det ville vert en fin forsinket julegave om de skulle vinne....

tror vår "fantastiske" manager velger ameobi igjen istedet for luqe...  
selv om jeg ikke liker tanken i det hele tatt....  

ellers så kommer emre inn for parker, og babayaro for elliott...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #13 på: 18. Des. 2005, 22:01 »
Tror det blir uavgjort 1-1. Owen gir oss en sen utlikning etter at Gerrard har scoret for Liverpool. Vi må si oss fornøyd med alt annet et tap ;)

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Liverpool - Newcastle
« Svar #14 på: 18. Des. 2005, 22:33 »
Poeng er godt resultat i denne bortekampen ja![/img]
Who else...... Alan Shearer