20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manager etter Bruce  (Lest 1861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Manager etter Bruce
« på: 27. Jan. 2021, 09:13 »
Dette blir jo hypotetisk men før eller siden må vel Mike se skriften i stjernene...

Noen foreslo Lampard. Kunne vært spennende om han fikk lokket med seg gullgutten sin Mount ut sesongen? Tviler på at han får mye spilletid under Tuchel. Og hva med Eddie Howe? Begge disse føles dog litt usikre når det handler om å redde plassen. Samtidig bør stallen være mer enn bra nok for det om man får inn bittelitt kreativitet!

Andre forslag?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #1 på: 27. Jan. 2021, 09:47 »
Umiddelbart tenker jeg jo Eddie Howe. Han bør jo være en manager etter Ashleys hjerte. Selv uttalt at en ikke kan klage på mangel på ressurser etc, det handler om å optimalisere det en har tilgjengelig. Og beviste vel til gangs i Bournemouth at han maktet bygge et bra lag som spilte ganske god fotball ut fra svært begrensede ressurser. Også ut fra begrensa spillermateriale. Han bommet vel litt da han fikk litt større penger å bruke på overganger - men antar at han i Newcastle uansett må innfinne seg med hva våre speidere identifiserer av spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #2 på: 27. Jan. 2021, 16:57 »
Finnes det speidere igjen i Newcastle da? Tipper alle er permittert.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #3 på: 28. Jan. 2021, 12:02 »
Ville foretrukket Eddie Howe over Frank Lampard basert på PL erfaring, men begge er gode kandidater, dagens situasjon tatt i betraktning.

Man kan jo alltids håpe at ansettelsen av Graeme Jones er for å lokke Eddie Howe til Tyneside? Har ikke de to jobbet sammen i Bournemouth før?

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #4 på: 29. Jan. 2021, 14:35 »
Jeg tenkte også det kunne være en sammenheng der, men Jones kom til Bournemouth etter Howe dro derfra.
Lurer litt på hva som er planen til Ashley fremover. Jeg synes denne ansettelsen ser meningsløs ut.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #5 på: 29. Jan. 2021, 17:24 »
Jeg tenkte også det kunne være en sammenheng der, men Jones kom til Bournemouth etter Howe dro derfra.
Lurer litt på hva som er planen til Ashley fremover. Jeg synes denne ansettelsen ser meningsløs ut.

Kan det muligens være en backup-ansettelse som vil bli caretaker etter Steve Bruce om han får fyken?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Manager etter Bruce
« Svar #6 på: 30. Jan. 2021, 07:20 »
Jeg tenkte også det kunne være en sammenheng der, men Jones kom til Bournemouth etter Howe dro derfra.
Lurer litt på hva som er planen til Ashley fremover. Jeg synes denne ansettelsen ser meningsløs ut.

Kan det muligens være en backup-ansettelse som vil bli caretaker etter Steve Bruce om han får fyken?

Det har jeg også ansett som en mulighet.

I tillegg leste jeg et intervjuv her et sted med den godeste Mr.Jones hvor han sa at "disse gutta", om Stiv Brus og de to assistentene hans, hadde jobbet sammen lenge, og antydet at det var sunt med et par nye øyne og friske tanker/innspill. Kanskje det er blitt litt for hyggelig og kameratslig i trener teamet så det trengs noen som krevet litt.

Men igjen, ettersom Stiv Brus sine to håndplukkede assistenter mest sannsynlig vil måtte pakke snippesken dersom sjefen deres må det, så er det greit å få på plass et caretaker apperat.