20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 143501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #30 på: 12. Nov. 2007, 21:31 »
Ikke KUN kampbilletter, tror jeg... Men du kan jo kjøpe pakkeløsninger. Ellers er det relativt trygt å handle på nufc.co.uk, men det er aldri godt å være helt sikker.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #31 på: 13. Nov. 2007, 06:33 »
Neinei... Ikke no svar der nei...
Håper på svar på denne da...
Er det trygt å bestille flybiletter for så å sikre seg kampbiletter dei 2 ukene før kamp på nufc.co.uk?

Ja vil si det, hvis det ikke er Liverpool, MænU, Arsenal, Chelsea eller Sunderland og Boro kampen du sikter på så tror jeg det går greit.

Kan nok gå greit på de andre også, men er litt mer risky.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #32 på: 13. Nov. 2007, 18:35 »
Hadde vel helst siktet meg inn på hjemmekamp mot Sunderland i April. Men eg kan jo kanskje ta en pakkeløsning, siden det ikke er eg som betaler ;). Kan man allerede nå, eller i alle fall i god tid før (1-2måneder) kampen mot Sunderland skaffe seg biletter til den i en sånn pakke?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #33 på: 13. Nov. 2007, 21:08 »
Radar: Du bor i Newcastle? Har du mulighet å hjelpe til meg å skaffe billetter? Til hjemmekampen mot Mackems f.eks..

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #34 på: 13. Nov. 2007, 22:08 »
Radar: Du bor i Newcastle? Har du mulighet å hjelpe til meg å skaffe billetter? Til hjemmekampen mot Mackems f.eks..

Slenger meg på den. Jeg og to kamerater skal antakeligvis på den...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #35 på: 13. Nov. 2007, 22:11 »
Du er nr. 2 i rekken! Hehe..

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #36 på: 14. Nov. 2007, 16:18 »
Hvorfor legge sånt på Radar?
Hvorfor ikke gjøre det sjøl?

Billettene legges ikke ut for salg noe tidligere i England, enn de gjør på nettet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #37 på: 14. Nov. 2007, 17:05 »
Hvorfor legge sånt på Radar?
Hvorfor ikke gjøre det sjøl?

Billettene legges ikke ut for salg noe tidligere i England, enn de gjør på nettet.
Kan ikke du bare holde kjeft hvis du ikke har noe å komme med? Du har INGENTING med dette å gjøre. La nå fyren få svare selv.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #38 på: 14. Nov. 2007, 18:04 »
Hvorfor legge sånt på Radar?
Hvorfor ikke gjøre det sjøl?

Billettene legges ikke ut for salg noe tidligere i England, enn de gjør på nettet.
Kan ikke du bare holde kjeft hvis du ikke har noe å komme med? Du har INGENTING med dette å gjøre. La nå fyren få svare selv.

Ok? Hva feiler det deg? :-\

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #39 på: 14. Nov. 2007, 18:11 »
Hvorfor legge sånt på Radar?
Hvorfor ikke gjøre det sjøl?

Billettene legges ikke ut for salg noe tidligere i England, enn de gjør på nettet.
Kan ikke du bare holde kjeft hvis du ikke har noe å komme med? Du har INGENTING med dette å gjøre. La nå fyren få svare selv.

Ok? Hva feiler det deg? :-\
Feiler meg ingenting! :) Bare så utrolig irriterende at han skal blande seg inn i ting han ikke har noe med. Er en grunn til at jeg spør radar og ikke Joakim.

Tilbake til spørsmålet mitt: Grunnen til at jeg spør Radar er jo fordi han bor i Newcastle og da kanskje har kontakter osv som har billetter til overs eller skaffer osv. Verdt å spørre! :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #40 på: 14. Nov. 2007, 22:43 »
Greit nok at jeg ikke har så mye med det, jeg skjønner bare ikke hva som er så vanskelig med å vente til mars/april, noe du etter all sannsynlighet må uansett. Greit nok, Radar skal få svare for seg selv, men jeg synes ihvertfall det er uhøflig og unødvendig å be folk man overhodet ikke kjenner om noe sånt. Men som sagt, det er meg, og bare meg.

Men ettersom dette tross alt er et diskusjonsforum, så må man vel kunne få ytre sin mening på et generelt grunnlag?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #41 på: 14. Nov. 2007, 22:55 »
Om du synes det er uhøflig får du heller ta deg en tur i kirken. Jeg spør, synes du det er en forbrytelse så får det heller være. Kommer ikke noe sted her i livet ved bare å sitte og se på! :)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #42 på: 14. Nov. 2007, 23:04 »
Oh man. La Radar svare. Grunnen til at vi spurte, var bare for å høre om han har noen "connections", som gjør det lettere for oss å få tak i billetter....

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #43 på: 18. Nov. 2007, 23:59 »
Skal til London den 15 des og sjå fulham kampen. Er det nokon muligheit for å få sei billett ilag med the toon? skal eigentlig sitte på den nøytrale tribuna(der også bortesupporterane sitter) men vil gjerne vere med i gjengen...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #44 på: 19. Nov. 2007, 00:00 »
Må vel bare følge med på hjemmesiden tenker jeg..Er du heldig legges det billetter ut til general sale..