20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167859 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #360 på: 14. Jan. 2016, 23:04 »
Bare å selge om vi får 8 mill £ for han. Jeg skjønner heller ikke hvorfor vi skal hente townsend
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #361 på: 15. Jan. 2016, 04:18 »

Bigirimana og Armstrong forlenger låneavtalene med Coventry ut sesongen. Bigi kommer neppe tilbake til oss, imidlertid spennende, og riktig etter mitt syn, å la Armstrong få resten av sesongen i Coventry. Bøtter inn mål i klubb og for en manager som lar han få utfolde seg, får selvtillit og kan utvikle seg på et "riktig" nivå.


Bigirimana er enda et navn på listen over spillere med en helt uforklarlig NUFC-karriere. Startet så ekstremt bra for så å plutselig aldri få sjansen igjen. Herregud så gira jeg ble over denne spilleren etter den debuten (og målet) mot Wigan. Har jo sett dette med flere og flere spillere de siste årene, nå sist Cabella og Thauvin. Skal sies at det ofte er noen skader involvert også, men virkelig trist at slike spillere aldri får noen fair sjanse. Får håpe historien ender annerledes for Armstrong og Aarons.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #362 på: 15. Jan. 2016, 06:37 »
Viktig tenka økonomi føre plassering i ligaen. Alt ved det normale. Kva skal me med ein spelar med PL-erfaring i nedrykksstriden. Denne klubben verte styrt so ekstremt dårleg at det ikkje er rart at med rykker ned. Sjølv med eit godt lag!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #363 på: 15. Jan. 2016, 07:02 »
http://www.dagbladet.no/2016/01/14/sport/fourfourtwo/fft/pato/milan/42739814/

Way over our heads?? Eller en siste utvei for en desperat mann...

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #364 på: 15. Jan. 2016, 07:02 »
http://www.nufcblog.com/2016/01/14/board-sells-midfielder-against-mcclarens-wishes/ og historien fortsetter. Selger mot managerens vilje. Kommer styret i Newcastle noen gang til å lære? Er forsåvidt greit å selge han, men hvis Craplaren ikke ønsker det, bør man jo høre på han, head coach eller ikke.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #365 på: 15. Jan. 2016, 09:11 »
Dragovic på vei til man utd?! Her mener jeg vi bør kaste oss på. Klassestopper med cl erfaring.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #366 på: 15. Jan. 2016, 12:57 »
Haidara ute resten av sesongen? På physioroom står han ikke oppført som skadet. Hmm. Står at Dummett er ute med hamstring. Okke som trenger vi en venstreback ASAP! Mye heller det enn Townsend. Når det er sagt er jeg glad for at vi eventuelt får inn to engelskmenn med PL-erfaring. Tror det er viktig om vi skal holde oss.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #367 på: 15. Jan. 2016, 18:05 »
Haidara ute resten av sesongen? På physioroom står han ikke oppført som skadet. Hmm. Står at Dummett er ute med hamstring. Okke som trenger vi en venstreback ASAP! Mye heller det enn Townsend. Når det er sagt er jeg glad for at vi eventuelt får inn to engelskmenn med PL-erfaring. Tror det er viktig om vi skal holde oss.
[/]

Venstreback MÅ vi ha nå. At Dummett er så elendig fremover mener jeg også er en av årsakene til at Thauvin sliter. Dummett kommer nesten aldri på overlapp. Det gjør det enkelt for motstanderen som kan støte og sikre med henholdsvis sin ving og back. Beckham var som nevnt aldri en dribler, men han ble alltid satt opp i gunstige innleggsposisjoner. Med den midtbanen vi har hatt, og med en av ligaens svakeste offensive backer har Thauvin således fått omtrent null hjelp. Hvis vi får inn backen og Shelvey begynner å levere, er sannsynligheten for at Thavin gjør det bedre mye større enn nå tror jeg. Håper bare Mclaren skjønner det også..

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #368 på: 15. Jan. 2016, 18:40 »
Tiote er ikke et must på noen som helst måte for at plassen skal holdes, og £8M er det dobbelte av hva man kunne forvente for Tiote. Bra handel. At McClaren ønsker at han blir er jo en ting, men nå ble vel ikke Saivet og Shelvey kjøpt inn for gøy heller? Dessuten liker McClaren Colback. Og med det har vi god dekning på CM og tviler McClaren blir veldig opprørt av at Tiote forsvinner, spesielt ikke om £8M reinvesteres i ny spiss. God deal. Synd at skader saboterte Tiotes karriere i Newcastle, for hvilken spiller han var for oss i to sesonger.
Black and white since 1996

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #369 på: 15. Jan. 2016, 19:09 »
Dragovic på vei til man utd?! Her mener jeg vi bør kaste oss på. Klassestopper med cl erfaring.

Tror du virkelig at Newcastle United kan konkurrere med ManU om samme spiller?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #370 på: 15. Jan. 2016, 20:27 »
http://www.nufcblog.com/2016/01/14/board-sells-midfielder-against-mcclarens-wishes/ og historien fortsetter. Selger mot managerens vilje. Kommer styret i Newcastle noen gang til å lære? Er forsåvidt greit å selge han, men hvis Craplaren ikke ønsker det, bør man jo høre på han, head coach eller ikke.

Tiote vil bort sjøl og har ønska det en god stund, hvorfor tviholde på han da? Er vel derfor vi henta Saivet, erstatter for Tiote.
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #371 på: 15. Jan. 2016, 22:08 »
Dragovic på vei til man utd?! Her mener jeg vi bør kaste oss på. Klassestopper med cl erfaring.

Tror du virkelig at Newcastle United kan konkurrere med ManU om samme spiller?

Holdt på å slå dem på tirsdag så hvorfor ikke? 😉
Neida, ser at den er far out..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #372 på: 15. Jan. 2016, 23:17 »
http://www.nufcblog.com/2016/01/14/board-sells-midfielder-against-mcclarens-wishes/ og historien fortsetter. Selger mot managerens vilje. Kommer styret i Newcastle noen gang til å lære? Er forsåvidt greit å selge han, men hvis Craplaren ikke ønsker det, bør man jo høre på han, head coach eller ikke.

Tiote vil bort sjøl og har ønska det en god stund, hvorfor tviholde på han da? Er vel derfor vi henta Saivet, erstatter for Tiote.

4 mnd til mai. Trur du ikkje at han hadde vorte verande her i 4 mnd viss me spør han fint om å redda oss frå nedrykk. No når han først har funne litt av form som han hadde i storheitstida si.
Det kan ikkje vera so vanskeleg få til. Kanskje fått til ein lika god avtale men han får ikkje reisa før me har sikra plassen. Kjekt å ha viss Saivet knekke foten i morgon( bank i bordet) eller kunn er skikkeleg dårleg.. Nei, stemmer, me har jo Anita og Colback.
« Siste redigering: 15. Jan. 2016, 23:20 av lgrinde »

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #373 på: 16. Jan. 2016, 07:31 »
Hvis han selv ønsker seg bort, så er det en annen ting. Likevel gjentar historien seg når det kommer til overkjøring av den som styrer laget. Dersom vi nå kjøper townsend for en drøss med penger, så blir jeg ikke klokere. Det er en ny utgave av obertan, til en usaklig pris. Hent en hurtig goalgetter og oppgrader forsvaret i stedet
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #374 på: 16. Jan. 2016, 09:11 »
http://www.nufcblog.com/2016/01/14/board-sells-midfielder-against-mcclarens-wishes/ og historien fortsetter. Selger mot managerens vilje. Kommer styret i Newcastle noen gang til å lære? Er forsåvidt greit å selge han, men hvis Craplaren ikke ønsker det, bør man jo høre på han, head coach eller ikke.

Tiote vil bort sjøl og har ønska det en god stund, hvorfor tviholde på han da? Er vel derfor vi henta Saivet, erstatter for Tiote.

 Kjekt å ha viss Saivet knekke foten i morgon( bank i bordet) eller kunn er skikkeleg dårleg.. Nei, stemmer, me har jo Anita og Colback.

Hehehe! Jeg tror ikke Colback og Anita har de fysiske forutsetningene for å lykkes i PL. Man trenger fysikk eller tempo. Anita synes jeg mangler fysikken, han dekker rom, men skremmer ingen. Colback er en utholdende og fysisk spiller, men han tror jeg er en av de treigeste spillerne i PL. Det gjør at selv om han løper mye dekker han ikke tomrommene raskt nok.

Forhåpentligvis vil Saivet gi oss det vi trenger. På den andre side har det vært fryktelig gøy å se Tiote i gammel form. Han er et fysisk monster som alle motstandere frykter. Når han er i slag kommer hans marginale spill til vår fordel også fordi han ikke er redd for å spille seg ut av pressede situasjoner. Jeg glemmer aldri debutkampen hans borte mot Everton. I følge statistikken for den kampen traff han på absolutt alle pasningene.