20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #150 på: 29. Des. 2015, 10:20 »
Kan jo gjenta meg til jeg er blå - men Mike Ashley er jo det aller verste som har skjedd Newcastle United så lenge jeg har fulgt oss.
Og ting ser dessverre ikke ut til å endre seg stort heller. Møkkamann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #151 på: 29. Des. 2015, 11:05 »
Linkes hyppig til Henri Saivet. Middelmådige franske vinger føler jeg vi har hatt vår dose av for en god stund....
« Siste redigering: 29. Des. 2015, 11:43 av lefsen »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #152 på: 29. Des. 2015, 11:18 »
Kan jo gjenta meg til jeg er blå - men Mike Ashley er jo det aller verste som har skjedd Newcastle United så lenge jeg har fulgt oss.
Og ting ser dessverre ikke ut til å endre seg stort heller. Møkkamann.

Absolutt. Klubben vår er dømt til å fortsette i det samme gamle sporet så lenge Mike (C)Ashley eier den.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #153 på: 29. Des. 2015, 11:42 »
Linkes hyppig til Henri Saivet. En middelmådig fransk ving føler jeg vi har hatt vår dose av for en god stund....

Høyres ut som rette mannen å henta til nedrykksstriden!  ;D

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #154 på: 29. Des. 2015, 14:35 »
Linkes hyppig til Henri Saivet. Middelmådige franske vinger føler jeg vi har hatt vår dose av for en god stund....

Har ikke Saivet blitt omskolert til en mer sentral, drivende indreløpertype?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #155 på: 29. Des. 2015, 14:44 »
I de få kampene jeg har sett, så stemmer det torfinn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #156 på: 29. Des. 2015, 14:46 »
Hva er da så planen her? Det høres jo da ut som om en spiller i Sissoko/Wijnaldum-sjiktet, og ikke det vi egentlig trenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #157 på: 29. Des. 2015, 15:56 »
Vi burde jo ha minst 4 nye spillere som allerede tropper opp på Benton på fredag.
Henter vel Sibierski på lån
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #158 på: 29. Des. 2015, 18:00 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-10million-swoop-alan-dzagoev-7087438

Linkes til denne fyren i dag. Er vel av typen vi trenger, men om han er typen? Noen med litt mer oversikt på spiller og nivå på den russiske ligaen?
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #159 på: 29. Des. 2015, 18:03 »
Han spiller vel mest tier av det jeg har sett. Var heftig lovende for noen år siden men ikke typen vi trenger tror jeg git...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #160 på: 29. Des. 2015, 19:44 »
Kan nok gjøre en god jobb litt dypere sentralt også.
Dzagoev hadde vært moro, såfremt vi kan bruke han eller noen andre dypere i midtbanetrioen..

Ang Saivet, så kan han jo spille både kant og sentral midtbane, håper det er planen å bruke han dypt sentralt, eller flytte Sissoko ned i så fall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #161 på: 30. Des. 2015, 00:27 »
Finnes det ikke andre land å speide i enn Frankrike?!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #162 på: 30. Des. 2015, 13:54 »
Kan nok gjøre en god jobb litt dypere sentralt også.
Dzagoev hadde vært moro, såfremt vi kan bruke han eller noen andre dypere i midtbanetrioen..

Minner meg litt om den gang (2007/08) da vi var sterkt linket med Andrei Arshavin da Allardyce og senere Keegan ledet klubben.

Alan Dzagoev er utvilsomt en god og spennende spiller, kanskje også den typen vi trenger. Har enormt mange assist og også veldig bra med mål til å være offensiv midtbanespiller. Men det er i den russiske ligaen. Premier League er noen hakk opp.
Dzagoev har vært god for det russiske landslaget og bevist sine ferdigheter i internasjonale konkurranser som EM.
Sammenlignet med alle de franske spillerne vi er linket med er jo Dzagoev i mine øyne mye mer spennende.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #163 på: 30. Des. 2015, 17:03 »
Sånn eg ser det så trenger vi minst 3 spillere dette vinduet. Ein sentral midtbanespiller, ein midtstopper og ein spiss. Dette er minstekravet slik eg ser det. Og midtstopperen og den sentrale midtbanespilleren bør gå rett inn å forsterke laget. Colo ut, sammen med enten Anita eller Colback. Dette skjer aldri fordi klubben det er snakk om er vår klubb, Newcastle. Tipper vi ender opp med ein fysisk puslete fransk back og at Shola Ameobi kommer tilbake på nødlån etter at vi ikkje klarer å henta alle dei kvalitetsspillerene vi har i siktet, da dei er for dyre. Nedrykk neste.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #164 på: 30. Des. 2015, 17:03 »
https://twitter.com/milesstarforth

Steve McClaren says fit-again striker Emmanuel Riviere will be 'like a new signing'. #nufc

Blir med dette i januar.