20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #135 på: 26. Des. 2015, 19:18 »
Trenger:

- Venstreback, en som kan gå inn som førstevalg
- Høyreback, backup for Janmaat
- Midtstopper, førstevalg, gjerne en med hodestyrke
- Kreativ, dyp sentral midt, førstevalg
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #136 på: 26. Des. 2015, 20:57 »
Alle ser at vi trenger dette bortsett fra de som tar beslutninger i klubben. Viser jo bare at vi ikke har ambisjoner enn annet å flyte over streken.


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #137 på: 26. Des. 2015, 21:05 »
Grunnen til at Obertan blir nevnt er fordi folk, inkludert meg, ser på han og Towsend er veldig like ute på fotballbanen. De tar dumme valg igjen og igjen og igjen, og ingen av de ser ut til å lære av sine feil. De gjentar jo de samme feilene hver eneste gang de er på en fotballbane. Dårlig valg, idiotiske valg og latterlige valg, krydret med en OK kamp en sjelden gang. Dette har begge bevist igjen og igjen og igjen, og spør du meg er det ikke uten grunn at supportere av Newcastle misliker fotballspilleren Obertan og at supportere av Tottenham misliker fotballspilleren Townsend så mye som de gjør.

Morsomt at du nevner Townsend og landslaget forresten, for jeg har inntrykk av at de fleste Englandsupportere vil ha han så langt unna landslaget som overhodet mulig, og ser på'n som helt håpløs. Mulig dette er feil, men hver gang jeg leser noe som Towsend på et forum, så er det negativt uavhengig av hvilket klubb- eller landslag personen holder med.

Du må gjerne ønske deg Townsend til klubben, men det gjør ikke jeg. Frustrerende spiller, på lik linje som f.eks Obertan.

Nok om dette fra min side.

Jeg er enig i det du skriver om Obertan, men jeg har ikke nevnt han med et ord her og rangerer han heller ikke som en NUFC spiller da jeg ikke anser han som god nok.

Angående Townsend så leser ikke jeg rundt på diverse engelske forum i forbindelse med engelske landskamper. Men statistikken 3 mål på 10 kamper, der halvparten eller fler har vært relativt sene innbytter opptredener, så skjønner jeg ikke helt hva de klager etter.

Dessuten så hadde Townsend flere gode kamper i Tottenham sin gode periode etter Andre Villas Boas fikk fyken og Tim Sherwood ledet laget. Da var Tottenham ganske gode over en lengre periode. Han hadde også en god periode under Pochettino forrige sesong. Så at det bor noe fotball i han er jo utvilsomt.

Å sammenligne Townsend med Obertan synes jeg er meget drøyt. Sistenevnte blir snart 27 år, har vært i PL siden 2009/10 og har aldri levert over en periode, kun enkelte kamper, både i ManU og i NUFC. Obertan er en spiller som i en årrekke har slitt i PL. Det gjør han derimot ikke til en fullstendig ubrukelig spiller, kanskje han bare ikke passer inn i PL? Det har vært mange av dem og flere vil det bli.



PS! Jeg legger også merke til at du hver gang jeg nevner en engelsk spiller så er du kjapt ute med å latterliggjøre dette. Jeg nevnte at jeg kunne ønske meg Cleverley til NUFC på free transfer da han var tilgjengelig. Det var også noe av det dummeste du hadde hørt. Har vært god for Everton og var en gigant idag. God med ballen og ladet skuddfoten noen ganger der han ble blokkert. En stor bidragsyter i Martinez sin possession orienterte fotballfilosofi.
« Siste redigering: 26. Des. 2015, 21:33 av Frode »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #138 på: 28. Des. 2015, 12:53 »
Hva synes folket om en spiller som Sam Byram? kan bekle hele høyre-siden og er på free transfer til sommeren. Putta igjen i går og ser ut til å være på vei bort fra Leeds.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #139 på: 28. Des. 2015, 13:14 »
Hva synes folket om en spiller som Sam Byram? kan bekle hele høyre-siden og er på free transfer til sommeren. Putta igjen i går og ser ut til å være på vei bort fra Leeds.

Må da være et ok alternativ som backup/konkurranse for Janmaat? Vært linket til Byram før såvidt jeg husker.
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #140 på: 28. Des. 2015, 15:05 »
Frode, alle britiske spelara verte latterleggjort her inne. Bør helst vera ein "frekk og deilig" franskmann.
Teink om me kunne fått tak i nokon med litt erfaring frå PL!!!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #141 på: 28. Des. 2015, 15:15 »
Frode, alle britiske spelara verte latterleggjort her inne. Bør helst vera ein "frekk og deilig" franskmann.
Teink om me kunne fått tak i nokon med litt erfaring frå PL!!!
Samme hvor dem kommer fra så lenge dem er gode nok. Townsend er ikke god nok i mine øyne, uavhengig om han er britisk eller fransk.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #142 på: 28. Des. 2015, 17:53 »
Mon tro hvor stor risk ledelsen er villig til å ta dette vinduet?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #143 på: 28. Des. 2015, 17:54 »
Keeper???

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #144 på: 28. Des. 2015, 17:56 »
Må hente PL spillere. Kan ikke gamble på spillere som bruker 6 mnd å bli kjent nå.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #145 på: 28. Des. 2015, 17:58 »
Keeper???
Spiss, sentral midt, venstre back, ving?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #146 på: 28. Des. 2015, 18:09 »
Keeper???
Spiss, sentral midt, venstre back, ving?

Og en ny manager, nei vent, head coach heter det i disse dager....
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #147 på: 28. Des. 2015, 23:28 »
Frode, alle britiske spelara verte latterleggjort her inne. Bør helst vera ein "frekk og deilig" franskmann.
Teink om me kunne fått tak i nokon med litt erfaring frå PL!!!
Samme hvor dem kommer fra så lenge dem er gode nok. Townsend er ikke god nok i mine øyne, uavhengig om han er britisk eller fransk.

Er han ikkje god nok for eit botnlag i PL? Eg skal vera sopass ærleg at eg har sett for lite av han, so eg kan ikkje svara på det spørsmålet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #148 på: 29. Des. 2015, 09:34 »
Jeg tror McClaren har så godt som ingenting å si. Se på troppen vår, se på kjøpene våre de siste årene. Det er kun fremtidig profit som gjelder. Det har vi mange eksempler på. Bør ikke lenger tilbake enn sommeren. McClaren ville ha Austin, Carr ville ha Mitrovic. Omtrent samme overgangssum, men Mitrovic kan selges for det dobbelte om han lykkes. Det er det som betyr noe i Newcastle.

DETTE!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #149 på: 29. Des. 2015, 09:38 »
Vi leter vel sikkert etter en ving fordi vi ikke har en eneste ving i klubben som presterer.

Dette blir resultatet av det jeg siterte over. Vi leter da etter en "striker" i hvert jævla vindu, har gjort i flere år. Dette til tross for at det ble kjøpt en dyr spiss i sommer. Jeg tror Mitrovic vil komme til å prestere i PL, han har alle forutsetningene, men han er ung og ny i PL og MÅ derfor få tid på seg.

Derimot er han kjøpt med forventninger som gjør at han IKKE kan få tid på seg. Newcastle United kjøper spillere etter en business modell, IKKE etter en blueprint for hvordan man skal bygge et lag og en klubb som kan oppnå suksess -dessverre.