20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny manager/trener.  (Lest 16920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Ny manager/trener.
« på: 26. Juni 2019, 09:17 »
Katastrofetenkning, men jeg oppretter en egen tråd for ny manager.  Her kan vi spekulere overgangsrykter. I tillegg kan dere kanskje si noe om hvem tror dere vi får? Og hvem er drømmesigneringen? Og hvem er skrekkscenarioet?

Som nevnt i en annen tråd av meg: Tatt forutsetningene under betrakning vil jeg være fornøyd med Eddie Howe fra Bornmouth, ung og lovende som har fått til mye med lite. Skrekken er Steve Bruce, Ranieri eller noe lignende.
« Siste redigering: 26. Juni 2019, 09:43 av Thomas »

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #1 på: 26. Juni 2019, 12:09 »
Ja, kommer vel ikke som noe sjokk at den managern som takker ja til denne jobben vil ha en oppoverbakke fra dag en.

Jeg kan si det at jeg håper på en verdensklasse-manager (som da kanskje er ny eieres valg) eller enn caretaker (som kan gå på dagen med nye eiere).

Med en gang jeg ser Steve Bruce med skjerfet på stadion, signert en 3-årsavtale, så er det game over. Og det er det jeg har på følelsen vil skje. Kan godt slenge på Moyes som en het kandidat her også.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #2 på: 26. Juni 2019, 14:03 »
Tipper Chris Hughton eller David Moyes. Kanskje Mike Arteta.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #3 på: 26. Juni 2019, 14:35 »
Van Bronckhorst gått ut å lansert seg selv. Blir vel like bra som Frank de Boer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #4 på: 26. Juni 2019, 16:03 »
Hvorfor skal Ashley ansatte en ny manager om han vet at klubben blir solgt om "si 2 uker"

Det kommer nok en pressemelding med hvem som blir ny manager samtidig som at ryktene om salg av klubben blir lagt død.

Det er jækla vanskelig å være supporter av Newcastle fremover, men for min del ønsker jeg klubben ned ettersom ny manager kommer til å være en nikkedukke.

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #5 på: 26. Juni 2019, 16:19 »
Rart å skrive, men jeg gir egentlig helt faen i hvem det blir. Mourinho, Pardew eller Tom Nordlie, det spiller ingen rolle. Denne klubben er så rævkjørt uansett.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #6 på: 26. Juni 2019, 16:42 »
Får håpe det kommer en pressemelding snart, som bekrefter at klubben er solgt og en dugelig manager er signert.

Kommer en ny nikkedukke for Ashley, tror jeg seriøst ikke jeg orker følge med lenger.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #7 på: 26. Juni 2019, 17:13 »
Hvem tror du blir ny manager da, TooN? Klopp eller Guardiola?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #8 på: 26. Juni 2019, 18:50 »
Alt. 1: Ved ny eier: Jose Mourinho eller Benitez.

Alt. 2: Ved Mike: Garry Monk, Sean Dyche, Chris Hughton, Claudio Ranieri, Mikel Arteta, David Moyes, Steve Bruce, Avram Grant, Roy Keane eller Mark Hughes.

De fleste kan nok være nikkedukker om et tilbud på 30-40 Mill. Norske kroner i året skulle dukke opp. (Selvsagt ikke Benitez noe mer, ei heller Mourinho). 

Eneste jeg kanskje kunne vurdert som ok på alt. 2 Er Ranieri, men blir ikke akkurat "Over the moon" av den grunn. Avskjeden til Bentiez har gjort meg svært usikker på Newcastles fremtid.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #9 på: 26. Juni 2019, 20:26 »
Jeg er jævlig spent på hva som skjer nå den siste uka.

Nå har ashley sagt han ønsker svar fra Sheiken angående takeover.

Om sheiken blir ny eier tror jeg fort rafa eller Mourinho, men blir det ingen ny eier så kan ashley velge hvem han vil, men han velger en uten ambisjoner som Bruce...


Steven Gerrard eller Arteta kan også være aktuelle.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #10 på: 26. Juni 2019, 21:01 »
Var vel noen som meldte at klubben hadde sagt de ikke hadde planer om å ansette en av de "gamle kara".

Arteta ser jeg på som spennende. En voldsom gambling, men absolutt spennende!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #11 på: 26. Juni 2019, 21:24 »
Skulle jeg velge noen av dem nye gutta kunne jeg tenkt med Steven Gerrard eller Lee Bowyer

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #12 på: 26. Juni 2019, 21:56 »
Skulle jeg velge noen av dem nye gutta kunne jeg tenkt med Steven Gerrard eller Lee Bowyer
Tar med seg Kieron Dyer som assistent?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #13 på: 26. Juni 2019, 21:58 »
Er Joke Inhere i live da? I såfall setter jeg penger på han i en spesialtilpasset rolle som manager/DoF/akademisjef/materialforvalter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny manager/trener.
« Svar #14 på: 26. Juni 2019, 22:37 »
Ja, han og speiderteamet hans kunne vi kanskje trengt! 😉

Barton nevnes nå, men han kan da umulig ville jobbe under Ashley (men spørs om ikke pipa får en annen lyd, når han får en stor mulighet...)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒