20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny venstreback!  (Lest 7933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #30 på: 24. Okt. 2005, 17:10 »
Ka med både Glen Johnson og Bridge. Da hadde jeg jubla høyt og lenge!
Da har vi et glimrende backtalent til å utfordre Carr om plassen, og vi har en av ligaens beste venstrebacker i Brigde!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #31 på: 24. Okt. 2005, 17:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ka med både Glen Johnson og Bridge. Da hadde jeg jubla høyt og lenge!
Da har vi et glimrende backtalent til å utfordre Carr om plassen, og vi har en av ligaens beste venstrebacker i Brigde!

Ja takk, mer enn gjerne!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #32 på: 25. Okt. 2005, 19:31 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg ser på Wayne Bridge og Julio Arca blant annet som glimrende alternativer som venstrebackkjøp.


Wayne Bridge, Ja!  Julio Arca, NEI, NEI, NEI!!

For det første er han ikke noe særlig til spiller, for det andre er han i Sunderland!
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #33 på: 25. Okt. 2005, 19:31 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg ser på Wayne Bridge og Julio Arca blant annet som glimrende alternativer som venstrebackkjøp.


Wayne Bridge, Ja!  Julio Arca, NEI, NEI, NEI!!

For det første er han ikke noe særlig til spiller, for det andre er han i Sunderland!
ancs and Scousers, go to H***!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #34 på: 25. Okt. 2005, 19:36 »
Jeg syns Julio Arca virker meget spennende, og vi har jo vært linket til ham i alle de siste års overgangsvinduer. Spennende back med stor kapasitet fremover på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #35 på: 26. Okt. 2005, 20:18 »
hmm han har jeg aldri hørt om...hvor spilelr han ?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ny venstreback!
« Svar #36 på: 26. Okt. 2005, 22:39 »
isj
Toon, Toon,
Black and white army

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #37 på: 26. Okt. 2005, 23:21 »
Ingen på Sunderland er god nok for Newcastle. Om det er noen må det vare en spiss. Shearer og Ameobi holder ikkje nivået.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #38 på: 26. Okt. 2005, 23:58 »
Julio Arca er i allefall bedre enn Babayaro...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #39 på: 27. Okt. 2005, 13:22 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Julio Arca er i allefall bedre enn Babayaro...


Mhm. Uten tvil. Han var blant annet utrolig god mot LFC, og er svært god offensivt. God teknikk, og fungerer sikkert meget bra også som venstreving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #40 på: 27. Okt. 2005, 14:56 »
Jeg har ingen problemer med å si at Arca er meget god, men jeg har store problemer med å akseptere en Sunderland-spiller i Newcastle-drakt. Du kan gjerne være født mackem, for den del, men har du først blitt en legende i Mackem-drakta, så vil jeg overhodet ikke se deg i den sorte og hvite drakta. Samme hvor god du måtte være.

Tror nok de fleste Sunderland-fans (finnes de?) vil karakterisere Arca som uerstattelig. Han er lagets klart klart beste spiller. Arca er ikke født mackem på noen som helst måte, og jeg tror ikke han selv ser så ille på det å flytte et par mil nordover. Men jeg klarer bare ikke Sunderland-legender i Newcastle-drakt.

Det får holde med "pop" Robson, en av heltene fra 1969. Dessuten så ble jo han en legende i vår drakt først.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #41 på: 27. Okt. 2005, 16:09 »
Jeg har ingen problemer med å kjøpe Arca fordi han er Sunderlands beste spiller. Jeg ville heller gledet meg stort over at vi faktisk hadde kjøpt ham :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ny venstreback!
« Svar #42 på: 27. Okt. 2005, 16:43 »
Jeg ville stilt et spørsmålstegn ved hvor lenge Shepherd hadde overlevd om vi hadde kjøpt Arca.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #43 på: 27. Okt. 2005, 17:27 »
Så lenge han er god nok synes jeg ikke det har noe å si at han har spilt i Sunderland. Men det er vel kanskje andre som har andre synspunkter på det?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #44 på: 27. Okt. 2005, 23:54 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg ville stilt et spørsmålstegn ved hvor lenge Shepherd hadde overlevd om vi hadde kjøpt Arca.

Det er selvsagt et viktig poeng. Sunderland er jo forbudt område blant newcastle-fans. Dessuten er vel heller ikke Arca spesielt populær hos Toon Army.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon