20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Neste stjerne kjøp?  (Lest 16673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #30 på: 09. Des. 2007, 17:26 »
Det som er sikkert er at vi virkelig trenger et skikkelig anker på midtbanen. Vi er meget dårlige der. Hvem som kan bekle den plassen er jeg usikker på. Men vi trenger iallefall en stor sterk å passningssikker spiller som ikke lar seg stresse.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #31 på: 10. Des. 2007, 08:40 »
Det som er sikkert er at denne Diego hadde vært et stjernekjøp. Jeg har fulgt Werder tett i flere år nå, å himmel å hav for en spiller. En som hadde forsterket oss vesentelig, dette hadde vært et kupp folkens. LØP Å KJØP.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68737
Samtidig henter vi Arshavin i Januar, så blir vi virkelig mye sterkere i den offensive biten.,.
Samtidig etter en helgs tenking, sier jeg ja takk til BROWN, han har faktisk imponert meg veldig denne sesongen.(legger meg flat ;) )
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #32 på: 10. Des. 2007, 10:04 »
For å svare direkte på tråd-tittelen: van der Vaart blir første stjernekjøp t Ashley! :)

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #33 på: 10. Des. 2007, 17:27 »
hadde vært en drøm og fått van der vart eller diego.. men skjønner ikke hvorfor de ville komme til en middelmådig pl klubb. Har lest litt rykter rundt disse to og det er mange store europeiske klubber ute etter dem. Vi kan garantere mye spilletid og høye lønninger, og det må jo være godt for noe.

jeg tørr allikevell ikke tro på at vi får noen av dem.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #34 på: 10. Des. 2007, 23:08 »
Da for jeg vel være den dristige av oss?? hehe.
De kommer begge 2, både Diego å Van der Vaart 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #35 på: 11. Des. 2007, 01:25 »
Visst Big Sam kan få Diego for kun £10Mill vil jeg virkelig bli overrasket. Tror nok prislappen er nærmere £20Mill! Han har vel så å si nettopp signert, har han ikke. Men for all del- spennende navn. Har ikke sett så mye til han, men når man i en alder av 22 har over 20 kamper på midtbanen til Brasil tar jeg det som et kvalitetstegn uten å mukke. Så Diego eller Van der Vaart er likegyldig for meg! Men nå ser jeg det ikke som veldig sannsynlig at en brasilianer skal velge kalde nordøst england foran sydligere europa. Men i dette gamet vet man aldri. En gang må jo en brasilianer lykkes i Newcastle (og England for den del).
I utgangspunktet tror jeg dog en nederlender har større sjanse for å takle fysikken og arbeidsmoralen som kreves i PL enn en brasilianer.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #36 på: 11. Des. 2007, 03:18 »
At vi har Cacapa kan jo være ein fordel om vi skal hente folk fra det Sør-amerikanske kontinentet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #37 på: 11. Des. 2007, 09:23 »
Ikke vær redd for fysikken til Diego folkens, den holder mer enn høy standard. Mannen har alt en offensiv å kreativ midtbanespiller skal ha å trenger.
Å han har spilt noen år i Werder allerede, om han akkurat har skrevet ny kontrakt er jeg meget usikker på??
Van der Vaart holder å høy standard, akkurat det samme som Diego, begge har en utrolig løpskapasitet itilegg.
Få inn begge de 2, sammen med en Edmilson eller Gilberto eller en annen glimrende defensive ballvinner å vi har en forykende midtbane, uansett formasjon ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #38 på: 11. Des. 2007, 14:18 »
Hoerte nettopp paa radioen at Sam oensker Edmilson fra Barcelona, men ikke foer til sommeren. I tillegg har han vaert i kontakt med Djurgaarden og har hoeyre midtbanespiller Lance Davids paa proeve denne uka derfra.
« Siste redigering: 11. Des. 2007, 14:22 av Radar »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #39 på: 11. Des. 2007, 18:21 »
Jeg har sett nyheten om Edmilson på diverste nettaviser i dag. Litt synd, men hvis han ennå ikke er kvitt skadeproblemene, så er det kanskje like greit å vente til sommeren. Butt holder i massevis ut sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #40 på: 11. Des. 2007, 23:35 »
Davids er vel høyreback som også kan spille høyre midtbane. Det virker til å være midt i blinken isåfall. Mark Hughes skal ha han på prøvespill for andre gang ettersom han ble imponert over han først gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #41 på: 11. Des. 2007, 23:39 »
Noen som vet noe mere om denne Svensken?
Alsri hørt om han, er han ung, er han god, hva er han beste egenskaper?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #42 på: 11. Des. 2007, 23:40 »
Butt holder i massevis ut sesongen.

Nei! Han holder absolutt ikke i massevis! Greit nok som en nødløsning, men jeg vil ha en defensiv midtbanespiller inn i januar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #43 på: 11. Des. 2007, 23:42 »
Godeste Davids er ikke svensk, men en landsmann av Matty Pattison.
At Big Sam ønsker en defensiv midtbanespiller bevitnes jo i at han vil ha Edmilson ihvertfall. Håper også at Butt blir mer en backup enn en fast førstelagsspiller, selv om han selvfølgelig får alt for mye dritt mot seg inne her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Neste stjerne kjøp?
« Svar #44 på: 12. Des. 2007, 14:41 »
http://www.norskefans.com/england/artikel.asp?id=11374 Swindon midtstopper linkes til oss.

"I tillegg er også Portsmouth og Newcastle ute etter å sikre seg ungguttens underskrift, og i følge ryktene vil Newcastle være klar til å by £500,000 + prosenter, når overgangsvinduet åpner igjen i januar."

Hyggelig å se at vi blir linket til unge spillere selv om jeg ikke vet noe om spilleren.