20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Murphy nærmer seg?  (Lest 2792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Murphy nærmer seg?
« på: 20. Jan. 2006, 14:18 »
Charlton sin manager, Alan Curbishley, har sagt at han ønsker å styrke midtbanen og det ser vi på som at Lee Bowyer er på vei til London. Graeme Souness ønsker seg Charlton sin sentrale midtbanespiller Danny Murphy motsatt vei, men da Charlton krevde £2M i tillegg til Bowyer, så det ut til at overgangen skulle kollapse.

Men Curbishley har gitt positive signaler de siste dagene og partene skal nå nærme seg enighet om en overgang for begge spillerne.

Bowyer har lenge lengtet hjem til London og har allerede kjøpt seg ny villa der.
http://www.newcastle.no/nyheter/nyhet5.htm
_________________________________________________________________

Herlig! Ut med Bowyer og inn med Murphy!  :D
Får bare håpe dette stemmer...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Murphy nærmer seg?
« Svar #1 på: 20. Jan. 2006, 17:34 »
Åh, Murphy er en mann etter mitt hjerte! En erfaren type, som det er lite tull med. Forhåpentligvis.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Charlton - Addicks monitor Finnish ace
« Svar #2 på: 20. Jan. 2006, 18:29 »
Alan Curbishley has admitted he wants to add another two players to his squad before the transfer window closes and a midfielder is among his priorities.
http://217.158.112.238/vsite/vcontent/content/transnews/0,10869,5034-169529-19728-36699-225688-13916-5024-layout104-186747-news-item,00.html
___________________________________________________________________
Flott, en midtbanespiller...får håpe dette kan bety at et bytte med Bowyer og Murphy er innen rekkevidde! :D

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Re: Charlton - Addicks monitor Finnish ace
« Svar #3 på: 20. Jan. 2006, 18:41 »
Sitat fra: "17Parker"
Alan Curbishley has admitted he wants to add another two players to his squad before the transfer window closes and a midfielder is among his priorities.
http://217.158.112.238/vsite/vcontent/content/transnews/0,10869,5034-169529-19728-36699-225688-13916-5024-layout104-186747-news-item,00.html
___________________________________________________________________
Flott, en midtbanespiller...får håpe dette kan bety at et bytte med Bowyer og Murphy er innen rekkevidde! :D

Dette tyder vel egentlig ikke på at han har tenkt å kvitte seg med noen akkurat...

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Murphy nærmer seg?
« Svar #4 på: 20. Jan. 2006, 19:38 »
Newcastle United - Midfielder move ruled out
Charlton Athletic manager Alan Curbishley has rubbished rumours that Danny Murphy could leave the Valley for Newcastle United, writes Alan Dudman.
http://217.158.112.238/vsite/vcontent/content/transnews/0,10869,5034-169529-19728-36699-225743-13916-5024-layout104-186747-news-item,00.html
______________________________________________________________
 :evil:  :cry:

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Murphy nærmer seg?
« Svar #5 på: 22. Jan. 2006, 15:06 »
Danny Murphy er ikke idag engang på benken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Murphy nærmer seg?
« Svar #6 på: 22. Jan. 2006, 15:41 »
En fullstendig skandale om Souness får mandat til å signere spillere i januar.

Det vil være totalt uakseptabelt, og en ren provokasjon. De som tror at elendigheten kun har rot i skadeproblemer, har null grep om virkeligheten.

Jeg velger å sitere nufc.com:

"Yes, talent is missing - but so apparently is heart, desire, pride, organisation and motivation."

Og hvem har ansvaret for heart, desire, pride, organisation and motivation? JO, GRAEME SOUNESS!!

Freddy Shepherd skyter seg selv i foten om han henter Danny Murphy slik tilstandene er nå. Hvis han tror det kan roe gemyttene, og få alle til å trekke i samme retning, tar han skrekkelig feil. Denne gangen kommer ingenting til å roe seg før manageren er fjernet. Selv ikke om man hentet hele A-laget til Barcelona kommer Souness noen gang til å bli akseptert.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Murphy nærmer seg?
« Svar #7 på: 22. Jan. 2006, 16:30 »
Jarle har nok rett her. Alle vet at lag ofte får et løft når nye klassespillere hentes inn, hvis de er bedre enn de man har tilgjengelig. Men alikevel vil nye spillere løse minimalt av Newcastles enorme problemer nå, og det ville være en skandale å la Souness hente nye spillere for gastronomiske summer når man ser hva han har oppnådd til nå. Det spørs jo også hva som evt ville skjedd med nye spillere som hadde kommet til klubben nå i Januar... Er jo en kjent sak at folk som mistrives i jobben har lettere for å bli sykmeldt og være det over lengre perioder. Det er vel ikke helt unaturlig å anta at det er likt i en fotballklubb og spillere som er mye skadet?

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Murphy nærmer seg?
« Svar #8 på: 31. Jan. 2006, 11:53 »
Murphy er klar for spurs.

Han hadde vært en veldig god forsterkning for oss. Men dne gang ei...


Fra en annen side, tror jeg det ville blitt et "luksus"-problem for oss når alle er blitt skadefrie (om det en gang skjer). Da hadde vi fått veldig mange sentrale midtbanespillere.

+ at jeg synes ikke Sougy skal få mere penger å strutte med! ahn har fåt nok, å vel så det....
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!