20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?  (Lest 11292 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

  • Gjest
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #30 på: 14. Des. 2005, 17:15 »
Det er bare vi to som skjønner oss på norsk fotball. De fleste andre ( unntatt mackems ) forstår seg bare på engelsk fotball.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Re: Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #31 på: 14. Des. 2005, 17:18 »
Marius Johnsen - Nei. Ikke bedre enn Baba. Skal man først kjøpe inn en ny venstreback, så må vedkommende være bedre enn Baba. Johnsen er knapt nok en middelmådighet i internasjonal fotball. Har bare 1 god sesong bak seg i Start.
Doffen Hæstad - Spennende spiller, men jeg hadde helst sett han fått minst 1 år til på baken i Tippeligaen.
Per C. Skjelbred - Meget spennende spiller. Men, for hans egen del er nok 1 sesong eller 2 til i TL for å modnes ikke dumt. Uansett, en som Newcastle bør ha et øye med. Kan bli meget stor i norsk målestokk.
Thorstein Helstad - Nei, nei, nei...
Robert Koren - Prestert i tippeligaen, men tror han ikke er god nok for PL rett og slett.
Martin Andresen - Overrated. Får holde seg til å spille bridge i Bergen.
Håkon Opdal - En middelmådighet i tippeligaen. Kanskje god nok som 3. eller 4.valg i Newcastle.
Paul Scharner - Helt klart god, men god nok?

Når jeg forøvrig leser folk snakke om å dra ut for tidlig, så er jeg litt delt i det synet. Enkelte spillere er gode og modne nok til å dra til utlandet i ung alder, for eksempel Jon Arne Riise som har hatt en meget fin karriere så langt. Likevel, så finnes det eksempler på det motsatte.

Jeg ser helt klart fordelen i at Doffen, Litj-Per og Lillebror blir i alle fall en sesong til i tippeligaen for å fortsette utviklingen. 1 god sesong i tippeligaen og glimt av en kommende storspiller behøver ikke å bety at vedkommende er klar for å dra til utlandet. Likevel, så hadde jeg ikke blitt forbannet om Newcastle hadde fått kloen i for eksempel Per Ciljan Skjelbred.
Carr har altfor få landskamper for England!

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #32 på: 14. Des. 2005, 20:43 »
Huff of huff! kan dere ikke bare innse at det er ikke en JÆVLA spiller i dagens TL som kunne ha vists seg frem i Newcastle-trøya.. den siste TL spilleren som hadde PM klasse, var Gamsten. Han var linka til Newcastle, men havna i Blackburn. Og glad er jeg for det.. Vi har et mye større navn i Luque, og snart kanskje N`Zogbia.

Om jeg må driste meg til å si noen må det være Daniel Fredheim Holm, som under rett manager er et myye større talent en ole, dole doffen bla bla bla og de derre.. Fotballen ligger i hodet og beina, ikke i lungene, som i doffens tilfelle..

 :twisted:
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #33 på: 15. Des. 2005, 17:13 »
Daniel Fredheim Holm sliter voldsomt med å prestere i Vålerenga, også skal han plutselig være god nok for Premier League og sitt favorittlag Newcastle?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #34 på: 15. Des. 2005, 17:25 »
Er Newcastle Holm's favorittlag?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #35 på: 15. Des. 2005, 17:28 »
Sitat fra: "Lasse"
Er Newcastle Holm's favorittlag?

Innbiller meg å ha hørt det en eller annen gang ja.
Sammen med RBKs Micke Dorsin og Lille-Per Skjelbred så er han visst en av få fotballspillere i Norge som er Newcastle-supportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #36 på: 15. Des. 2005, 17:31 »
Hmm... En fornuftig mann i Enga?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #37 på: 15. Des. 2005, 17:39 »
Sitat fra: "Lasse"
Hmm... En fornuftig mann i Enga?

En av to, i så tilfelle.
Riktignok heier ikke Arni på Newcastle. Ihvertfall ikke etter det jeg vet, men for meg er han fortsatt en helt. Og jeg går ut ifra at de fleste skjønner hvorfor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

  • Gjest
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #38 på: 15. Des. 2005, 20:05 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Lasse"
Hmm... En fornuftig mann i Enga?

En av to, i så tilfelle.
Riktignok heier ikke Arni på Newcastle. Ihvertfall ikke etter det jeg vet, men for meg er han fortsatt en helt. Og jeg går ut ifra at de fleste skjønner hvorfor.


Joda, han var helt for meg en stund også. Du tenker på tabben han gjorde mot dere på Ullevåll, ikke sant!?  :P

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #39 på: 15. Des. 2005, 20:56 »
alle gjør tabber.heter mennesklig!.Er ikke roboter heller .en av veldig få tabber.En av tippelig beste keeper !!.ÆRE VÆRE VÅLERENGA.Fredheim Holm er newcastle supporter ja .Kan jeg bekrefte 100%
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #40 på: 16. Des. 2005, 00:34 »
Sitat fra: "Joakim"
Daniel Fredheim Holm sliter voldsomt med å prestere i Vålerenga, også skal han plutselig være god nok for Premier League og sitt favorittlag Newcastle?


han sliter med PSYKEN.. Enormt potensiale i gutten, og hadde rosenborg kjøpt han i stedet for Braaten ville det vært en bedre investering..
Han har eksepsjonell teknikk!
ancs and Scousers, go to H***!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #41 på: 16. Des. 2005, 13:26 »
Eksepsjonell teknikk. Skal vi se. Har du sett mr. Braaten in action? Det tviler jeg på.

Skulle gjerne sett at RBK hadde kjøpt begge Danielene jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #42 på: 16. Des. 2005, 14:40 »
Braaten har aldri hørt om ordet passninger!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #43 på: 16. Des. 2005, 20:28 »
Sitat fra: "Noreng"
Braaten har aldri hørt om ordet passninger!

Ikke det? Sett noen av de pasningene han i gode perioder kan levere? Neppe.
Men følger du Rosenborg aktivt, så finner du fort ut at Braaten har gode pasninger. Og innleggene blir også stadig bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
Hvilke TL spiller kunne spilt i Newcastle?
« Svar #44 på: 16. Des. 2005, 20:30 »
Jeg mente det ikke Ordrett selvfølgelig. Men etter min mening er Daniel alt, alt, alt for ego!