20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Overgangsvinduet sommeren 2020
« pć: 26. April 2020, 20:27 »
Da fĂ„r jeg ĂŠren av Ă„ starte noe som kanskje kan bli en av de mest episke trĂ„dene i forumets historie 😎😉 Overgangsrykter og spekulasjoner kjĂžr!!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #1 pć: 26. April 2020, 22:09 »
Vil rÄde alle til Ä vÊre realistiske her.

Dessuten er jeg usikker pÄ nytten av en slik trÄd fÞr alt er avklart. Blir sesongen kansellert, fullfÞrt eller stoppet sÄnn den er nÄ? NÄr er overgangsvinduet?
FĂžr slike ting er klarlagt, og spesielt eierskapet, tror jeg ikke veldig mye pĂ„ ryktene som sĂžppelaviser kommer med 😜
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #2 pć: 26. April 2020, 22:13 »
Kan nok meget trygt anta at alle rykter om overganger osv som svirrer om dagen, kan glatt oversees. Rene spekulasjoner og ingenting annet. I dag var det Bale sÄ jeg, hvisomatte dersomatte Poch ble manager sÄ KUNNE det tenkes at Bale ville gÄ til Newcastle, mente en tidligere spiller.....

Bare svada og clickbait inntil videre.

Blir langt mer interessant den dagen salget blir bekreftet/avkreftet!
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #3 pć: 26. April 2020, 22:45 »
Enig,men samtidig... hvem er realistisk? BÄde med tanke pÄ korona salget av spillere og med tanke pÄ en bunnlÞs brÞnn.

Rykter som virrer fÞr salget er bekreftet og ny manager er ansatt kan jo ogsÄ vÊre sanne. Kan godt vÊre ny manager allerede stÄr klar. Og spillere allerede er kontaktet.. hvem vet?

Eneste jeg vet 100% sikkert er at dette vinduet blir det beste vi har sett siden Alan Shearer kom inn portene❤️

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #4 pć: 26. April 2020, 23:16 »
Hvor mange av ryktene er det hold i til "vanlig"? 0.001% :)

Personlig sÄ forventer jeg en stor signering tidlig! Griezmann, Werner, icard..

Manager er ogsÄ Ä forvente at blir byttet ut, tenker at den jobbes det med nÄ, vis det ikke er pÄ plass alt..

Drakt sponsoren skal vell ogsÄ fornyes i Är? Aramco? BÞr gi ett solid pÄfyll i klubbkassa!
« Siste redigering: 27. April 2020, 10:23 av Tommyok »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #5 pć: 28. April 2020, 09:31 »
Jeg tror vi mÄ belage oss pÄ Ä handle pÄ hylla under de aller beste, samt kanskje lokke til oss lovende unge spillere i vannskorpa til noe stort som kanskje ikke er helt der at de fÄr plass hos de stÞrste. Samt at vi kan fÄ henta litt stÞrre navn der karrieren nÊrmer seg slutten (sÄ er vel spÞrsmÄlet om vi Þnsker slikt).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #6 pć: 28. April 2020, 13:04 »
Jeg tror vi mÄ belage oss pÄ Ä handle pÄ hylla under de aller beste, samt kanskje lokke til oss lovende unge spillere i vannskorpa til noe stort som kanskje ikke er helt der at de fÄr plass hos de stÞrste. Samt at vi kan fÄ henta litt stÞrre navn der karrieren nÊrmer seg slutten (sÄ er vel spÞrsmÄlet om vi Þnsker slikt).

Det tror jeg du har rett i nÄr det kommer til de 2 fÞrste vinduene. Etter dette tror jeg vi mer eller mindre kan velge hvem vi vil.
Tipper vi vil dra de beste spillerne i villa, bournemouth , wolves osv + noen eldre stjerner som eks Vidal som vi liksom linkes til. Men de nye eierne vil nok gÄ for 1-2 store stjerner bare for Ä sette oss pÄ kartet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #7 pć: 28. April 2020, 15:45 »
Forutsatt klubben blir stinn av gryn, tror ogsÄ jeg at vi uansett mÄ vente 2-4 vinduer fÞr det eventuelt shoppes pÄ Þverste hylle, nest Þverste ogsÄ for den sakens skyld. Etablerte stjerner vil ha CL. HÄper at det satses pÄ spillere som ligger i vannskorpa, klare for Ä ta siste steg opp, samt at det garantert blir en eller to "has been" som vi snapper opp foran en eller annen kinesisk klubb. Vidal f.eks. Ikke at jeg er spesielt glad i sistnevnte kategori, men som Toon er inne pÄ, sÄ Þnsker de nok Ä vise muskler med Ä hente et stort navn eller to.


Hadde ikke hatt noe i mot denne. Ryktes at Barcelona er desperate etter cash, men salt og alt det der..... Ser Chelsea ogsÄ blir linket.

https://www.nufcblog.co.uk/2020/04/28/report-reveals-what-saudis-have-just-told-coutinhos-agent-as-they-prep-major-bid-for-barcelona-star/
« Siste redigering: 28. April 2020, 17:24 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #8 pć: 28. April 2020, 21:44 »
Me mÄ fÄ inn ny manager og rett blanding med spelara. Ikkje berre «Neymar-typar». Fysj.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #9 pć: 28. April 2020, 22:05 »
Hvis vi fÄr inn en god og "anerkjent" spiller tidlig etter oppkjÞpet, kan det sende signaler som gjÞr at vi kan hente lignende spillere i sommer.
Hvis vi skulle fÄ inn Coutinho feks, vil det vÊre et varp. Skulle vi ogsÄ fÄ inn en god manager i samme slengen (Poch eller lignende), stiller vi sterkt i forhold til transfersommeren.

Og jeg mener vi ikke trenger sÄ voldsom overhaling i sommer heller.
En hÞyreback, venstreback (gjerne Willems), sentral midtbane (gjerne x2), en ving og en spiss, og vi er pÄ veldig god vei.
Kan selvsagt ta i mot bÄde en stopper eller to, samt en spiss til, men hvis de 6 jeg nevner fÞrst kommer inn, vil troppen vÊre solid nok til Ä gjÞre et byks pÄ tabellen og satse pÄ en cup. I mine Þyne.
Krafth, Hayden, Bentaleb, Atsu, og Gayle ut (eksempelvis).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #10 pć: 29. April 2020, 14:05 »
Og jeg mener vi ikke trenger sÄ voldsom overhaling i sommer heller.
En hÞyreback, venstreback (gjerne Willems), sentral midtbane (gjerne x2), en ving og en spiss, og vi er pÄ veldig god vei.
Kan selvsagt ta i mot bÄde en stopper eller to, samt en spiss til, men hvis de 6 jeg nevner fÞrst kommer inn, vil troppen vÊre solid nok til Ä gjÞre et byks pÄ tabellen og satse pÄ en cup. I mine Þyne.
Krafth, Hayden, Bentaleb, Atsu, og Gayle ut (eksempelvis).

Tenker akkurat det samme som deg. Klarer vi Ä forsterke laget i disse posisjonene (til Ä begynne med), sÄ har vi kommet langt pÄ vei. Vi kan godt hente en «marquee signing», eller en av de eldre stjernene pÄ «free transfer», men jeg hÄper vi velger Ä gÄ for unge, allerede gode spillere, som Þnsker nye utfordringer. Disse Þnsker spilletid, noe vi kanskje kan lokke med kontra en CL-klubb.
Kjedet meg, sÄ jeg lagde en liste over spillere som hadde passet perfekt inn i «nye Newcastle». Forutsetter da at salget gÄr i boks, og at vi henter en klassemanager. Han vil da selge unna spillere som ikke fÄr bli med videre.
PS: beklager for langt innlegg.

Midtstopper (Én av disse)
Malang Sarr (21 Ă„r): Spiller for Nice. Venstrebent stopper med gode pasninger. God forstĂ„else, og gode taklinger. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2020. Pris: 16mill€ (free).
Axel Disasi (22 Ă„r): Spiller for franske Reims. En kraftplugg av en stopper, med god pasningsfot. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2021. Pris: 8-10mill€.
Issa Diop (23 Ă„r): Spiller for West-Ham. Hengslete med godt driv. Enorme taklinger, samt gode pasninger. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 35mill€.
Dayot Upamecano (21 Ă„r): Spiller for RB Leipzig. Allerede verdensklasse, og er bare spĂžrsmĂ„l om tid fĂžr de virkelig store kommer etter han. Leipzig er dog et av Bondesligaens beste lag, sĂ„ det blir ikke lett Ă„ overtale. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2021. Pris: 50mill€.

HĂžyre back (kun ett alternativ her)
Denzel Dumfries (24 Ă„r): Spiller for PSV. SvĂŠr back (1.90cm ca.) med enormt driv. Bauta i forsvar, men ogsĂ„ god fremover. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 15mill€.

Venstre back (Ă©n av disse)
Jetro Willems (26 Ă„r): Eies av Frankfurt. Beste v.backen vi har hatt siden Enrique. God defensiv, enda bedre offensiv! NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2021. Pris: 8-10mill€. (opsjon)
Faitout Maouassa (22 Ă„r): Spiller for Rennais. OgsĂ„ god i begge ender av banen. Sammenlignes med Patrice Evra. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2021. Pris: 10mill€.

Sentral Midtbane (to av disse)
Sandro Tonali (20 Ă„r): Spiller for Brescia. Allerede stjerna pĂ„ laget, og ses pĂ„ som en hybrid av Gattuso/Pirlo. Dekker store rom! NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2021. Pris: 35mill€.
Boubakary Soumare (21 Ă„r). Spiller for LOSC Lille. En enorm motor! God ballvinner, god teknikk og gode pasninger. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2022. Pris: 30-40mill€.
Houssem Aouar (22 Ă„r): Spiller for Lyon. En av stjernene i laget, som luktes pĂ„ av stĂžrre klubber. Litt Zidane over han, med god teknikk, sykepasninger og kremmerhus av noen skudd. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 55-60mill€.

Sentral Offensiv Midtbane (enten Ă©n av disse)
Nabil Fekir (27 Ă„r). Spiller for Real Betis. Var pĂ„ vei til LFC, men gikk til Betis pga. problemer ifm. den medisinske testen. Klassespiller! NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 30-40mill€.
Jack Grealish (25 Ă„r). Spiller for Villa. Klyse av en spiller, men stjerna i laget. Godt driv, god teknikk og godt skudd. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 40-50mill€.
Philippe Coutinho (28 Ă„r). Eies av Barcelona. Spilleren som ingen vil ha. Ble kjĂžpt for en enorm sum, men har ikke levd opp til prislappen. Kunne blitt vĂ„r «Marquee signing»! NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 65-80mill€.

HĂžyre ving (eller Ă©n av disse, dersom Almiron er tiltenkt rollen som SOM)
Oscar Melendo (23 Ă„r): Spiller for Espanyol. Venstrebent hĂžyreving med lavt tyngdepunkt, gode pasninger og godt skudd. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2022. Pris: 10-15mill€.
Carlos Soler (23 Ă„r): Spiller for Valencia. En av stjernene i laget, som flere av storklubbene ser pĂ„. Springer enormt mye, i tillegg til Ă„ ha gode lĂžsninger. Gode innlegg og gode avslutninger! NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2023. Pris: 50mill€.

Spiss (Ă©n av disse)
Odsonne Edouard (22 Ă„r): Spiller for Celtic. Blanding av Adebayor og Ba i stilen? Veldig bra fotballforstĂ„else! Gode avslutninger. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2022. Pris: 15-20mill€.
Victor Osimhen (22 Ă„r): Spiller for LOSC Lille. Sykt hurtig spiller, med gode avslutninger. Flere storklubber ryktes Ă„ vĂŠre interesserte. NĂ„vĂŠrende kontrakt gĂ„r ut i 2024. Pris: 45mill€.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #11 pć: 29. April 2020, 14:42 »
Mye spennende der ja!  :) FĂ„r vi se om noen er aktuelle nĂ„r den tid kommer?
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #12 pć: 29. April 2020, 15:52 »
Veldig mye snadder der, tenker alle er realistiske ogsÄ. Eneste som kan bli for vanskelig er Upamecano. Ryktes pÄ vei til Bayern nÄ.

Men samtlige der vil forsterke laget. Riktig alder, og fortsatt en del Ă„ bevise. 

Er jo viktig Ä ikke kjÞpe altfor mange nye pÄ en gang ogsÄ, slik at man mÄ kjÞre sammen altfor mange.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #13 pć: 29. April 2020, 16:31 »
Mye snadder pÄ listen, men vil ha 2 spisser og 2 offensive midtbane spillere.
En god etablert i hver posisjon og et stort talent i hver posisjon.

Grealish/maddison/Coutinho/Fekir + havertz

Spissene du nevner kjenner jeg ikke sÄ godt til.vil gjerne se
Cavani/suarez/ + greenwood😎

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #14 pć: 01. Mai 2020, 16:23 »
FÞrst av alt vil jeg si at Newcastle United FC nÄ endelig ser ut til Ä kunne handle fra den hylla vi gjorde fÞr Ashley tok over. Etter 13 Är med Mike Ashley er det lett Ä glemme at det var tider der NUFC hentet verdensstjerner og var i forhandlinger med enda flere. At vi en gang satte overgangsrekord med Shearer, at vi hentet Owen fra Real Madrid, at vi solgte Woodgate til samme klubb, at Faustino Asprilla kom en snÞfull vinterdag, at Kluivert kom fra Barcelona samt vi klarte Ä hente i toppkategorien av unge spillere som Jenas, Dyer, Bellamy og Viana. Kunne fortsatt i det lange med spillere som bÄde ble hentet og som nesten ble hentet som Wayne Rooney og Manuel Rui Costa.

Jeg har ogsÄ et Þnske om at Steve Bruce fÄr fortsette som manager. Jeg synes han har gjort en god jobb under de forutsetningene han har hatt. Jeg er ogsÄ av den oppfatning at det er mange gode britiske managere ogsÄ. Jeg synes det ville vÊrt spennende Ä se hva Steve Bruce vil fÄ til med mer valgfrihet og midler Ä rutte med.

Jeg hÄper vi for en gangs skyld slÄr litt pÄ stortromma. Jeg Þnsker meg ikke noen unge lovende spillere nÄ. Vi har Almiron, ASM, Joelinton, Dubravka, Lascelles, Schar, Rose, Longstaffene, osv. Jeg Þnsker meg offensive spillere som kanskje har slitt litt den/de siste sesongene, men som vi vet er verdensklasse om de finner seg til rette. Tenker pÄ spillere som Coutinho, James Rodriguez, Grealish, Dembele pÄ Lyon, eller til og med Griezmann (vi har jo vÊrt linket). Noe av dette ville vÊrt en drÞm.

Jeg mener at vi har noen gode spillere i stallen. Noen som blir enda bedre om det kommer noen klassespillere inn som kan gÄ forran og dra med seg resten. Vi trenger mere offensivt.

Til slutt. Det er noen spillere i klubben som jeg rett og slett er blitt glad i og som jeg vil skal vÊre med videre. Ganske mange faktisk. Spillere som jeg anser som veldig lojale og har vÊrt med i tynt og tykt. Jeg unner dem rett og slett Ä vÊre med videre. Jeg unner dem suksess, jeg unner noen av dem Ä motbevise flopp stempel (Joelinton, Almiron og ASM), jeg unner dem Ä fÄ kjenne litt pÄ hva det ville si Ä vÊre NUFC spiller for 15 - 25 Är siden da kanongode spillere kom inn og lÞftet hele laget og ga en optimisme til alle rundt klubben, til oss supportere som vi kunne flyte pÄ hele sesongen.