20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)  (Lest 44693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« på: 05. April 2009, 12:01 »
Vil se dette laget:

Harper

Beye - Saylor - Bassong - Enrique

Duff - Guthrie - Butt - Jonas

Owen - Martins

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #1 på: 05. April 2009, 12:04 »
Støtter det laget, men skulle gjerne sett at vi hadde en bedre ving en Duff. Irriterer meg at han ikke ligger på kanten sin når vi angriper.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #2 på: 05. April 2009, 12:23 »
Duff er så jævlig elendig. Han må bare ut av laget.
Eller så er denne kampen en vinn el forsvinn.
Dette må bli 3 poeng. 1 poeng er ikke godt nok desverre.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #3 på: 05. April 2009, 12:37 »
Jeg har så inderlig lyst til å se oss spille som vi gjorde under King Kev på samme tid i fjor. Carroll, Owen og Oba på topp. Vi trenger styrke der fremme, og vi trenger noe "nytt". Samtlige av de tre i fjorårets trio har mast om dette også i løpet av sesongen.

Harps
Beye-Saylor-Bass-Jose
Nolan/Jonas-Butt-Guthrie
Owen
Carroll-Oba
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #4 på: 05. April 2009, 12:45 »
Jeg husker hvor viktig kampen mot Hull var, men denne er langt viktigere. Denne kampen er avgjørende, og dersom vi taper så blir det GARANTERT nedrykk. Det er en vinn eller forsvinn kamp. Men jeg tror vi vinner, og håper på dette laget:

                   Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Jose Enrique
      Duff-Nolan-Guthrie-Jonas
               Owen-Martins
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #5 på: 05. April 2009, 12:50 »
           Harper
Beye Saylor Bass  Enruiqe

Guthrie  Butt   Jonas
          Owen

     Carroll  Martins
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #6 på: 05. April 2009, 13:10 »
Vinner vi denne er vi igjen over nedrykkstreken, så 3 poeng hadde smakt godt!

Vet ikke helt hvilke 11 jeg vil se på banen. Det er jo flere måter vi kan angripe på i denne kampen. Vi kan jo prøve å ta opp kampen mot Stoke i luftrommet og prøve å ødelegge mest mulig for dem der, eller vi kan satse på litt raskere spillere og raskere overganger da Stoke ikke har spesielt mange raske spillere.

Stoke har vunnet halvparten av kampene sine hjemme så det blir en tøff kamp. Men nå må jo  også enkeltspillere som Owen og Martins finne nettmaskene igjen, heve spillet sitt og vise hva de er gode for. Skal man vinne kamper igjen må man jo ha spisser som kan putte ballen i mål, gjerne med støtte fra resten av laget også.

Ellers er det bare å håpe på at Taylor, Bassong, Barton og Løvenkrands er klare igjen til denne. Da kan vi stille med så og si tilnærmet toppet lag. Barton kan bli viktig nå på slutten av sesongen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #7 på: 05. April 2009, 13:16 »
Denne kampen er vinn eller nedrykk.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #8 på: 05. April 2009, 13:27 »
Denne kampen er vinn eller nedrykk.

Nei, det er det så absolutt ikke!

Etter denne har vi igjen 3 hjemmekamper mot lag som er fult mulig å slå! Vi har også Tottenham borte, en kamp vi har vunnet de siste par årene og Villa borte, som kun har 5 seire på 15 hjemmekamper så langt denne sesongen og som virkelig har slitt med formen den siste tiden. Er vel kun Liverpool borte vi ikke kan forvente noenting i etter Stoke kampen.

Men som jeg skrev lenger oppe, vinner vi mot Stoke er vi høyest sannsynlig over nedrykkstreken igjen! Om ikke Sunderland skal overraske å vinne mot ManU da!?!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #9 på: 05. April 2009, 17:18 »
Denne kampen er vinn eller nedrykk.

Nei, det er det så absolutt ikke!

Etter denne har vi igjen 3 hjemmekamper mot lag som er fult mulig å slå!

Greit nok, men hva er det som tilsier at vi plutselig skal vinne tre hjemmkamper på rad?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #10 på: 05. April 2009, 17:28 »
Vil se enten se samme som en over her:

                Harper
Beye-S.Taylor-Bassong-Jose Enrique
      Duff-Nolan-Guthrie-Jonas
               Owen-Martins

Eller, faktisk tilbøyelig til å bruke Krul, hvis han fortsatt er utlånt. Hent han tilbake.

                Krul
Beye-Taylor-Bassong-Jose Enrique
      Guthrie-Nolan-Jonas
                 Duff
            Owen-Martins

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #11 på: 05. April 2009, 17:28 »
Jeg har sagt tidligere, og tror fortsatt, at dersom vi ikke vinner mot Stoke  at vi går ned. Jeg klarer ikke å se at vi skal 3 strake på hjemmebane, og da har vi ikke råd til å tape poeng mot lag som ligger rundt oss på tabellen. Denne kampen MÅ vinnes!!

Og selvom vi skulle klare å ta 9 poeng på de tre neste hjemmekampene er vi fortsatt ikke klare, det er ikke sikkert 9 poeng på holder i år.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #12 på: 05. April 2009, 18:05 »
Denne kampen er vinn eller nedrykk.

Nei, det er det så absolutt ikke!

Etter denne har vi igjen 3 hjemmekamper mot lag som er fult mulig å slå!

Greit nok, men hva er det som tilsier at vi plutselig skal vinne tre hjemmkamper på rad?

At motstanderne heter Middlesbrough, Portsmouth og Fulham istedenfor ManU, Arsenal og Chelsea som vi har møtt i de 3 siste hjemmekampene!
Kansje manager- og trenerbyttet med Shearer og Dowie også vil spille inn positivt når man nå møter svakere motstand!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #13 på: 05. April 2009, 18:51 »
Sorry, men eg ser ikkje korleis vi skal vinne denne kampen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 11/4: Stoke - Newcastle 18.30 (C+ Sport 1)
« Svar #14 på: 05. April 2009, 19:56 »
Denne kampen er vinn eller nedrykk.

Nei, det er det så absolutt ikke!

Etter denne har vi igjen 3 hjemmekamper mot lag som er fult mulig å slå!

Greit nok, men hva er det som tilsier at vi plutselig skal vinne tre hjemmkamper på rad?

At motstanderne heter Middlesbrough, Portsmouth og Fulham istedenfor ManU, Arsenal og Chelsea som vi har møtt i de 3 siste hjemmekampene!
Kansje manager- og trenerbyttet med Shearer og Dowie også vil spille inn positivt når man nå møter svakere motstand!

I hjemmekampene før det het motstanderene Everton, Sunderland, Hull, og West Ham uten at det hjalp veldig mye. Vi har faktisk ikke vunnet på SJP i 2009. At vi plutselig skal vinne tre på rad ser jeg på som lite sannsynlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."