20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/3: Hull - Newcastle 16.00  (Lest 57735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #405 på: 17. Mars 2009, 17:24 »
Jeg vet det ser svart ut nå Joakim og det er vanskelig å se for seg at vi skal vinne kamper. Men jeg håper og tror spillerne (som faktisk spiller kampene) skjærper seg etter hvert som situasjonen blir mer kritisk. For vi har tross alt bedre spillere enn de andre nedrykklagene og med spillere som Nolan og Owen tilbake fra skade så blir førstelaget bedre. Joe Kinnear virker jo også å komme tilbake, og selv om han på langt nær er en fantastisk manager så er han hundre ganger bedre som manager enn duoen som skal ha ansvaret for oss nå.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #406 på: 17. Mars 2009, 17:32 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.

"Alle vet"....du VET lite om fotball Joakim. Jeg driter i hvem som har æren for ditt og datt, men hvis du tror at siste spillermøte før match er dagen før, så er det feil. Poenget er uansett; drit i hvem som sto på linja....fellesnevneren for sesongen vår er at vi har levert for dårlig overall. Jeg vil tro styrken til Kinnear er å motivere spillerene, det virker hvertfall sånn. Men han var da ikke med verken før eller under kampen mot WBA han..Uansett hva du skriver her inne så er det ett eller annet håpløst du klarer å lire av deg. Her prøver du etter alle kunstens regler å dra Hughton ned i dritten...hva er vitsen?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #407 på: 17. Mars 2009, 17:49 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.



Riktig det du sier, Joakim.. Spillerne ville til og med vinne kampen for Joe Kinnear. Det spillerne gjorde i den kampen, var det Joe Kinnear hadde bedt dem om å gjøre, og det spillerne hadde terpa på hele uka.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #408 på: 17. Mars 2009, 19:17 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.



Riktig det du sier, Joakim.. Spillerne ville til og med vinne kampen for Joe Kinnear. Det spillerne gjorde i den kampen, var det Joe Kinnear hadde bedt dem om å gjøre, og det spillerne hadde terpa på hele uka.

Haha, jeg må bare le. Hvor mye kan dere egentlig om det å være fotballspiller? Det er ikke sånn at folk som har spilt fotball i over 20 år spiller etter en lite respektert managers premisser! Hvem som er manager i den og den kampen har ikke så mye å si som enkelte her går rundt og tror. Fotball er langt mer tilfeldig enn det! Selvsagt har taktiske disposisjoner noe å si, men en manager klarer ikke å styre så mye som dere tror.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #409 på: 17. Mars 2009, 19:42 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.



Riktig det du sier, Joakim.. Spillerne ville til og med vinne kampen for Joe Kinnear. Det spillerne gjorde i den kampen, var det Joe Kinnear hadde bedt dem om å gjøre, og det spillerne hadde terpa på hele uka.

Haha, jeg må bare le. Hvor mye kan dere egentlig om det å være fotballspiller? Det er ikke sånn at folk som har spilt fotball i over 20 år spiller etter en lite respektert managers premisser! Hvem som er manager i den og den kampen har ikke så mye å si som enkelte her går rundt og tror. Fotball er langt mer tilfeldig enn det! Selvsagt har taktiske disposisjoner noe å si, men en manager klarer ikke å styre så mye som dere tror.



Jeg spiller hvertfall fotball på et bra nivå, så regner med at jeg kan mer enn deg om det å være fotballspiller. Fotball går mer på kunnskap og ferdigheter enn tilfeldigheter.
En manager skal komme med kunnskapen, mens spilleren skal komme ferdighetene.
Alle profesjonelle fotballspillere i Premier League, hvertfall flertallet, er såppas proffe at de respekterer manageren sin og gjør det de får beskjed om UANSETT. Alt går på holdninger. Man SKAL gjøre det man får beskjed om som fotballspiller, enten manageren er Rafa Benitez, Joe Kinnear eller Chris Hughton. Alle spillere skal spille etter managerens premisser.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #410 på: 17. Mars 2009, 22:25 »
CH = fyr uten noko fotballtaktiske egenskaper
Det er så forbanna irriterande å se på Newcastle for tida, både det som skjer på banen og utanfor banen.
Klubben råtner innanfrå. Grunnen er Mike Ashley og hans geniale idear om korleis ein fotballklubb skal styrast.

 >:( >:( >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #411 på: 18. Mars 2009, 15:55 »
Beklager - my bad. En seier av såpass mange forsøk er uansett ikke godt nok. Vi underpresterer, og spillerne gir i mine øyne langt fra alt de kan.
Som toralw påpeker, vi kan ikke gi CH æren for seieren over WBA. Kinnear ble syk den dagen kampen skulle spilles. Alle vet at laget er tatt ut dagen i forveien. Alle vet at spillermøte er avholdt dagen i forveien. Alle vet at taktikken er lagt dagen i forveien, og laget hadde trent hele uka på det de skulle gjøre i kampen mot WBA. Æren for WBA-seieren skal Kinnear dele med spillerne.



Riktig det du sier, Joakim.. Spillerne ville til og med vinne kampen for Joe Kinnear. Det spillerne gjorde i den kampen, var det Joe Kinnear hadde bedt dem om å gjøre, og det spillerne hadde terpa på hele uka.

Haha, jeg må bare le. Hvor mye kan dere egentlig om det å være fotballspiller? Det er ikke sånn at folk som har spilt fotball i over 20 år spiller etter en lite respektert managers premisser! Hvem som er manager i den og den kampen har ikke så mye å si som enkelte her går rundt og tror. Fotball er langt mer tilfeldig enn det! Selvsagt har taktiske disposisjoner noe å si, men en manager klarer ikke å styre så mye som dere tror.
Så du mener det er fullstendig betydningsløst at Hughton er en håpløs manager, så lenge vi har Martins og Owen på topp? Du mener at det er spillernes holdninger og innsats som er hovedproblemet til at vi ligger langt nede på tabellen, og at manageren har null og niks å si? Du mener kanskje at god spillerinnsats og gode holdninger var grunnen til at vi fikk suksess under Keegan og Robson, selv om dagens stall kanskje ikke er så veldig mye dårligere, og til og med bedre på noen områder?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #412 på: 18. Mars 2009, 16:04 »
Jojo, dere har selvfølgelig mange gode poenger, men det var ikke det jeg mente. Det er bare at å si ting som "Det spillerne gjorde i den kampen, var det Joe Kinnear hadde bedt dem om å gjøre." Tror ikke det var det som stod i hodet på spillerne da de spilte kampen. Tilfeldigheter har gjort at mange av våre spillere har fått skader og karantener. Dette har en MYE større innvirkningsfaktor på hvordan laget spiller enn hva Kinnear sier at de skal gjøre. Tar du poenget?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 14/3: Hull - Newcastle 16.00
« Svar #413 på: 18. Mars 2009, 23:05 »
Nei faktisk ikke, fordi jeg mener du tar feil.
Jeg mener at tilfeldighetene skal spille en svært liten rolle, og kun fordele den lille porsjonen av flaks/uflaks man faktisk trenger for å avgjøre en tett kamp til sin fordel.

Dette laget spilte vi med mot WBA.
Harper
Steven Taylor
Bassong
Coloccini
Jose Enrique
Ryan Taylor
Nolan
Butt
Duff
Ameobi
Lovenkrands

Hvorfor har vi da gjort det drit dårlig i hver eneste påfølgende kamp (med unntak av MU) med mer eller mindre samme laget? Og ja, mot Hull stilte vi jo med et tilsynelatende bedre lag. Så hvorfor vant vi ikke da?
Er du helt sikker på at taktikk og forberedelse overhodet ikke spilte noen rolle?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon