20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]  (Lest 9466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #45 på: 20. Juli 2008, 14:02 »
Skuffende å se hvor elendig vi opptrer på scoringen til Hartlepool! Jeg driter i om dette er tr.kamp eller ikke.... Steven Taylor skal bare stå i ryggen på han som scorer, men isteden selger han seg slik at målscorer får vende opp og fosse igjennom, mens Cacapa er veldig passiv, han kunne jo enkelt ledet målscorer vekk fra mål, isteden gir Cacapa han "raka vegen"...Nå er det vanskelig å si hva som skjer på oppspillet til Hartlepool, men David Edgar virker ikke å være på riktig sted han heller. Og dette er League one fotball! Vi kan selvfølgelig bruke unnskyldningen treningskamp, men fakta er at vi kan ikke gjøre så elementære feil som det som skjer her!! Det skulle være en selvfølge å gjøre en bedre forsvarsjobb enn dette her!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #46 på: 20. Juli 2008, 15:06 »
God stemning bland Toon Army etter matchen:

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #47 på: 21. Juli 2008, 21:26 »
Godt å komme hjem fra ferie og se høydepunkter fra en Newcastle-kamp igjen! Ser ut til at Duff endelig kan begynne å slå skikkelig igjennom hos oss. Det siste målet var deilig. Og en lovende debut av "Spiderman" også.

Med det sagt skulle vi vunnet 4-0, ikke 4-1. Jeg tror vi alle er enige i at det der ikke skal skje - spesielt ikke mot et League One-lag!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #48 på: 21. Juli 2008, 21:41 »
Godt å komme hjem fra ferie og se høydepunkter fra en Newcastle-kamp igjen! Ser ut til at Duff endelig kan begynne å slå skikkelig igjennom hos oss. Det siste målet var deilig. Og en lovende debut av "Spiderman" også.

Med det sagt skulle vi vunnet 4-0, ikke 4-1. Jeg tror vi alle er enige i at det der ikke skal skje - spesielt ikke mot et League One-lag!

"spiderman" var ikke med, men lovende debut av Guthrie ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #49 på: 21. Juli 2008, 21:51 »
Hehe, så mye følger jeg med for tiden.  ;)

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: 19/7: Hartlepool - Newcastle [Treningsmatch]
« Svar #50 på: 22. Juli 2008, 02:11 »
En bra start..godt med en enkel seier, om vi hadde tapt eller spilt uavgjort så kanskje selvtilitten hadde fått seg en liten knekk..
Bra å se att Duff setter 3 og at Guthrie får en bra start. Men jeg legger ikke så mye vekt på denne kampen...viktigere å se hvordan vi gjör d mot de bedre lagene på forsesongen..da vet vi virkelig hvor bra vi ligger ann för seriestart...