20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365041 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #15 på: 26. Okt. 2010, 23:47 »
Var jo snakk om at vi var interessert i Anderlechts Jonathan Legear i forrige uke.. Han er vel ving, hvis eg ikke tar helt feil? Er ganske rask, kreativ og han vet hvor målet står.. Hadde vært noe for oss! I tillegg er han bare 21 år.

Video: (ikke av beste kvalitet)
« Siste redigering: 26. Okt. 2010, 23:52 av Jonas99 »

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #16 på: 27. Okt. 2010, 14:09 »
Bare èn vi skal ha fra Anderlecht: Romelo Lukaku!
Lov å drømme! ;)

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #17 på: 27. Okt. 2010, 16:18 »
Nå har jeg verken hørt om Legear eller Lukaku før, men de ser da ut som spillere med et veldig stort potensiale.

Hvorfor skulle det være så vanskelig å få tak i Lukaku?Er det mange storklubber som følger han?
Han virker litt som en Oba Martins type, bare bedre på hodet og det hadde passet perfekt til Newcastle. Fått inn en rask og teknisk spiller ved siden av Carroll.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #18 på: 27. Okt. 2010, 16:29 »
Kan sette sammen langt bedre skrytevideoer av mange TL-spillere enn den jeg så der da, så å bedømme ut fra noe slikt er noe bare Dennis Wise kan finne på :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #19 på: 27. Okt. 2010, 16:29 »
Lukaku er vel jaktet av storklubber i hele europa ja. Blir sett på som den nye Drogba

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #20 på: 27. Okt. 2010, 16:36 »
Nå har jeg verken hørt om Legear eller Lukaku før, men de ser da ut som spillere med et veldig stort potensiale.

Hvorfor skulle det være så vanskelig å få tak i Lukaku?Er det mange storklubber som følger han?
Han virker litt som en Oba Martins type, bare bedre på hodet og det hadde passet perfekt til Newcastle. Fått inn en rask og teknisk spiller ved siden av Carroll.

For det første har Lukaku allerede nå som 16-17 åring scoret nesten 20 mål i sin debutsesong. Altså like bra som en 25 åring ville gjort det.
Lukaku følges sterk av storklubber som Arsenal, Real Madrid og Chelsea.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #21 på: 27. Okt. 2010, 16:41 »
Lukaku er vel jaktet av storklubber i hele europa ja. Blir sett på som den nye Drogba

Det stemmer. Her er vi sjanseløse. Gutten er født i 1993 og ble toppscorer i Belgisk serie forrige sesong. Hadde i tillegg en del mål i Europa League. Nærmer seg 10 landskamper for Belgia også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #22 på: 27. Okt. 2010, 17:55 »
vil ha inn en vb, som kan være backup for jose når han er skadet.
vil ha inn en kreativ midtbanespiller
vil ha inn en ny spiss som kan hjelpe carrol litt.


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #23 på: 27. Okt. 2010, 18:02 »
Mens høyrevingen skal stå tom??

Vi har en rendyrka kantspiller som holder nivået i PL og det er Jonas.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #24 på: 27. Okt. 2010, 18:05 »
Kan sette sammen langt bedre skrytevideoer av mange TL-spillere enn den jeg så der da, så å bedømme ut fra noe slikt er noe bare Dennis Wise kan finne på :P

Hehe, sant! Men var ikke mange videoer, så tok bare en  ;) 
Men syns Legear virker spennede, og hadde ikke vært dumt å hatt han i stallen.. Hvertfall ikke no som Arfa er ute.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #25 på: 29. Okt. 2010, 16:29 »


Tar gjerne imot denne mannen. Vet ikke om dere så det, men han imponerte stort i mine øyne i VM i sommer.
Ja, jeg vet at dette er totalt urealistisk, men du verden hvor syke vinger vi ville fått! Arfa og Elia på hver sin kant!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #26 på: 29. Okt. 2010, 21:20 »
Det er utrolig artig å se på hvordan han beveger seg. utrulig bra kroppsholdning!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #27 på: 29. Okt. 2010, 23:12 »
Jeg trodde Landon Donovan var attacking midfielder?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #28 på: 30. Okt. 2010, 17:22 »
Urokråke er ikke noe problem for oss. Nolan har sikkert mer enn ett gjesterom...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #29 på: 01. Nov. 2010, 16:47 »
Cassano er jo en helt genial spiller! Problemet er at han er like idiot utenfor banen som han er genial på og da har man plutselig et ganske stort problem :) Tror faktisk ikke en gang Houghton og Nolan kunne fått harmoni og sjelero i denne gutten.  Ikke tror jeg han er spissen vi trenger heller, da jeg heller vil ha ekstrem fart inn på topp. Cassano er mer lik rollen til Ben Arfa og det er liten tvil om hvem av de jeg vil ha med 5 år fremover i tid for å bygge NUFC ;)

I Frankrike har det hittil i sesongen dukket opp noen stjerneskudd vi kanskje kunne sett nærmere på. Dimitri Payet , vingen på St.Etienne virker nærmest komplett, El Arabi (Caen) og Sow (Lille) er to meget spennende spissnavn. Kevin Gameiro er nok en spiss som leter etter nye utfordringer og kan også være en meget spennende type for oss. Alle er de unge og sultne. Noen som har sett de?