20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171689 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #180 på: 01. Jan. 2010, 18:59 »
Savner spilleren Charles N'Zogbia.
Men personen savner jeg ikke et sekund.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #181 på: 01. Jan. 2010, 20:12 »
Savner også spilleren ja. Fantastisk bra øverstenivå på ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #182 på: 01. Jan. 2010, 22:28 »
Synd han var/er så jævla variabel i prestasjonane. Totalt sett savnar eg han ikkje, savnar f.eks Milner langt meir  :-[

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #183 på: 02. Jan. 2010, 01:07 »
Ja, det er sant. Men Zog led jo også litt under at han måtte spille endel venstreback da, som jo førte til at han ikke kom seg nok frem på bana.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #184 på: 04. Jan. 2010, 14:52 »
Har ikke vår kjære Solano skrevet under for Colchester nå?
Savner Solano veldig jeg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #185 på: 04. Jan. 2010, 18:07 »
http://www.newsnow.co.uk/A/393008316?-19428 Solano har signert en 6 månders kontrakt for Colchester. Planen hans er at etter karrieren vil han gå inn i treneryrket i England. Noe for oss?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #186 på: 04. Jan. 2010, 18:37 »
Som spiller håper jeg du vet at han ikke er i nærheten av god nok lenger. Som trener kan han kanskje få lov til å leke litt med juniorene våre et par sesonger, så får vi se om han er klar for større oppgaver. Men en helt uerfaren trener bør ikke begynne høyere enn juniornivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #187 på: 04. Jan. 2010, 22:18 »
Beklager, men blir ikke det litt selvmotsigende til dine ønsker av Alan Shearer som manager? :P
Greit at Solano antageligvis ikke er samme lederskikkelse som Shearer, men hva gjør deg så utrolig sterkt i troen på at Shearer kan takle det å være manager for en så stor klubb (ikke nødvendigvis stor i engelsk/internasjonal målestokk hva angår det sportslige, men Newcastle United er en stor klubb), når Solano, som forøvrig har veldig mye fotballfaglig kunnskap innabords, ikke engang kan få trene andre enn juniorene?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #188 på: 05. Jan. 2010, 21:10 »
Burn! Tar vel nåken daga før da komme svar på ditta innlegget ja! Men da blir vel nåke i solano-og-shearer-kan-ikkje-sammenlignes-og-shearer-er-engelsk-dur;) hehe
Solano har forøvrig lengre spillekarriere, og meir internasjonal erfaring - på alle måter.
« Siste redigering: 05. Jan. 2010, 21:14 av alop123 »
Venter i spenning...

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #189 på: 05. Jan. 2010, 21:57 »
HAHAHA ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #190 på: 06. Jan. 2010, 09:37 »
Hadde vært kjekt med Solano i trenerapparatet til castle da. Det er få spillere som er like respektert som ham. Spesielt utenfor banen var han jo fantastisk.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #191 på: 07. Jan. 2010, 17:18 »
Jeg mener situasjonen er noe annerledes for Shearer, enn for Solano. Shearer er i mine øyne et stort fremtidig managertalent. Han har tatt de nødvendige trenerkurs og har hatt noen år litt på avstand, som ekspertkommentator for BBC. I tillegg til omtrent to måneders vikariat som Newcastle-boss mener jeg det er ingenting i veien for at han kan starte på høyeste nivå.

Jeg vet ikke hvordan det er i Solanos tilfelle, men han er ennå ikke ferdig med fotballkarrieren, og jeg ser først og fremst på ham som en coach. Bevares, han har utrolig sterke lederegenskaper. Men jeg føler vel at Shearer har kommet lenger i forberedelsene til en trenerkarriere, og er som skapt for managerjobben i Newcastle. Optimalt sett hadde jeg gjerne sett at også Shearer fikk enda mer tid på seg, kanskje som assistent til en erfaren supermann. Men Sir Bobby Robson var dessverre litt for gammel til å være den personen, og nå er han uansett ikke blant oss lenger. Men forholdene er overhodet ikke optimale, og derfor mener jeg Shearer må bringes inn tidligere enn optimalt. For han vil overskygge omtrent enhver annen manager i verden, bare på grunn av sitt navn og sin enorme status blant fansen. Selv Martin O'Neill ville blitt fryktelig liten med Shearer som assistent. Selv Kevin Keegan ble for liten. Det ville ikke blitt et fruktbart samarbeid.
Det skal enormt mye til for at det skal kunne bli et fruktbart samarbeid til det beste for alle parter om enhver erfaren manager skulle ha Shearer som assistent. Omtrent som om Siv Jensen skulle bli statsminister og sette Carl Ivar som sin nestkommanderende. Det var kanskje en grunn til at Callemann spilte tredjefiolin i valgkampen? Carl Ivar har nok en for høy status i FRP til at han ville blitt en god samarbeidspartner for Siv. Og mange ville nok helst sett at rollene var byttet om.

Jeg vet dette ikke er den forklaringen du mener jeg bør komme med, Anders, men det er nå den forklaringen jeg har. Og jeg mener den er god nok. Som om min egen mening skulle ha noen betydning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #192 på: 07. Jan. 2010, 17:30 »
Jeg skjønner jo helt klart tankegangen din. Men samtidig, å si at Shearer er skapt for den jobben, blir litt i overkant. Synes jeg.
For all del, håper Shearer blir manager en dag, og at han virkelig lykkes. Vinner mye, blir lenge, og blir vår egen Ferguson/Wenger.
Men på meg virket det som om du sa at Solano burde bli juniortrener, og ikke ha noe med seniorene å gjøre, pga manglende erfaring på feltet.
Uansett hvor mye man forbereder seg teoretisk, tar de nødvendige kursene osv, er ikke suksess noe garanti. Shearer slet veldig i fjor vår, men samtidig vet jeg at mye var galt i klubben.

Og at du ikke vil ha Shearer som assistent til en mer erfaren manager er jeg helt enig i. Han vil alltid komme i hovedfokuset, og det er ikke bra for manageren da.
Jeg ser helst at han skaffer seg erfaring i en annen klubb, som manager. Gjerne i League One, eller CCC. Men for oss er det så utrolig viktig at vi rykker opp på første forsøk. Og da hadde det vært litt for risikabelt å ansette en rykende fersk manager....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #193 på: 15. Jan. 2010, 12:36 »
West Ham midfielder Kieron Dyer is considering immediate retirement.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/West-Ham-star-could-be-forced-to-retire-article287567.html

Synd for Dyer hvis han legger opp. Skulle gjerne hatt en yngre kopi på midtbanen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #194 på: 15. Jan. 2010, 14:42 »
Det er så trist. Dyer kunne blitt en enorm spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida