20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam allerdayce SPARKET!  (Lest 15123 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #30 på: 10. Jan. 2008, 12:44 »
Han har kjøpt veldig mye, men tror ikke det har vær så veldig dyre kjøp. Ser uansett ikke hensikten med å hente han.. Er det en som har fått mye ut av lite er det jo Big Sam.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #31 på: 10. Jan. 2008, 16:45 »
Viss Mclaren verte ny manager so skifta eg lag...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #32 på: 10. Jan. 2008, 16:54 »
Viss Mclaren verte ny manager so skifta eg lag...
Dette blir barnslig å sier litt om din klubbfølese vil jeg si ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #33 på: 10. Jan. 2008, 17:13 »
For å si det sånn; Heller Redknapp enn McLaren....Redknapp er ihvertfall pro offensiv fotball og Pompey har spilt veldig fin fotball under Harry. Dessuten så er han veldig engasjert på sidelinjen og setter folk på de posisjonene de er best på.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #34 på: 10. Jan. 2008, 17:18 »
For å si det sånn; Heller Redknapp enn McLaren....Redknapp er ihvertfall pro offensiv fotball og Pompey har spilt veldig fin fotball under Harry. Dessuten så er han veldig engasjert på sidelinjen og setter folk på de posisjonene de er best på.


Hvor mange hjemmekamper har pompey vunnet? Hadde det samme skjedd på SJP hadde han vært sparket allerede.
an sparker ikke Bobby Robson??

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #35 på: 10. Jan. 2008, 17:19 »
Viss Mclaren verte ny manager so skifta eg lag...
Dette blir barnslig å sier litt om din klubbfølese vil jeg si ::)

Sikkert einaste du som tok det seriøst i at eg vil skifta lag, herregud, viss du elska newcastle so skjønna du eg aldri skifta klubb!
MEN var for å setja det på spissen, og visa kor oppgitt eg er over tilstanden i klubben. Og Mclaren istaden for Sam er som å bomba seg sjølv tilbake til steinalderen!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #36 på: 10. Jan. 2008, 17:48 »
For å si det sånn; Heller Redknapp enn McLaren....Redknapp er ihvertfall pro offensiv fotball og Pompey har spilt veldig fin fotball under Harry. Dessuten så er han veldig engasjert på sidelinjen og setter folk på de posisjonene de er best på.


Hvor mange hjemmekamper har pompey vunnet? Hadde det samme skjedd på SJP hadde han vært sparket allerede.

Mhm. Atpåtil har Redknapp og Big Sam ganske lik spillestil, bare at Harry selvsagt har fått tiden til å implementere den i Pompey.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #37 på: 10. Jan. 2008, 18:56 »
Er vel ikkje samme forventningene i Pompey som i Newcastle. I newcastle må man ver blant de 6 beste ellers er det ikkje godt nok, mens i Pompey har dem innsett at dem havner på øvre del av tabellen og har det som mål og derfor får manageren bedre tid på seg så lenge han innfri dette kver sesong.
Newcastlesupporter siden 1992

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #38 på: 10. Jan. 2008, 20:25 »
Kor har NewUtd.No det fra at det skal bli en engelsk manager som ikke heter Shearer ?

Link?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #39 på: 10. Jan. 2008, 20:41 »
SkySports og Anal Oliver har begge nevnt det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #40 på: 10. Jan. 2008, 21:26 »
Keegan og helikopter-ryktet er nok mer en morsomhet, vil jeg tro.
Aldri i verden om Kevin Keegan blir manager i Newcastle igjen.

fra NUFC.com:

Day two of big bother in Toon and money is being placed on Kevin Keegan amid claims of sightings in the region.

Kanskje ikke bare fjas jeg får på mobilen likevel :P

Må fyre over ei mld og få litt innside info..
Ja heia gutta!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #41 på: 10. Jan. 2008, 21:39 »
Det er silly season hver eneste gang vi sparker en manager. Da er det ikke måte på hvilke raringer som kan bli ny sjef i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #42 på: 10. Jan. 2008, 21:55 »
Jeg har hørt rykter om at Kevin Keegan skal gjøre comeback for oss... Noen andre som har hørt det samme?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #43 på: 10. Jan. 2008, 22:34 »
Noen som har bruker på www.toonultras.com? Der var det ein på forumet som blei lynsja fordi han skreiv at Keegen kom til å ta over. fikk bare dritt tilbake, ingen trudde på han(gjør det fortsatt ikje), men han står fult på det og seier han har innside information

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Sam allerdayce SPARKET!
« Svar #44 på: 10. Jan. 2008, 22:41 »
Ja jeg fikk beskjed igår om at Keegan var i Newcastle og jeg ser ikke bort ifra noe.. En god gammel venn der nede har litt peil fra innsida og han sa akkurat det samme, lenge før det kom ut i media. Jeg bare venter og ser jeg 8) Men hører jeg noe nytt sladder, så poster jeg det her ;D EDIT: PS: Han sa igår at det lukta King Kev + Shearer lang vei, men skulle gi meg beskjed om det endret seg.. Kanskje de har igang noe med Kev, men Shearer sier at han ikke har hørt noe.. Uansett. Mange mener at Redknapp o.l historier bare er røyktepper
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 22:44 av Snusflekk »
Ja heia gutta!