20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?  (Lest 10413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #15 på: 09. Aug. 2007, 19:06 »
Kan hende jeg i farta forvekslet Diop med en annen, selv om jeg ikke tror det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #16 på: 09. Aug. 2007, 19:15 »
Isåfall er jeg ganske forundret over dine meninger!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #17 på: 09. Aug. 2007, 19:24 »
Kjøper vi en forsvarspiller til, så skal ikke jeg klage. Tatt i betraktningene at vi ikke selger noen da.

Papa Tuna

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #18 på: 09. Aug. 2007, 21:12 »
Diop hadde vært artig å fått i Newcastle drakten.. En stor sterk "neger" på midtbanen med muskler ville nok skremt livet av diverse dribblefanter!!

Men synst kanskje prisen (£ 4 mill pund) er noe stivt for en 30åring.. Kunne tenkt meg et talent på den sentrale midtbanen jeg.. Noe alla Derby sin Barnes..

Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #19 på: 09. Aug. 2007, 22:32 »
Vi har ingen behov for annet enn forsvarspillere nå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #20 på: 09. Aug. 2007, 22:52 »
Med en midtbanespiller til har vi råd til å spille Geremi på backplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #21 på: 09. Aug. 2007, 23:08 »
Med en midtbanespiller til har vi råd til å spille Geremi på backplass.
Da kan vi vel flytte Geremi ned på høyrebacken allerede når Emre og Barton begge er klare igjen?

Spørsmålet er bare om det vil være noe særlig hensiktsmesig. Jeg begynner å lure på om vi ikke er best tjent med å bruke Geremi på midtbanen, og da kanskje aller helst sentralt? Spesielt siden vi allerede har Milner som en utmerket høyreving.
Da kan vi igjen lure på om vi ikke snart like gjerne kunne solgt Emre og finansiert minst en ny back av pengene vi får for han? Jeg liker ikke tanken på å selge Emre i utgangspunktet, men dersom man for alvor skal prøve å gjøre noe med skadene kan det være en ide å selge en av de som er mest skadeplaget? Ingen ideell løsning, men iallfall et alternativ.

djmattis

  • Gjest
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #22 på: 09. Aug. 2007, 23:37 »
Hvordan kan man mene at Dioup ikke er god?
Han var kanskje en av de spillerne som spillte best mot oss og mange andre lag Fulham spillte mot i fjor. Latterlig utsagn.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #23 på: 09. Aug. 2007, 23:43 »
Vel. Føler at vi ikke kan selge noen flere spillere. Dersom noen skal selges på midten må det jo nesten bli Dyer da. Uansett føler jeg at vi ikke har råd til å selge Emre. Dessuten, Geremi ser nok best på midten ja, men for laget er man kanskje best tjent med at Emre og Barton er sentralt og Geremi spiller back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #24 på: 10. Aug. 2007, 00:00 »
Synes laget ser bra besatt ut nå, må evnt bli en forsvarer til.
Midtbane trenger vi strengt tatt ikke, hvertfall for øyeblikket:

Milner/Solano/Geremi/Butt/Barton/Emre/Zog/Luque/Duff

Disse 9 kan alle lett brukes i mange kombinasjoner på midten. Greit, har noen skader nå og da, men bør holde det her.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #25 på: 10. Aug. 2007, 00:22 »
Vi kunne kanskje funnet bruk for en sentral, offensiv midtbanespiller som er veldig trygg og god med ball, og med like gode eller bedre playmakeregenskaper enn Emre, men som ikke trenger å være like god uten ball. De finnes og er helt sikkert innen prismessig rekkevidde. Men nødvendig er det ikke.

En forsvarsspiller til vil være nødvendig for å tilføre litt mer dybde i forsvarsrekka, for der er det fremdeles litt tynt. Helst en som kan bekle alle tre posisjoner med like stor selvfølgelighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #26 på: 10. Aug. 2007, 01:58 »
Synes laget ser bra besatt ut nå, må evnt bli en forsvarer til.
Midtbane trenger vi strengt tatt ikke, hvertfall for øyeblikket:

Milner/Solano/Geremi/Butt/Barton/Emre/Zog/Luque/Duff

Disse 9 kan alle lett brukes i mange kombinasjoner på midten. Greit, har noen skader nå og da, men bør holde det her.

Ville nå adda Alan Smith og eg da. + Kieron Dyer er enda Nufc spiller
Litt rart me kjøpte Smith om han er tiltenkt spissrolle me hadde jo allerede 4 kvalitetspisser fra før.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #27 på: 10. Aug. 2007, 12:48 »
Alan Smith er ihvertfall bedre enn Ameobi og Owen har problemer md skader, så jg tror dette er veldig gennomtenkt av Big Sam...Dessuten kan Smith også spille offensiv midtbane nå som Barton og Emre er borte..

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #28 på: 10. Aug. 2007, 15:15 »
Synes laget ser bra besatt ut nå, må evnt bli en forsvarer til.
Midtbane trenger vi strengt tatt ikke, hvertfall for øyeblikket:

Milner/Solano/Geremi/Butt/Barton/Emre/Zog/Luque/Duff

Disse 9 kan alle lett brukes i mange kombinasjoner på midten. Greit, har noen skader nå og da, men bør holde det her.

Ville nå adda Alan Smith og eg da. + Kieron Dyer er enda Nufc spiller
Litt rart me kjøpte Smith om han er tiltenkt spissrolle me hadde jo allerede 4 kvalitetspisser fra før.


Sant nok, disse hadde jeg visst glemt. Derfor underlig i mine øyne at folk vil ha flere midtbanespillere nå.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Får vi nye signeringer før Bolton-kampen?
« Svar #29 på: 10. Aug. 2007, 15:18 »
Alan Smith er kjøpt for å spille litt her og der, alt etter behov. Det har vel Big Sam på mange måter sagt selv, og Alan Smith har jo selv sagt tusen ganger at han bare vil spille, og gir blanke i hvor han spiller. Og han har på én kamp for Newcastle spilt både spiss, sentral midtbane og ving.

Jeg har aldri sagt at jeg vil ha inn en sentral midtbanespiller nå, men om vi skulle ha en, så trenger vi en offensiv ballsikker playmaker-type. For det har vi som kjent kun én av. Men bare for å presisere: Vi trenger ikke en sentral midtbanespiller per dags dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon