Newutd.no > Tilbakemeldinger / info
Quoting og bruk av linker
Lasse:
--- Sitat fra: "Nordin" ---
Svarte jeg på spm ditt nå, eller var det noe annet du mente?
--- Slutt sitat ---
det merker jeg nå :wink:
--- Sitat fra: "Mack" --- heia brann!
--- Slutt sitat ---
ja det er sant!
Lasse:
får til den første quotingen, den er ikke noe prob. men hvis jeg skal qoute noe annet i samme posten, hvordan gjør jeg det da?
Nordin:
Du har gjort alt rett, men du har glemt å fjerne mellomrommene som jeg la til slik at koden ble synlig.
Rolfern:
Bra at du tar opp dette Nordin. Det er forferdelig slitsomt å lese innlegg som quoter 3-4 andre innlegg, men som kun svarer på deler av det siste innlegget. Blir fort svimmel av slikt. Det har vært tatt opp før på denne siden, håper at det fører til en varig endring av folk sine quotevaner.
Når det gjelder linker så er det mye bedre at det står en omtale av linken enn hele den lange linken som du ovenfor lager et eksempel på. For at folk skal unngå å "bryte" slike regler så anbefaler jeg alle å trykke forhåndsvisning før de poster et innlegg. Da blir man lett oppmerksom på slike feil.
Lasse:
som du ser så har jeg nå fjernet disse mellomrommene, men det er fremdeles ikke blitt quotet skikkelig! Jeg har bare skrevet inn [+quuote osv! er det en annen måte jeg skal gjøre det på?
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side
Skift til full visning