Newutd.no > Tilbakemeldinger / info
Vi trenger flere moderatorer
Nordin:
Som de fleste har fått med seg har aktiviteten på forumet gått rett i taket. Dette har dessverre også ført til at kvaliteten har gått ned. Diskusjonene er hetere enn noensinne, og unødvendige bemerkninger fyker i alle retninger selv når vi faktisk vinner en bortekamp.
Tiden der det kun postes 50 innlegg til dagen og de aller fleste av dem ikke trenger å modereres er over. Vi vil helst gripe inn så lite som mulig, men jeg er redd for at vi må være litt strengere for å holde kvaliteten her inne oppe. Vi trenger flere folk til å renske opp i tråder, samt å sende veilendinger og advarsler via PM.
Dette er ingen lukrativ jobb, men jeg håper at noen med lang fartstid her inne kan bidra på hobbybasis og ta en daglig titt gjennom et tildelt subforum man må ha ansvaret for. Dette trenger ikke å ta særlig lang tid, og mange av dere leser jo gjennom alt som skrives her inne uansett. Så hvorfor ikke bare moderere litt der det trengs med det samme for å få kvaliteten tilbake til nivået forumet hadde for noen år siden?
Skriv gjerne i tråden her eller send meg en PM hvis du er interessert.
PS! Husk å bruke "Rapporter til moderator"-funksjonen hvis du ser et innlegg som er useriøst, krenkende eller som ikke er postet i riktig tråd eller forum.
EDIT: Flere travere har meldt seg til tjeneste, så vi trenger ikke flere moderatorer per dags dato. Flott at så pass mange viste interesse!
plebUTG:
Jeg synes man kanskje bør velge moderatorer etter hvem som har lang fartstid her og som man vet kommer til å bli værende. Kristoffer er vel et eksempel på en som både er rettferdig og relativt ivrig (i tillegg til flere eksempler selvfølgelig).
Tar man "alle som sender inn" og har 50 poster, så vil man jo etter hvert merke at de enten dabber litt av eller kanskje ikke helt kjenner sjargongen på forumet. Men nå ser det jo ut til at du har valgt deg noen fine moderatorer, så får vi håpe at de gjør jobben sin godt. :)
Nordin:
Jepp, det var nettopp derfor vi etterlyste debattanter med lang fartstid her inne :)
Der er for øvrig ikke slik at vi kan plukke og velge da dette er en ubetalt jobb som ikke er veldig attraktiv. Heldigvis meldte mange solide debattanter seg til tjeneste.
Flatline:
Synes Cheik_tiote_fy_Fasan burde bli mod! :D
Tim Buch:
Hvem er det som er i moderatorteamet nå?
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning