Newutd.no > Tilbakemeldinger / info
Medlemslokking
Hakiki:
Satt og vurderte forskjellige muligheter for å lokke fler folk til å melde seg inn, og kom til å tenke på om det hadde vært en idé å trekke ut en/noen vinner(e) blant medlemmene som f.eks. melder seg inn før overgangsvindu stenger hvert år.
Kan f.eks. være årsabbonement til tv2 sumo, ettersom linker til streams osv ser ut til å være svært populære i kamptråder, som kan vitne om at det er flere som ikke kan eller vil ta seg råd til å kunne se fotball mot betaling. Dersom økonomien allerede er trang, f.eks. for ungdommer eller studenter der man teller hver eneste krone (og mye av det man har å rutte med allerede er lån), vil gjerne en potensiell premie gjøre susen.
Da kan gjerne en utlodning av et abbonement verdt 2000 spenn være dråpen som gjør at dem bruker noen hundrelapper på å melde seg inn? Ikke skal det mange ekstra medlemmer til heller før premien er dekket. Gjerne med mulighet for å "krysse seg ut" av trekningen når man melder seg inn hvert år, dersom man føler man har råd til slikt på egen lønn.
Eller om noen kan bruke kontakter de har til å få Shola's underskrift på en stor oppblåsning av jesus-på-en-sykkel-bildet :D DET hadde vært premie det :p
Flatline:
Hvis man verver mer enn 5 venner skal du ikke se bort i fra at Nordin lager middag til deg.
Rissen:
Sløvt som bare f fra mi side ! Melder meg inn neste lønn Nordin !
Panserfauzt:
du kan få verve meg, jeg har ikke meldt meg inn i år enda...(fy skam!!)
men dersom vi fortsetter å spille attraktiv fotball, og hevder oss greit i åra fremmover vil vi kanskje få se en boost ala 90-tallet. Selv om vi ikke høster pokaler så er det noe ved denne klubben som tiltrekker, det var jo en grunn til at alle vi forelsket oss i klubben.
Erlend Simonsen:
Jeg har bestemt meg for å slutte å støtte tan etter 31. August. Hadde kun mobilen grunnet reise og transfer tråden ble stengt. Chat funket ikke på mobilen... Etter det har forumet vært enormt lite appelerende...
Sparer heller pengene og følger noen jornalister på Twitter.
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
Skift til full visning